Skocz do zawartości

zbyt tania wymiana oleju w ASO


Stefan

Rekomendowane odpowiedzi

W przypadku ASO części po stronie warsztatu.

A zatem wymieniając olej w ASO, na 150 000 kilometrów jestem w stanie być w plecy 500-1000 złotych - dwa/trzy tankowania do pełna (przy założeniu, że olej wymieniam co 15 000 km i robocizna w ASO jest droższa o 50-100 zł od warsztatu nieautoryzowanego).

Zalety? W ASO piję kawę, patrzę przez szybę i widzę, że olej jest wymieniony, że filtr nowy, oryginalny. Jest też pieczątka w książce serwisowej. Nie muszę klikać na allegro i samodzielnie kupować oleju i filtru. Na pewno mam olej oryginalny, bo z tym różnie też bywa kupując po internetach.

Wady? W ASO mam olej GM, który przez wielu traktowany jest jako nienajlepszy. Ale przy wymianach co 15 000 ponoć zupełnie wystarcza, więc co za różnica?  Nie zostaje też nic na dolewkę.

Podsumowując, wymiana oleju w ASO może być jednym z niewielu opłacalnych elementów serwisowych, które warto robić po ustaniu gwarancji. Przepłacamy niewiele. Przy wymianie klocków, tarcz, rozrządu etc. koszty ASO są już jednak wielokrotnie wyższe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności