Jarek Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 http://www.rp.pl/Motoryzacja/302189979-Skutki-przejecia-Opla-przez-PSA.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radd Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Czytałem to wczoraj... sam jestem ciekawy, co będzie z fajnym oplowskim silnikiem turbo 1.6 (200KM, 300Nm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Opel przestanie istnieć tak naprawdę. Ma stanowić dla żabojadów markę hybrydowo-elektryczną. Ma być marką oferującą drogie samochody klasyczne i pełną gamę hybryd, a w dalszym etapie elektrycznych. Znikną modele, na które jest niska marża - Adam, Karl, Corsa, Astra. Zostaną tylko te obarczone najwyższym zyskiem np. Insignia. Będzie przecierał szlak jako elektryk, francuskie marki będą niezagrożone na wypadek porażki i fiaska rynkowego. To pocztą pantoflową do mnie dotarło z GM. Czarna wizja jest taka, że Opel skończy jak Saab... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 W niedalekiej przyszłości, bardzo niedalekiej, większość aut ma być elektryczna. Opel byłby skazany na wyginięcie gdyby nie dostał silników elektrycznych. Akurat Corsa i Astra raczej nie zniknie. Do likwidacji były typowane inne modele/model. Nikt nie jest w stanie teraz określić, co tak naprawdę się wydarzy. Jak widać, decyzje się zmieniają ponieważ zależy to od wielu czynników: trendy na rynku, decyzje UE, reakcje krajów na których terenie znajdują się fabryki, siła związków etc, itd, itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam 1 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 . Znikną modele, na które jest niska marża - Adam, Karl, Corsa, Astra. Zostaną tylko te obarczone najwyższym zyskiem np. Insignia. A co z Mokką?Co mówią w poczcie pantoflowej .Czy już się rozglądać za inna marką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 moim zdaniem błądzą, liczą, liczą i nie mogą się naliczyć. Ostatnio jezdziłem nową astrą, ładne to to, fajne opcje, ale widać, że samochód zrobiony przez ekonomistę. Tanie plastiki, widać tanie skóry - obszycie kierownicy. Tydzień wcześniej jezdziłem astrą J i było widać jakość. A już obsługa ekranu dotykowego podczas jazdy do kompletna porażka. Co do opla - to została już tylko insignia i zafira. Myślę, że opla trochę gubi polityka rabatowa, auta mają dobrą cenę po czym dochodzą ogromne rabaty i robi się tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fsw Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 W niedalekiej przyszłości, bardzo niedalekiej, większość aut ma być elektryczna. Większość ? Raczej nie za mojego żywota ... na szczęście Nikt nie jest w stanie teraz określić, co tak naprawdę się wydarzy. Tu się zgodzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Sorry, miałem na myśli nowe auta. A to, co sądzę o tych autach pokrywa się mniej więcej z tym filmem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fsw Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Nie jesteś osamotniony w osądzie Dopóki nie skonstruują elektryka w rozsądnej cenie o zasięgu min. 500 km to nie ma o czym mówić. Jeśli chodzi o punkty ładowania, to już mniejszy problem Mark 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.