Jarbol Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Wszystko cacy... Ale pozostawiwnia tego oleju nie jestem w stanie uzasadnić. Parę złoty to ta naprawa kosztowała, więc olej to już drobiazg. A my tu na forum w "kanał" lepsze wypuszczamy po 2000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fsw Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Sam się zastanawiam czy nie zostawić swojego do smażenia frytek. Wymiana co 6-7 kkm ... toż to swieżynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Szef można powiedzieć, że częściowo zasponsorował olej i filtr. Za filtr Pan nie płacił - mieliśmy na półce, olej dostał po cenie zakupu + marża 1 grosz. Nie umieliśmy przełknąć tej gnojówki w świeżo zrobionym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Seicento... Śmierdzi palonym olejem w kabinie i "coś nie tak" z hamulcami... Pewnie by przeszedł przegląd Podejrzewam zamarznięcie odmy - zlany olejem od góry do dołu, spod pokrywy zaworów, z misy olejowej, wszędzie gdzie się da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 No i zacząłem Escorta 1991 na żółtych tablicach. Auto BARDZO słabe, nie wiem dlaczego dostał żółte Sprajem popoprawiany, szpachla wokoło, korozja jak nie wiem, ogólnie: szkoda każdej złotówki na niego, bo to nie jest ŻADNA baza do odbudowy. No ale kapitalkę silnika robię... Niecałe 2 godziny i silnik na żurawiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarbol Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Żółte tablice, zwały śniegu... ktoś wam przed wiosną, "exponat" wykopał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fsw Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Szpachla też pewnie zabytkowa ... to i tablica żółta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Matko i córko... Silnik tego Escorta jest w stanie agonalnym. Luz na zamkach pierścieni tłokowych 1,1mm (!!!). Wałek rozrządu - krzywki wytarte do połowy. Panewki lekko przerysowane. Zatkane przez korozję 2 kanały wodne pomijam. Nagar pomijam. Tony silikonu pomijam. Świecę za długą o centymetr pomijam. Ale jest hand-made część silnika, a mianowicie uszczelka pompy wody. Normalnie majstersztyk Janusza z warsztatu w stodole Szukamy części. Wstępny mój szacunek to okolice 2500-3000 za graty niezbędne do remontu. No i do tego robocizna. Jeśli Pana nie wyrwie z zasznurowanych butów i zdecyduje się go robić, to zrobię z niego dzieło sztuki - tak jak lubię :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vipx Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 No właśnie. Żółte tablice to trzeba remontować. Zezłomować konserwator zabytków chyba nie pozwoli? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Myślę, że pozwoli, jednak trzeba przejść całą procedurę urzędową u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Pewnie opinie rzeczoznawców czy jakieś rozszerzone badania... Moim zdaniem nie powinien dostać żółtych tabli, bo to po prostu sztrucel - kupa próchna. Tam by trzeba kapitalkę budy zrobić, bo jest fatalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.