Sym Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Trochę się zmieniło: https://spidersweb.pl/autoblog/android-auto-nowa-wersja/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Czy komuś już działa nowy wygląd AA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mietek55 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 U mnie działa. Jest nowy interfejs, lżejszy w obsłudze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekb Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Nowy interfejs Android Auto działa także u mnie. Niestety, to co najważniejsze, czyli same mapy chyba bez zmian - w dalszym ciągu surowe z wyglądu. Za mało szczegółów (np. nazwy miejscowości, drogi w okolicy wyznaczonej trasy) nie pozwalają kierowcy na łatwą orientację, którędy te Google prowadzą i czy nie warto jednak wymusić trochę inne trasy. A Google czasem prowadzą niezgodnie ze zdrowym rozsądkiem, np. ostatnio przeciągnęły mnie po żwirówce, zamiast minimalnie dłuższą trasą bardzo porządnymi asfaltowymi ulicami głównymi. No i do tego brak punktów pośrednich podróży. Przy próbie wyboru stacji benzynowej pojawia się lista, z której nie wynika, czy stacja leży przy trasie, czy też trzeba będzie zjechać. Lepiej byłoby wyświetlić ikony na mapie i pozwolić kierowcy wybrać przez kliknięcie. Na razie wolę nawigację pokładową ze względu na lepszą przejrzystość, choć oczywiście AA i mapy Google mają niepodważalną przewagę w aktualności danych kartograficznych i informacjach o ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitoldo Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 W dniu 22.08.2019 o 09:46, Marekb napisał: [....]choć oczywiście AA i mapy Google mają niepodważalną przewagę w aktualności danych kartograficznych i informacjach o ruchu. Ja bym tych aktualnych informacji o ruchu nie przeceniał. Też od zawsze wierzę mapom Googla bo niby przeliczają on-line czas dojazdu. Jednak dziwnym trafem coraz częściej zdarza się, że wyjeżdżam z pracy do domu i Google podaje mi najszybszą trasę, która okazuje się 2x wolniejsza. Nie wierzę w aż tak dynamicznie zmieniające się warunki ruchu. Algorytm nadal jest niedoskonały. A przy okazji - właśnie przestało mi działać iPhonowe CarPlay. W najnowszym IOS 12.4 zniknęło Siri, które jest niezbędne do połączenia w trybie CarPlay. Teraz auto wyświetla komunikat abym uruchomił Siri w smartfonie 🙂 Apple twierdzi że w 12.4.1 pojawi się całkowicie polskie Siri. Ale na razie nie ma żadnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekb Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Nic nie jest doskonałe, a decyzję ostatecznie podejmuje człowiek. Ze wsparcia nawigacji korzystam raczej przy dłuższych trasach i wtedy staram się porównać propozycje różnych systemów (mapy Google, Yanosik, nawigacja pokładowa). Jeśli chodzi o wygodę, to ciągle jeszcze preferuję nawigację pokładową. Z moich doświadczeń wynika, że każdy system potrafi wskazać dziwną trasę, np. dłuższą i uwzględniającą drogi gorszej jakości lub wręcz drogi gruntowe, albo trasę nieoptymalną przynajmniej wg odczuć człowieka . Zarazem, jak napisałem wyżej, mała przejrzystość nawigacji Google powoduje, że trudniej się połapać w szczegółach propozycji i wymusić inną trasę. Google ciągle dojrzewają, od niedawna na przykład pokazują fotoradary itp. W przyszłości pewnie będzie jeszcze lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitoldo Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Po aktualizacji IOS do wersji 12.4 zniknęło Siri i tym samym u mnie zniknęło CarPlay, które działało całkiem ładnie i stabilnie. Więc jedyną moją nawigacją jest pokładowa i muszę ją polubić jeszcze bardziej. W Niemczech pokazywała mi pięknie (z TMC) setki komunikatów drogowych, proponowała objazdy itp. Po przekroczeniu granicy do Polski - znowu cisza. Natomiast "iPhone sucks" i aż się nie chce komentować tego badziewia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoTeK Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Panie i Panowie..... Świeży użytkownik ma być może banalne pytanie. Ale po kolei: 1. Mokka X rok 2018 - silnik 1,4 140 km 2. Tak wygląda mój ekran 3. Opcja Android Auto aktywowana. 4. Trzecia fotka - także funkcja aktywowana. No i problem. - Pobrana aplikacja na telefon Huawei P20 Lite - Oryginalny kabelek USB Po zainstalowaniu aplikacji na telefonie - na nim wszystko działa. Za cholerę nie mogę nic wyświetlić na ekranie w samochodzie. W materiałach prasowych na : https://dixi-car.pl/opel-apple-carplay-android-auto.htm czytałem, że może być tak, iż ikonka "Projection" jest ale coś nie jest zaprogramowane przez Opla i lipa - radości z Android Auto nie będzie. Jeśli macie pomysł jak to uruchomić to będę super wdzięczny, a może u mnie się nie da.... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekb Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Z podanej strony wynika, że AA powinno działać w tym samochodzie (Mokka X od 2017 r.). Domyślam się, że chodzi o R 4.0 Intellilink. Dziwi mnie angielskie słowo Projection na ekranie. W instrukcji jest po polsku Projekcja. Jakby nie do końca spolszczone oprogramowanie, może rzeczywiście zbyt stara wersja. Widzę tu podstawę do rozmawiania z serwisem, bo instrukcja zapewnia, że AA powinno działać z R 4.0. Przedtem warto by jeszcze było sprawdzić to z telefonem innej marki lub ten telefon z innym samochodem. Mam Mokkę z 2018, ale z Navi 900 Intellilink i AA wersja 4.5.5928 działa prawidłowo z aparatem Huawei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoTeK Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Dzięki za pomoc. Już rozwiązałem problem. Po rozmowie z facetem z firmy Dixi-Car - twierdzi on, że brak jest wsparcia przez OPEL tego oprogramowania. Należy próbować z różnymi wersjami, może któraś zadziała. Ostatnia 4,6 - nie działa, wybrałem 4.0 i poszło. Jutro pokombinuję z wyższymi wersjami oprogramowania. Może dojdę do 4,5 🙂 Pozdrawiam... Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.