ArKos Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Ustalić (odczytać) numer głowicy. Porównać z Oplem. Jak będzie inny o loteria, jak taki sam to wiadomo co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1083-kilka-pyta%C5%84-add-silnika-14t-i-gazu/page/2/#findComment-12906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr/Mirka Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Witamy Jesteśmy tu nowi i to bardzo także prosimy o wyrozumiałość Kupiliśmy Mokke 1.4 turbo z fabrycznym gazem.Montowanym w Hiszpanii. Skończyła się gwarancja i teraz szukamy warsztatu lpg który zna temat tego typu instalacji. Najlepiej w rejonie Zabrza.Oczywiście nie serwis Opla Auto ma przejechane, ~85 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1083-kilka-pyta%C5%84-add-silnika-14t-i-gazu/page/2/#findComment-13129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesław Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Landirenzo -reduktor,wtryski jak w każdym landirenzo omegas ale z komputerem połączysz sie tylko przez GDS. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1083-kilka-pyta%C5%84-add-silnika-14t-i-gazu/page/2/#findComment-13130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr/Mirka Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 To znaczy że coroczna wymiana filtrów może wymienić normalny warsztat lpg czy jednak musi to być aso. Z instalacją nic się na razie nie dzieje. Proszę o opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1083-kilka-pyta%C5%84-add-silnika-14t-i-gazu/page/2/#findComment-13139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesław Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Tak -z wymianą filtrów nie ma problemów Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1083-kilka-pyta%C5%84-add-silnika-14t-i-gazu/page/2/#findComment-13140 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 W dniu 17.02.2020 o 07:14, ArKos napisał: Moim zdaniem różnica jest taka sama jak w wypadku Chevrolet-Opel. Czyli oznaczenie. I na pewno oprogramowanie sterownika. KL7 nie tylko w autach z LPG. Swojego czasu poszła partia aut z LPG ale ktoś na jakimś etapie pomylił głowice i poszły te niby nie nadające się. Reklamacji sporo było i od tamtej pory stosują tylko głowice do LPG czyli jest KL7. Ja nie mam fabrycznego LPG a po rozkodowaniu VIN mam LUJ KL7. Krótka informacja z własnego podwórka co do VIN i sławnego KL7. W moim przypadku (1.4 turbo bez fabrycznego gazu) rozkodowanie VIN u dealera dało: "ENG-4CYL 1.4L MFI TURBO HO ALU" oraz "B14NET (LUJ)", a także w innym miejscu "D14NET MT6 S/S". Co ciekawe popularna strona opelvindekoder.pl zwraca wynik: "B14NET, D14NET [LUJ & KL7]". W raporcie autoDNA pojawia się informacja: "ENG-4CYL 1.4L, MFI, TURBO HO, ALU". Dodatkowo autoDNA w opisie podaje, że "ENG-4CYL 1.4L, MFI, TURBO HO, ALU" tożsamy jest z kodem "LUJ", natomiast KL7 na liście nie ma. Miejmy więc nadzieję, że opelvinekoder ma rację i owo KL7 (wzmocniona głowica) od pewnego czasu rzeczywiście weszło jako standardowe wyposażenie silników. Link do gazowego forum, gdzie ten temat też był dyskutowany w kontekście Astry: https://lpg-forum.pl/post943763.html#p943763 Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1083-kilka-pyta%C5%84-add-silnika-14t-i-gazu/page/2/#findComment-14947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.