Skocz do zawartości

Błąd P0047


Gość Petre

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moją Mokką 1.4t, przy jeździe powiedzmy na autostradzie przy wyprzedzaniu lub gdy silnik zaczyna czuć obciążenie po dodaniu delikatnie na gaz wywala mi tryb awaryjny, wywala wtedy błąd P0047 lub wogole nie znajduje błędów. Podczas jazdy kasuje błędy i tryb znika.

Co może być przyczyną czy jakiś czajnik.

Proszę o jakąś wskazówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2019 o 18:38, ArKos napisał:

P0047 - zbyt niskie napięcie cewki elektromagnetycznej sterującej turbodoładowaniem

 

Albo elektrozawór sterowania turbiną trafiony albo jego wiązka uszkodzona.

Dzięki za odpowiedz

czy o to chodzi https://allegro.pl/oferta/zawor-turbo-opel-astra-j-insignia-mokka-zafira-1-4-7644534008

bo zastanawiam się czy dać do serwisu czy kupić i spróbować wymienić samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powrót do tematu a więc tak wymieniłam ten elektrozawór co jest z przodu koło turbiny ma on numery GM 55574902 i taki sam kupiłem, Po wymianie nic się nie zmieniło dalej wywala błąd.

Oglądając ten film i patrząc na numery czujników wygląda na to że ten czujnik z tymi nr ma być z tyłu silnika koło kolektora ssącego a z przodu ma mieć numery Gm 55587751, czyli tak wygląda jakby ktoś już wcześniej wymieniał ten elektrozawór tylko założył nie ten co potrzeba, tylko teraz kwestia czy ma to jakieś znaczenie czy są one podmienialne. Szukając w sieci tego Gm 55587751  elektrozaworu nigdzie na Polskich stronach nie mogę go znaleźć żeby kupić. A serwis woła za niego 1300.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś czy dotychczasowy zawór działa? Sprawdziłeś wiązkę elektryczną (ArKos powyżej pisał) czy nie ma korozji na stykach, uszkodzeń mechanicznych itp? Rurki od powietrza całe, nie pęknięte?

Sposób na test zaworu:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, miszkoo napisał:

A sprawdzałeś czy dotychczasowy zawór działa? Sprawdziłeś wiązkę elektryczną (ArKos powyżej pisał) czy nie ma korozji na stykach, uszkodzeń mechanicznych itp? Rurki od powietrza całe, nie pęknięte?

Sposób na test zaworu:

 

rurki przepatrzone zostały na samym początku, na przewodach nic nie widać, odnośnie starego to pewnie jest dobry skoro na takim samym nowym nie ma różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności