Skocz do zawartości

Odpalanie


Gość jartur

Rekomendowane odpowiedzi

I jeszcze jedno pytanko: czy to naturalne w Mocce, że po wyłączeniu zapłonu (sprzęgło wciśnięte do podłogi) zatrzęsie budą. U mnie tak jest. Może to ma związek z tym dwumasem? Pozdrawiam. Forum zaje..ste, godne polecenia.  Wiem, że temat dotyczy odpalania, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy motorze 1.6 oczywiście czuje zapalenie i gaszanie natomiast kwestia subiektywna jak mocno trzęsie? Dla mnie jest to minimalne, wręcz komfortowe działanie szczególnie start-stop jak silnik rozgrzany. S-S jak nie zapomnę to wyłączam, ale wiadomo że nie zawsze. Przy czym to jest subiektywna ocena, proponuje w takim wypadku pójść do salonu i porównać z egzemplarzem testowym. Będzie punkt odniesienia czy wszystkie tak telepią czy może coś u Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy motorze 1.6 oczywiście czuje zapalenie i gaszanie natomiast kwestia subiektywna jak mocno trzęsie? Dla mnie jest to minimalne, wręcz komfortowe działanie szczególnie start-stop jak silnik rozgrzany. S-S jak nie zapomnę to wyłączam, ale wiadomo że nie zawsze. Przy czym to jest subiektywna ocena, proponuje w takim wypadku pójść do salonu i porównać z egzemplarzem testowym. Będzie punkt odniesienia czy wszystkie tak telepią czy może coś u Ciebie?

Przy Start-Stop wulgarnie potrząsało budą, aż było nieprzyjemnie. Jak bym dostał w dupę od innego samochodu. Wiadomo co chodzi? Czyli kupiłem nowy złom, czy pojazd pełen wad....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz n-ty proszę:

ODPOWIADAJĄC NA POPRZEDNI POST CZYLI PROWADZĄC DYSKUSJĘ NIE CYTUJCIE CAŁEGO POPRZEDNIEGO POSTU!

Zaczynam się irytować. Będę po prostu wywalał do kosza i tyle będziecie mieć. Teraz korzystając z telefonu po prostu nie da się tego normalnie czytać tylko człowiek przewija 2 ekrany debilnego cytowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. Kolejny problem z Mokka żony . Jest to model z silnikiem 1.4T. Żona na parkingu odpaliła samochód i po przejechaniu paru metrów nagle jej zgasł. Przy odpalaniu słychać tylko stukot i nic więcej. Dodam że przestało działać wspomaganie kierownicy oraz hamulec jest twardy. Akumulator wyjąłem i podładowałem w domu prostownikiem KUKLA 15A. Przy podłączeniu pokazywał mi na wyświetlaczu 9A zaś na drugi dzień 8A (tak jakby się nie podładował). Pomimo tego zabrałem go do samochodu i podłączyłem. Objawy takie same - przy rozruchu stukot i czasami wariowanie liczników, oraz brak wspomagania i twardy hamulec. Czy na podstawie tego opisu da się stwierdzić czy to akumulator czy rozrusznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybka odpowiedź. Jade do sklepu po kable rozruchowe i spróbuję odpalić z podłączonym moim akumulatorem. Jak nie odpali - to próbować na odpalić pych? A jak to nie pomoże to laweta? Czy może dam radę coś sam jeszcze zrobić?

 

 

EDIT: odpaliłem z drugiego samochodu - wiec pewnie akumulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności