namor Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Tak więc, jaka Wasza rada koledzy,czy ma sens i czy to pomoże wymiana oleju na Fusch Titan Sitofluid 75W80.U mnie przebieg 11000 km,jeśli wymiana to przy jakim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Wymiana przy 3000 później co 15000 Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Mówimy o oleju skrzyni. Można wymienić i potem co 60.000km. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 W skrzyni. No tak. Ja nie wymieniłem a mam 54000 km Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namor Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Kolego ArKos,wcześniej pisałeś że u Ciebie jest podobna sytuacja z drugim biegiem ,też ciężej wchodzi na zimnej skrzyni.Bardzo się liczę z Twoją opinią i bardzo jestem ciekaw czy masz zalaną skrzynię biegów olejem Fusch Ttitan Sitofluid 75W80.Jeśli tak to przy jakim przebiegu to zrobiłeś no i czy ten olej wiele zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Tak, mam zalanego Fuchsa od ok. 20kkm przebiegu, obecnie 35kkm czyli 15kkm już na nim jeździ. Wrażenia? Nieco lżejsza zmiana biegów, poza tym nie zauważyłem jakiegoś szału. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_balcerowski Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Ja mam aktualnie 82850km na licznku i drugi bieg od nowości wchodzi ciężej od pozostałych (a "na zimno" to prawie jak siłownia ) ale nie zdarzyło mi się, żeby pojawił się zgrzyt. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namor Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Bardzo dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji.Jednak nie jestem do końca przekonany do tej wymiany,biorąc pod uwagę modyfikacje skrzyni w RM2015 no i o ile pamiętam zmianą oleju.Wcześniej ArKos wspominałeś że takie zmiany zaszły.Ogólnie w internecie można znaleźć dużo na temat skrzyni M32 a wszystkie opinie zmierzają do tego że skrzynia ta nie jest do końca dopracowana,a szkoda bo autko super. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 No niestety skrzynia ma swoje przypadłości. Choć z drugiej strony nadrabia zaletami Uważam, że jest bardzo dobrze zestopniowana Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namor Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Witam koledzy,ArKos nawiązując jeszcze do tematu wymiany oleju , po długim namyśle chcę go wymienić .Serwisy robią wszystko aby mi to udaremnić a najlepiej przyjechać do nich.Wczoraj podzwoniłem po serwisach Katowice,Rybnik,i dowiedziałem się że moja skrzynia M32 nie posiada korka spustowego,kontrolnego a do wlewowego jest ciężkie dojście.No i poszedłem do autka otworzyłem maskę i nie jak było opisane że do wlewu trzeba demontować podstawę akumulatora U mnie do korka wlewu jest bardzo dobre dojście ,oczywiście butelką nie wlejesz ale wężyk z lejkiem to bez problemu.następna rzecz jaką zrobiłem skręciłem lewe koło do oporu i na sto procent jest korek spustowy.Nie wiem czy jest kontrolny nie sprawdzałem.Jestem przekonany że to te korki ,wcześniej oglądałem zdjęcia umiejscowienia korków.Więc o co tutaj chodzi? ,pod numeru vin moja skrzynia nie powinna posiadać tych korków taką dostałem odpowiedź w serwisach.Aby mnie przestraszyć to gościu z serwisu mówi żeby tam nic nie wykręcać bo mogę odkręcić śrubę od wodzików, mieli taki przypadek.Wiem,rozpisałem się trochę ale sam widzisz jaki można zrobić problem z wymianą oleju w skrzyni.Jutro jadę na wymianę oleju w silniku, zostaję przy serwisowym, objęła mnie również kampania techniczna bezpieczeństwa ,aktualizacja elektronicznego hamulca ręcznego. Przy wymianie od razu aktualizacja.Z tymi korkami to nie odpuszczę przy wymianie oleju podejdę do serwisanta i zapytam o korki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/3/#findComment-5711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.