Gość ValDi Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Witam. Na forum wyczytałem, że pod gaz to silnik musi mieć oznaczenia LUJ-KL7. Z tego co wyczytałem dalej to KL7 jest oznaczeniem dla silników z fabrycznie zamontowanym gazem. Sporo było napisane o wzmocnionych głowicach, które były montowane w niektórych mokkach i chciałbym zweryfikować czy moja ma wzmocnione, a jeśli nie to czy mój egzemplarz można gazować i jeździć. Może ktoś pomóc? Mój VIN to W0LJD7E88DB092564 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Który rocznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 7 godzin temu, ValDi napisał: Z tego co wyczytałem dalej to KL7 jest oznaczeniem dla silników z fabrycznie zamontowanym gazem. Otóż nie - mam B14NET, rocznik 2014, a po zdekodowaniu mam "LUJ-KL7" a gazu nie miałem. Zdekodować VIN i będzie wiadomo. O ile pamięć mnie nie zawodzi, to od RM2014 wychodziły tylko KL7, bo wcześniej zdarzały się przypadki błędów, i montowano do fabrycznych LPG głowice bez utwardzonych gniazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzEkCzEk Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 A nie jest czasem tak że auta z fabrycznym LPG maja oznaczenie LUJ+KL7, a samochody bez LPG maja LUJ-KL7? Ja mam -Kl7 gaz stag lata juz 4 rok i nie narzekam. Przynaniej nie ma problemów zimą, tak jak mają to użytkownicy fabrycznych lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 9 godzin temu, CzEkCzEk napisał: A nie jest czasem tak że auta z fabrycznym LPG maja oznaczenie LUJ+KL7, a samochody bez LPG maja LUJ-KL7? Nie. W każdym wypadku po zdekodowaniu jest "LUJ-KL7". Sprawdzałem. Też już mam LPG zamontowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ValDi Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 modelowo 2013 rok. Dekodowałem na stronie http://opelvindekoder.pl/ i nie ma nic, że KL7 więc chyba nie jest wzmacniane. Ale i tak gazuje bo z tego co czytałem to 100tyś bez problemu wytrzyma, a to i tak duży zwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Ten dekoder nie wskazuje RPO. ASO może rozkodować i na tej podstawie dopiero stwierdzasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ValDi Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 ok. Jeśli ktoś z forumowiczów miałby taką możliwość to byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Jedź do ASO, ładnie się uśmiechnij i poproś. Tam też da się znaleźć człowieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.