-
Postów
3 758 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
206
Ostatnia wygrana ArKos w dniu 26 Lutego
Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!
O ArKos
- Urodziny 10.01.1972
Profile Information
-
Gender
Male
-
Silnik
1,4 turbo
-
Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia
ArKos odpowiedział(a) na Robertson temat w Car audio i nawigacja
A możesz czytać, co się pisze? Najlepiej oddaj do mechanika, bo widzę jesteś w lesie dość głęboko. Poza tym wymiana na używane nie usunie problemu, bo nie zadziała. Dopiero programowanie EPROMu pozwoli je uruchomić. -
Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia
ArKos odpowiedział(a) na Robertson temat w Car audio i nawigacja
Nie pomoże. Potwierdzi niesprawność jednostki centralnej radia. -
ArKos obserwuje zawartość Zacisk hamulcowy tył , Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia i Nieszczelna pokrywa silnika
-
Panel górny i wyświetlacz nie daje oznak życia
ArKos odpowiedział(a) na Robertson temat w Car audio i nawigacja
Sprawdzić komunikację z jednostką radia. -
Miska nie ma uszczelki. Jest klejona masą uszczelniającą czyli silikonem. Bardzo prawdopodobne jest, że podcieka uszczelniacz wału lub pokrywa rozrządu ta boczna. Z biegiem lat sporo przypadłości wyszło w wypadku tego modelu silnika i są one praktycznie zawsze trafione. Uszczelnienie miski wymaga zdemontowania części wydechu. Zacząłbym od dokładnych oględzin - umyć do czysta, zrobić ze 100km i obejrzeć co puszcza. Uszczelniacz wchodzi na sucho w pokrywę, ale koło pasowe posmaruj olejem przed montażem. Na suchym kole moim zdaniem niepotrzebnie się szkodzi uszczelniaczowi.
-
Owszem, jest oczywista. Wymian idzie co 5mm od 40mm, więc będzie w tym wypadku 50mm. Ten wymiar to średnica wewnętrzna. Jeśli mierzysz po zewnętrznej, to trzeba dodać 3mm, bo ścianki mają po 1,5mm. Czyli powinno wyjść 53mm po zewnętrznej.
-
Czyli konkretnie co? Bo to stwierdzenie niczego nie precyzuje: nie wykrywa jak się je próbuje zaprogramować, nie wykrywa i wyświetla na wyświetlaczu poziome kreski, nie wykrywa po podłączeniu diagnoskopu i podglądzie ciśnienia?
-
Tulejkę pociągnij lekko dookoła. Jeśli chodzi o pokrywę, to w 2 miejscach mają być małe ciapki silikonu na łączeniu mostka zaworów z głowicą.
-
W końcu konkrety. Wybić śrubę z tulejką, dokładnie odtłuścić tulejkę i otwór w pokrywie, dać lekko silikonu/uszczelniacza i poskładać. Jak nie chcesz januszować, to nową pokrywę kup. Można też.
-
Tłumik pulsacji paliwa. Przecież można otworzyć "łapkę" co go trzyma, podnieść i odsunąć od pokrywy. Jak nie ogarniesz sposoby wypięcia to odepnij przewód paliwowy. A stan pokrywy od spodu sprawdziłeś? Jak i czym czyściłeś?
-
Bardzo dyplomatycznie postaram się zwrócić uwagę: Który? Tam jest kilka elementów. Masz świadomość, że czytający nie wie o który chodzi? Ja się dziwię czasem, że w dobie internetu, technologii, rozwoju przepływu informacji trafiają się ludzie, którzy traktują to na zasadzie: "dzień dobry panie doktorze, źle się czuję, proszę mnie wyleczyć". Nad pokrywą jest wiązka od strony rozrządu, kaseta z instalacją do wtrysków, wiązka w kasecie nad skrzynią, tłumik pulsacji paliwa... 1. źle oczyszczone przed montażem 2. uszczelka z dupy - producent firma krzak 3. podwinęła się przy montażu 4. pęknięta pokrywa 5. dociągnięte za słabo - ma być 8Nm
-
No dobra. Pochwaliłeś się. A teraz do rzeczy: o co chodzi?
-
No to brawo Ty. W starych autach niekiedy przyrządem jest bieda wkręcić dziada.
-
Nie bardzo. Tłoczek jednocześnie musi być pchany i kręcony. Oba standardowo, w prawo się wkręca.
-
Wkręcany. Przyrząd jest potrzebny.
-
Skoro w innych autach nie ma filtra przy pompie, to stosuje się filtr na przewodzie. W określonych okolicznościach zakładasz 2 prezerwatywy? Chcesz, montuj. Kto bogatemu zabroni.