Skocz do zawartości

Silnik B14XFT bezpośredni wtrysk 150kM - przestroga


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dziś nie prima aprilis, więc proszę nie traktować tego, co napiszę, jako kiepskiego żartu:

Decyzją dystrykta gwarancyjnego silnik dostanie nowy tłok z pierścieniami, gładź cylindra ma zostać przeszlifowana papierem 1000-2000 i do wyjazdu.

Argument, że rysy są głębokie i bardzo wyraźnie wyczuwalne pod palcem nic nie zmienia. 

Współczuję właścicielowi i będę niecierpliwie czekał, kiedy wróci z autem, bo na pewno ten silnik za wiele nie pożyje... Obstawiam różnice w sprężaniu ok. 2-3 bary, czyli tamte trzy mają po 17 a ten będzie max 14-15. Przełoży się to na pewno na lekkie telepanie na jałowym, ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przestawilem samochody w twoim pierwszym poście. A co myślisz o tym sadzie?Czy może jakieś odwołanie od decyzji?No przecież jak by to na mnie jak i wszystkich innych z forum i nie tylko trafiło to szlak by mnie ,nas,trafił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności