Skocz do zawartości

Sterownik centralnego zamka w Chevrolet Spark.


Gość sapcio2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pytanko bardziej do ArKos-a ze względu że pracował w ASO Opla i możliwe że także chevroleta.

W którym miejscu jest montowany sterownik do auta zakupionego bez pilotów? Mam nadzieję że ASO mają jakiś standard w montażu. Znalazłem chyba taką samą centralkę z pilotami (piloty u mnie są już niesprawne), ale nie umię namierzyć centralki. Przynajmniej piloty wyglądają na identyczne jak u mnie.

 

1f59335a4cdc8c2b37fbe5c895f3.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma standardów, bo to zależy od montażysty. Czy alarm czy central, ze względów praktycznych najczęściej umieszcza się w okolicy skrzynki bezpiecznikowo-przekaźnikowej w desce. Są wszystkie napięcia, masy itp.

Ja alarmy chowam bardzo głęboko, bo nie po to się je montuje, żeby ktoś centralkę znalazł w 5 sekund...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. 😀

Znalazłem centralkę i jest to tytan ds100, kupiłem pilota do tytana ds200 który według sprzedawcy powinien działać tylko że ma dodatkowo 3-ci przycisk do otwierania bagażnika.

Według instrukcji tytana wpisywanie dodatkowego pilota powinno wykonać się w ten sposób:

Cytat

Wpisanie pilotów.

Sterownik jest dostarczany z wpisanymi 2 pilotami. Jeżeli zachodzi
konieczność wpisania nowych pilotów to należy: 

Otworzyć cenralny zamek

2 razy szybko włączyć i wyłączyć zapłon. Zaczną pulsować
Światła. 

Wcisnąć oba przyciski pilota jednocześnie. Światła zgasną na
2sekundy.

Po około 2s ŚWIATŁA znowu zaczną pulsować. 

Wcisnąć dowolny przycisk pilota, który ma być wpisany.

ŚWIATŁA zgasną na 2s i zaczną pulsować ponownie. 

Wcisnąć dowolny przycisk drugiego pilota, ŚWIATŁA zgasną.

Po chwili ŚWIATŁA mrugną 1- krotnie.

Sprawdzić działanie pilotów.

Cytat

2 razy szybko włączyć i wyłączyć zapłon. Zaczną pulsować
Światła. 

W tym miejscu utknąłem i te światła nie chcą pulsować. Przegrzebałem internet i niby 2 razy przekręcam kluczyk z wrzuconym biegiem, bez sprzęgła z wciśniętym hamulcem i nic nie pulsuje. Może w Chevroletach to jest inaczej rozwiązane??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2019 o 22:27, ArKos napisał:

Plus po stacyjce powoduje wprowadzenie centralki w tryb programowania.

Faktycznie, jakiś papracz w ASO nie puścił kabelka do stacyjki. Swoją drogą to w kostce przy sterowniku było tylko puste miejsce bez kabelka. Ważne dla mnie że ten pilot został wpisany i działa.

Tak już poza tematem to te autko ma bardzo złą konstrukcję. Pierwszy raz się spotkałem z tym żeby dostać się do bezpieczników we wnętrzu trzeba było używać śrubokręta i zrywać dość duży kawał plastiku z zaczepów. Oczywiście jeden zaczep poszedł się .....

Dzięki ArKos za naprowadzenie mnie na rozwiązanie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności