Skocz do zawartości

Najlepszy silnik do Mokki


Gość aga blondynka posiusia

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

- dotychczasowa astra II 1.6 8v 84KM - 105km/h

- jazda próbna mokka cosmo 1.6 115KM - 100km/h - ten wynik mi się nie spodobał

- zakup mokka enjoy 1.4T 140KM -143km/h

 

 

U mnie 1.4T 120km 5M-3000obr/min na V~130km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam ponownie.

Jestem nadal bez nowego samochodu, decyzja odłożona do sierpnia. Nie ukrywam, że Mokka generalnie bardzo mi się podoba. Na tyle, że będę musiał przejechać się jakąś inną testówką. Z tą coś było nie tak. Niestety, ciężko jakoś sensownie argumentować - to były moje subiektywne odczucia.

Hamowanie - po wyjechaniu z salonu pierwsze hamowanie przed wyjazdem na głowną drogę z 40km/h było jakieś takie niepewne. Deptałem i deptałem, powinna stanąć dęba, a tu tylko powolne wytracanie prędkości. Być może długo stała na parkingu, a może miała zapowietrzone hamulce? Nie pamiętam już w tej chwili.

Przyspieszenie - porównuję do IX20, 1250 kg, 125 KM na zmiennych fazach rozrządu. Taka wiertarka, rozkręcająca się od 4000 obr/min. No i ta Mokka naprawdę nie chciała mi jechać, w ciemno obstawiłbym, że dostałem 1.6. Tak jak pisałem, chwilę później jechałem nową Astrą 150 KM i tutaj była rewelacja.

 

Z zewnątrz i wymiarami Mokka fajnie nam pasuje, naprawdę jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te przyspieszenie to tak samo jak hamowanie, zaraz po wyjechaniu, na zimnym silniku? (wtedy dziala komputerowe ograniczenie mocy, chodzi o turbine, trzeba sie przejechac zeby zlapal temp zeby byla pelna moc) bo mokka wazy raptem 100kg więcej od tego IX20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mokka turbo ma zabezpieczenie. Sterownik nie pozwala na osiąganie maksymalnej mocy, jeśli temperatura silnika jest mniejsza niż 60*C z tego co pamiętam. W każdym razie ja odczuwam spore różnice przyspieszając, jak ma 60*C a jak ma 90*C. Sterownik zabezpiecza mechanikę silnika i turbinę  przed niepotrzebnym nadmiernym zużyciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności