Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Postów

    3 758
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    206

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 26 Lutego

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

O ArKos

  • Urodziny 10.01.1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

19 722 wyświetleń profilu
  1. A możesz czytać, co się pisze? Najlepiej oddaj do mechanika, bo widzę jesteś w lesie dość głęboko. Poza tym wymiana na używane nie usunie problemu, bo nie zadziała. Dopiero programowanie EPROMu pozwoli je uruchomić.
  2. Nie pomoże. Potwierdzi niesprawność jednostki centralnej radia.
  3. Sprawdzić komunikację z jednostką radia.
  4. ArKos

    Wyciek oleju z misy

    Miska nie ma uszczelki. Jest klejona masą uszczelniającą czyli silikonem. Bardzo prawdopodobne jest, że podcieka uszczelniacz wału lub pokrywa rozrządu ta boczna. Z biegiem lat sporo przypadłości wyszło w wypadku tego modelu silnika i są one praktycznie zawsze trafione. Uszczelnienie miski wymaga zdemontowania części wydechu. Zacząłbym od dokładnych oględzin - umyć do czysta, zrobić ze 100km i obejrzeć co puszcza. Uszczelniacz wchodzi na sucho w pokrywę, ale koło pasowe posmaruj olejem przed montażem. Na suchym kole moim zdaniem niepotrzebnie się szkodzi uszczelniaczowi.
  5. ArKos

    Wymiana plecionki wydechu

    Owszem, jest oczywista. Wymian idzie co 5mm od 40mm, więc będzie w tym wypadku 50mm. Ten wymiar to średnica wewnętrzna. Jeśli mierzysz po zewnętrznej, to trzeba dodać 3mm, bo ścianki mają po 1,5mm. Czyli powinno wyjść 53mm po zewnętrznej.
  6. ArKos

    Czujniki TPMS

    Czyli konkretnie co? Bo to stwierdzenie niczego nie precyzuje: nie wykrywa jak się je próbuje zaprogramować, nie wykrywa i wyświetla na wyświetlaczu poziome kreski, nie wykrywa po podłączeniu diagnoskopu i podglądzie ciśnienia?
  7. Tulejkę pociągnij lekko dookoła. Jeśli chodzi o pokrywę, to w 2 miejscach mają być małe ciapki silikonu na łączeniu mostka zaworów z głowicą.
  8. W końcu konkrety. Wybić śrubę z tulejką, dokładnie odtłuścić tulejkę i otwór w pokrywie, dać lekko silikonu/uszczelniacza i poskładać. Jak nie chcesz januszować, to nową pokrywę kup. Można też.
  9. Tłumik pulsacji paliwa. Przecież można otworzyć "łapkę" co go trzyma, podnieść i odsunąć od pokrywy. Jak nie ogarniesz sposoby wypięcia to odepnij przewód paliwowy. A stan pokrywy od spodu sprawdziłeś? Jak i czym czyściłeś?
  10. Bardzo dyplomatycznie postaram się zwrócić uwagę: Który? Tam jest kilka elementów. Masz świadomość, że czytający nie wie o który chodzi? Ja się dziwię czasem, że w dobie internetu, technologii, rozwoju przepływu informacji trafiają się ludzie, którzy traktują to na zasadzie: "dzień dobry panie doktorze, źle się czuję, proszę mnie wyleczyć". Nad pokrywą jest wiązka od strony rozrządu, kaseta z instalacją do wtrysków, wiązka w kasecie nad skrzynią, tłumik pulsacji paliwa... 1. źle oczyszczone przed montażem 2. uszczelka z dupy - producent firma krzak 3. podwinęła się przy montażu 4. pęknięta pokrywa 5. dociągnięte za słabo - ma być 8Nm
  11. No dobra. Pochwaliłeś się. A teraz do rzeczy: o co chodzi?
  12. ArKos

    Zacisk hamulcowy tył

    No to brawo Ty. W starych autach niekiedy przyrządem jest bieda wkręcić dziada.
  13. ArKos

    Zacisk hamulcowy tył

    Nie bardzo. Tłoczek jednocześnie musi być pchany i kręcony. Oba standardowo, w prawo się wkręca.
  14. ArKos

    Zacisk hamulcowy tył

    Wkręcany. Przyrząd jest potrzebny.
  15. Skoro w innych autach nie ma filtra przy pompie, to stosuje się filtr na przewodzie. W określonych okolicznościach zakładasz 2 prezerwatywy? Chcesz, montuj. Kto bogatemu zabroni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności