Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 09.10.2024 w Odpowiedzi

  1. 1 punkt
  2. Wiesław

    Mokka 1.4 LPG + Błąd P01B1

    Sprawdzić wtryskiwacze gazu,ciśnienie na reduktorze,zawór przy reduktorze-szukaj na forum bo jest trochę o tym
    1 punkt
  3. Wiesław

    Mokka 1.4 LPG + Błąd P01B1

    Jak się zaświecił check to błąd się zapisuje. Czy na benzynie są też problemy.Pisałem już chyba 2X ,że jak jest błąd to nie przełączy na lpg.
    1 punkt
  4. Wiesław

    Mokka 1.4 LPG + Błąd P01B1

    Z lpg tylko gds.
    1 punkt
  5. Wiesław

    Mokka 1.4 LPG + Błąd P01B1

    To trzeba uruchomić lpg przez OBD za pomocą programu i pokaże błąd jak nie przejdzie procedury.
    1 punkt
  6. Wiesław

    Mokka 1.4 LPG + Błąd P01B1

    Skasuj błędy. Trakcja zapala się przy awarii w silniku i widocznie jest bo nie przełącza na lpg.
    1 punkt
  7. Wiesław

    Mokka 1.4 LPG + Błąd P01B1

    Czyli sterownik zareagował prawidłowo bo stracił kontrolę nad "mocą'silnika. Który czujnik wymieniłeś bo do poziomu gazu jest pływak w zbiorniku.
    1 punkt
  8. ArKos

    Uszkodzony czujnik TPMS

    Może.
    1 punkt
  9. Wiesław

    Jaki Olej do 1.4T

    Specyfikacja dexos1 Gen2 nie jest już aktualna. dexos1 Gen3 jest normą kompatybilną wstecznie, dlatego jeśli Twój pojazd wymagał normy dexos1 Gen2, bez obaw możesz stosować oleje spełniające wymagania normy z dexos1 Gen3.
    1 punkt
  10. Instrukcja obsługi?! Ustawienia zapisywane Zawsze po wyjęciu kluczyka z wyłącznika zapłonu automatycznie zapamiętywane są następujące ustawienia dla kluczyka: ■ Oświetlenie ■ System Infotainment ■ Centralnego zamka Kolejne włożenie kluczyka z zapisanymi ustawieniami do wyłącznika zapłonu i przekręcenie go do położenia 1 3 128 spowoduje automatyczne przywrócenie tych ustawień. W celu skorzystania z powyższej funkcji należy włączyć opcję Personalizacja przez kier. w ustawieniach osobistych na graficznym wyświetlaczu informacyjnym. Opcję należy aktywować osobno dla każdego z kluczyków. W wersjach wyposażonych w kolorowy wyświetlacz informacyjny powyższa opcja jest zawsze włączona. Personalizacja ustawień 3 102.
    1 punkt
  11. ArKos

    Wymiana oleju w skrzyni biegów

    Tak, to prawda. Automat FWD ma filtr schowany między połówkami skrzyni, RWD dostępny jest po zdjęciu miski. Nie wprowadzaj w błąd. Masz manuala, który NIE POSIADA filtra oleju w skrzyni.
    1 punkt
  12. W poprzednim poście nie zmieściły się wszystkie fotki, także w tym dokończę moja walkę z tym mechanizmem. Na zakończenie zamontowałem osłonę, od strony szyby przy zamkniętej masce jest pawie niewidoczna, od strony silnika jak na foto poniżej. Przy demontażu nie pogubcie lub nie pourywajcie tych plastykowych elementów, gdyż w ASO koszt jednego to około 32 zł (słownie: trzydzieści dwa złote !!!) za 1 szt. szok i niedowierzanie...a w Mocce na podszybiu jest 6 szt. Jeżeli ktoś znajdzie coś zbliżonego do oryginału proszę o info, link, pw itp
    1 punkt
  13. markoni

    Wymiana oleju w skrzyni biegów

    Firma martech specjalizacja opel ford mieści się w Siemianowicach Śląskich ul Jasna też tam byłem kilka razy a jestem z Gliwic
    1 punkt
  14. No i liczysz na to, że na forum jest jasnowidz? A wiesz, że pod spodem mogą byś straty? I to nie takie małe? To pytanie jest w formie żartu moim zdaniem...
    1 punkt
  15. Wiesław

    Ułamana sprężynka

    Od pedału sprzęgła.
    1 punkt
  16. ArKos

    Światła dzienne postojowe

    Żarówki popalone w przednich lampach. Są 2-włóknowe.
    1 punkt
  17. Stary nr kat.13503201 po zmianie 13598091
    1 punkt
  18. corsarz

    czujnik temperatury wewnętrznej

    dzięki za schemat czujnik wymieniony , klima nie dzieła
    1 punkt
  19. ArKos

    układ wydechowy

    W moim konkretnym przypadku jako mechanika ASO: po 350km przebiegu zaczął mi mrygać na dziurach lewy ksenon. Na gwarancji (wysłaliśmy pismo do centrali GM i zaakceptowali) miała być wymieniana cała kompletna lampa. Dystrykt się dowiedział i... przysłał mailem anglojęzycznego PDF-a ze zdjęciami i opisem po angielsku. Znam więc nie ma problemu w kwestii języka. Problem jest w jego zaleceniu. Samochód za prawie 100 tysi ma w tym wypadku być naprawiony poprzez pospinanie trytytkami wiązki elektrycznej wewnątrz reflektora... ale wymienić nie można pomimo zgody centrali, tylko środek zaradczy wykonać. Złapał mnie spory nerw i wysłałem do centrali GM meila mniej więcej o takiej treści: "(...) Od zawsze marka Opel kojarzyła mi się z solidnymi i trwałymi produktami oraz wysoką jakością obsługi posprzedażnej. W obecnym przypadku patrząc na podejście do klienta - nie do pracownika ASO jako właściciela auta, proponuję zdjąć wszelkie szyldy z salonów dealerskich i powiesić banery "McGyver Group - trytytka, drut i sznurek - naprawimy wszystko". (...)" Rozpętała się u mojego dealera prawie że wojna. Jak śmiałem, to chamstwo, to bezczelność, to niewdzięczność i nie wiem co jeszcze. Skwitowałem to krótko: do kierownika i do dyrektora zadałem tylko jedno pytanie... "Chcielibyście mieć tak naprawiane NOWE auto kupione za kupę kasy?". Zaczęło się pieprzenie, jaki to dystrykt jest ważny i wogóle... nie chciało mi się tego słuchać więc wyszedłem podczas tego ich pieprzenia. A krótko potem jebnąłem wypowiedzenie... z idiotami nie lubię się zadawać. Skóra na grzbiecie cierpnie patrząc, jak naprawia się auta na gwarancji. Wkurza się, jak widzi się jak ludzi się traktuje. Irytuje fakt, że wydając sporą sumę pieniędzy otrzymuje się w zamian jakość usług warsztatu u Staśka w stodole. A najbardziej boli, że nie stosują się do wytycznych producenta. Byle tylko zaoszczędzić na kasie. Toczenie krzywych tarcz, jechanie papierem ściernym po gładziach, uszczelnianie silikonem, wyciszanie skrzypienia przez stosowanie piankowej uszczelki do okien, trytytki zamiast wymiany elementu, stosowanie starych śrub, które powinny być nowe, wlewanie starego oleju przy poważnych naprawach mechanicznych (np. turbina czy skrzynia).... długo by gadać. Bo w końcu 4 tłoki + 4 pierścienie + kilka nowych uszczelek + papier ścierny wyjdzie 1/10 ceny nowego silnika, który by trzeba wymienić. Nieważne, że kompresja w silniku z przebiegiem 20 tys km jest 16/17/17/17 i tylko kretyn by się nie zorientował, że pęknięty tłok i porysowana gładź była na 1-szym cylindrze. I nieważne, że gwarancję przejedzie a potem za lat kilka właściciel dostanie spazmów jak mu przyjdzie ten silnik remontować lub wymieniać. No ale koniec końców mój reflektor został wymieniony na nowy. Negatywny obraz obsługi klienta powstaje w bardzo dużym stopniu przez chciwych ciulów będących dystryktami gwarancyjnymi i mającymi płacone przez GM tym wyższe premie, im mniejsze pieniądze wydadzą na gwarancyjne naprawy. A teraz jak jakiś ciul dystrykt przypadkiem to czyta to może mnie nawet do sądu oddać mam porobione zdjęcia wielu takich napraw, mam zdjęcia zleceń serwisowych z widocznymi wszystkimi danymi samochodu i klienta oraz numerem zlecenia i zakresem prac... służę uprzejmie - jestem w stanie wskazać same konkrety możemy się pokopać przed sądem
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności