-
Postów
3 767 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
207
Ostatnia wygrana ArKos w dniu 26 Maja
Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!
O ArKos
- Urodziny 10.01.1972
Profile Information
-
Gender
Male
-
Silnik
1,4 turbo
-
GDS oplowski
-
ArKos obserwuje zawartość Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia , Pojawiająca się kontrolka ESP , Komunikat wykryto próbę włamania i 4 innych
-
Według mnie trzeba go wyuczyć. Lata już nie robię w ASO, ale kojarzy mi się taka konieczność w wypadku automatu. W Chevrolecie trzeba.
-
Naprawa samochodu nie polega na kasowaniu błędów. Chyba, że się mylę.
-
1. tego się nie uszczelnia z zewnątrz 2. należy rozebrać, wyczyścić, odtłuścić i położyć uszczelniacz a potem skręcić Inaczej to nie ma sensu.
-
Demontaż połówek skrzyni bez demontażu z auta to gehenna. Lepiej mieć skrzynię na stole, bo bardzo niewygodnie się ją składa. Połówki są uszczelnione silikonem.
-
Jako stan normalny przyjmuje się możliwość ubytku do 15% rocznie. Znaczenie ma też jakość czynnika - jak w każdym przypadku jakość to najważniejszy argument. Z tych powiedzmy 600g czynnika ubyło 200 czyli 30%. To już nie jest stanem normalnym i wskazuje, że może gdzieś być niewielka nieszczelność. Patrząc na cenę czynnika opłaca się zrobić gruntowny serwis klimy, czyli odciągnięcie czynnika, test szczelności azotem, usunięcie ewentualnych nieszczelności i nabicie. Przyjrzyj się skraplaczowi, to słaby punkt i w dodatku narażony na uderzenia kamyków podczas jazdy. "Na oko" często da się zauważyć lekko ciemniejsze miejsca o tłustawym charakterze, więc dokładne oględziny już dużo wniosą.
-
CENA bo zaraz wywale. Giełda - oferty kupna, sprzedaży, zamiany ale TYLKO I WYŁĄCZNIE dotyczące Mokki. Wymagane zdjęcia i cena.
-
Albo przetwornica albo wiązka w reflektorze. Zamień przetwornice lewa-prawa. Jeśli będzie gasnąć lewy reflektor, to przetwornica. Jeśli na sprawnej będzie gasł prawy, to prawy reflektor do wymiany.
-
To coś stosuje bardzo wielu producentów. Problem polega na zbyt miękkim wale. Czyli oszczędności. Jeśli znasz budowę i zasadę działania silnika i sprzęgła, to powinieneś wiedzieć, że w chwili wciśnięcia sprzęgła, wysprzęglik pcha docisk naciskający na dwumasę. A dwumasa przykręcona do wału pcha wał. A pchany wał opiera się o panewkę oporową. A panewka oporowa się wyciera (lub zbyt miękki wał). Więc dobrze ujęte: nie wydaje mi się. Gdy ktoś stoi 5 minut na światłach z wciśniętym sprzęgłem, to po kilku latach/dziesiątkach tysięcy kilometrów nic nie ucierpi?
-
ar2r zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Uszkodzony czujnik TPMS
-
Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia
ArKos odpowiedział(a) na Robertson temat w Car audio i nawigacja
A możesz czytać, co się pisze? Najlepiej oddaj do mechanika, bo widzę jesteś w lesie dość głęboko. Poza tym wymiana na używane nie usunie problemu, bo nie zadziała. Dopiero programowanie EPROMu pozwoli je uruchomić. -
Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia
ArKos odpowiedział(a) na Robertson temat w Car audio i nawigacja
Nie pomoże. Potwierdzi niesprawność jednostki centralnej radia. -
Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia
ArKos odpowiedział(a) na Robertson temat w Car audio i nawigacja
Sprawdzić komunikację z jednostką radia. -
Miska nie ma uszczelki. Jest klejona masą uszczelniającą czyli silikonem. Bardzo prawdopodobne jest, że podcieka uszczelniacz wału lub pokrywa rozrządu ta boczna. Z biegiem lat sporo przypadłości wyszło w wypadku tego modelu silnika i są one praktycznie zawsze trafione. Uszczelnienie miski wymaga zdemontowania części wydechu. Zacząłbym od dokładnych oględzin - umyć do czysta, zrobić ze 100km i obejrzeć co puszcza. Uszczelniacz wchodzi na sucho w pokrywę, ale koło pasowe posmaruj olejem przed montażem. Na suchym kole moim zdaniem niepotrzebnie się szkodzi uszczelniaczowi.
-
Owszem, jest oczywista. Wymian idzie co 5mm od 40mm, więc będzie w tym wypadku 50mm. Ten wymiar to średnica wewnętrzna. Jeśli mierzysz po zewnętrznej, to trzeba dodać 3mm, bo ścianki mają po 1,5mm. Czyli powinno wyjść 53mm po zewnętrznej.