Gość Romlux Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 I jeszcze jedno pytanko: czy to naturalne w Mocce, że po wyłączeniu zapłonu (sprzęgło wciśnięte do podłogi) zatrzęsie budą. U mnie tak jest. Może to ma związek z tym dwumasem? Pozdrawiam. Forum zaje..ste, godne polecenia. Wiem, że temat dotyczy odpalania, ale nie chciałem zakładać nowego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vipx Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Przy motorze 1.6 oczywiście czuje zapalenie i gaszanie natomiast kwestia subiektywna jak mocno trzęsie? Dla mnie jest to minimalne, wręcz komfortowe działanie szczególnie start-stop jak silnik rozgrzany. S-S jak nie zapomnę to wyłączam, ale wiadomo że nie zawsze. Przy czym to jest subiektywna ocena, proponuje w takim wypadku pójść do salonu i porównać z egzemplarzem testowym. Będzie punkt odniesienia czy wszystkie tak telepią czy może coś u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romlux Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Przy motorze 1.6 oczywiście czuje zapalenie i gaszanie natomiast kwestia subiektywna jak mocno trzęsie? Dla mnie jest to minimalne, wręcz komfortowe działanie szczególnie start-stop jak silnik rozgrzany. S-S jak nie zapomnę to wyłączam, ale wiadomo że nie zawsze. Przy czym to jest subiektywna ocena, proponuje w takim wypadku pójść do salonu i porównać z egzemplarzem testowym. Będzie punkt odniesienia czy wszystkie tak telepią czy może coś u Ciebie? Przy Start-Stop wulgarnie potrząsało budą, aż było nieprzyjemnie. Jak bym dostał w dupę od innego samochodu. Wiadomo co chodzi? Czyli kupiłem nowy złom, czy pojazd pełen wad.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Po raz n-ty proszę: ODPOWIADAJĄC NA POPRZEDNI POST CZYLI PROWADZĄC DYSKUSJĘ NIE CYTUJCIE CAŁEGO POPRZEDNIEGO POSTU! Zaczynam się irytować. Będę po prostu wywalał do kosza i tyle będziecie mieć. Teraz korzystając z telefonu po prostu nie da się tego normalnie czytać tylko człowiek przewija 2 ekrany debilnego cytowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redlum Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Witam. Kolejny problem z Mokka żony . Jest to model z silnikiem 1.4T. Żona na parkingu odpaliła samochód i po przejechaniu paru metrów nagle jej zgasł. Przy odpalaniu słychać tylko stukot i nic więcej. Dodam że przestało działać wspomaganie kierownicy oraz hamulec jest twardy. Akumulator wyjąłem i podładowałem w domu prostownikiem KUKLA 15A. Przy podłączeniu pokazywał mi na wyświetlaczu 9A zaś na drugi dzień 8A (tak jakby się nie podładował). Pomimo tego zabrałem go do samochodu i podłączyłem. Objawy takie same - przy rozruchu stukot i czasami wariowanie liczników, oraz brak wspomagania i twardy hamulec. Czy na podstawie tego opisu da się stwierdzić czy to akumulator czy rozrusznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Nie da się tego stwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redlum Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Dzięki za szybka odpowiedź. Jade do sklepu po kable rozruchowe i spróbuję odpalić z podłączonym moim akumulatorem. Jak nie odpali - to próbować na odpalić pych? A jak to nie pomoże to laweta? Czy może dam radę coś sam jeszcze zrobić? EDIT: odpaliłem z drugiego samochodu - wiec pewnie akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.