Skocz do zawartości

Klimatyzacja manualna - jak to jest?


Gość walker

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Osuszacz to co innego niż filtr. Osuszacz jest elementem układu klimatyzacji, mającym na celu wychwytywanie wilgoci WEWNĄTRZ układu klimy czyli kompresor, chłodnica itp.

Filtr kabinowy to filtr kabinowy - wyłapuje kurz i zanieczyszczenia dostające się z zewnątrz do kabiny pasażerskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dmuchawa jest na "0" to kompresor nie powinien się włączać.

No to są chyba jakieś żarty . Wynika z tego żę nie ma możliwości włączenia w ogóle dmuchawy bez klimy. Zadaje sobie z tego sprawę ze rózna wydajnośc i różne dociążenie ale efekt jest tego taki ze teraz mam spalanaie na poziomie 10,5 litra przy silniku 1,6. Takie spalanie to miałem przy 2 litrowym silniku z 2000 roku . Porażka kompletna. I niby mam jeździć bez włączonej dmuchawy przez cały okres zimowy i przejściowy , bądź włączać ją tylko okresowo ?? przecież to jekaś abstrakcja funkcjonalna. Samochód za kilkadziesiąt tysięcy zł , super ekonomia itd. a to jeden wielki badziew. Nie po to kupowałem samochód w najwyższym wyposażeniu żeby teraz borykać się z tak banalną rzeczą :" jak włączyć zwykły nawiew żeby nie włączała się spreżarka ". Nie ma jakieś możliwości żeby pogrzebać coś progrmaowo czy systemowo zęby to jakoś zmienić .. ? ASO na ten temat nic nie wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że nie wiem jak takie spalanie jest możliwe. W 1.4T Max spalanie w dużych korkach i autostradzie wynosiło 8.5 litra.

Ja akurat jestem zwolennikiem zalaczania się klimatyzacji ponieważ Klima nie będzie się grzybic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../ mam spalanie na poziomie 10,5 litra przy silniku 1,6. Takie spalanie to miałem przy 2 litrowym silniku z 2000 roku . Porażka kompletna. I niby mam jeździć bez włączonej dmuchawy przez cały okres zimowy i przejściowy , bądź włączać ją tylko okresowo ?? przecież to jakaś abstrakcja funkcjonalna. /.../

Od roku jeżdżę z klimą włączoną non stop (cztery pory roku). Zużycie średnie na wyświetlaczu 6,6 l, przeliczając z tankowania różnie, od 6,5 do 6,8 l, ale średnia jak na wyświetlaczu.

Wg mnie, na spalanie 10,5 mogą przedkładać się dwie przyczyny: albo w dużej mierze jazda miejska na krótkich odcinkach, albo to  problem ortopedyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Od roku jeżdżę z klimą włączoną non stop (cztery pory roku). Zużycie średnie na wyświetlaczu 6,6 l, przeliczając z tankowania różnie, od 6,5 do 6,8 l, ale średnia jak na wyświetlaczu.

Wg mnie, na spalanie 10,5 mogą przedkładać się dwie przyczyny: albo w dużej mierze jazda miejska na krótkich odcinkach, albo to  problem ortopedyczny.

 

miedzy 80%a 90 % korek . odcinki od 11 do 20 km ... kazy z kim rozmawiam a ma ten silnik bardzo podbne spalanie...w tym miescie oczywscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności