krysztof69 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Witam. Szukam i szukam i nic nie moge znalesc .1. Czy ta kontrolka po sprawdzeniu systemu przez komputer powinna zgasnac jak pozostale ? 2. Przy pierwszym uruchomieniu silnika po dluzszym postoju przez okolo 15-20 sekund faluja mi obroty po czy ustabilizuja sie i stoja na jednakowych obrotach ,czy ma to cos wspolnego z silniczkiem krokowym i przepustnica ? Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/787-falowanie-obrotow/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 54 minuty temu, krysztof69 napisał: Czy ta kontrolka po sprawdzeniu systemu przez komputer powinna zgasnac jak pozostale ? Nie. Ma gasnąć po uruchomieniu silnika. 54 minuty temu, krysztof69 napisał: ,czy ma to cos wspolnego z silniczkiem krokowym i przepustnica ? Ten silnik nie ma silnika krokowego. To nie benzyniak. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/787-falowanie-obrotow/#findComment-11162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krysztof69 Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Dzieki. Dodam ze jestem laikiem w sprawach samochodowych. To co moze byc przyczyna skokow tych obrotow ,hm ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/787-falowanie-obrotow/#findComment-11163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Moim zdaniem bardziej pompa wysokiego ciśnienia i jej zawór regulacyjny. krysztof69 1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/787-falowanie-obrotow/#findComment-11166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sym Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 W moich Astrach CDTI, (pompa Denso), przyczyną falowania zawsze był właśnie przycierający się ten zawór. Prawdopodobnie opiłki metalu z współpracujących ze sobą części pompy wtryskowej go przycierają. Kilka razy go rozbierałem, traktowałem papierem ściernym i pastą polerską. Pomagało na krótko. Jeśli masz ten silnik, to jest ten zawór: https://opel.7zap.com/pl/car/j13/g/3/7-0/#2X krysztof69 1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/787-falowanie-obrotow/#findComment-11167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.