Gość raflo83 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Mówi podstawy, ale prawdę. Osobiście robiłem w jednym samochodzie program a teraz latam z boxem. Poprzedni samochód po programie sprzedałem i nowy właściciel dalej się cieszy mocą. Z boxem już zrobiłem ponad 25k km i bez problemów. Obydwie modyfikacje zrobione przez osobę co się zna z pomiarami przed i po modyfikacji a nawet dostrajaniu boxa w czasie jazdy. Doświadczenia z 1.4 turbo opla nie mam, ale chyba prędzej, niż później coś z nim zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KePaSa Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 a do 1.6 wolnossaka pasuje może turbina z 1.6 turbo? czy ktoś wie? bo może bez małych przeróbek dałoby się to zrobić? czy to w ogóle inna jednostka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Zaczyna się... to, czego się obawiałem. Może z Ikarusa byśmy spróbowali? W razie czego drutem spróbujemy zamocować a uszczelnimy gumą do żucia. A tak na poważnie: najpierw poczytaj (i to sporo) na temat silników doładowanych i atmosferycznych, ich podobieństw, różnic, zasad działania pewnych podzespołów, a potem dopiero rozważaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Street Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Apropo boxów ostatnio widzialem insignie 2.0 cdti z boxem niby zrobiony pod auto itp etc a dziury w tlokach powypalalo... (Wtryski i osprzet byl ok )To tak na marginesie boxow ktore zwiekszaja dawke paliwa zeby bylo wiecej powera... A jesli chodzi o 1.4 turbo 140 koni to czy nie uwazacie ze to i tak sporo jak na taki motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namor Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Witam,koledzy czy ktoś może mnie uświadomić jaka jest różnica między silnikami a raczej w czym się różni silnik A14NET od silnika B14NET . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Bylo na forum, poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Było na forum, było. Niczym. To ten sam silnik w innym oznaczeniu adekwatnym do spełnianej normy emisji spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_balcerowski Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Bardziej, niż o samą jednostkę napędową (A/B)14NE(L/T) obawiałbym się trwałości przekładni i innych podzespołów, bo silnik po tylu latach urósł do miana silnika dość wytrzymałego. Bezpieczna granica dla skrzyni M32 to około 170km i 240-250Nm momentu - i na takie coś spokojnie bym się zdecydował, gdybym potrzebował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Ta skrzynia lata z dieslem 300Nm a teoretycznie jest obliczona do 320Nm. Moc jej nie zabija tylko moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_balcerowski Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 I słaby olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.