Gość Adam 1 Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Zawsze tak jest. Kiedyś dopłacało się za ABS czy poduszki, a dziś to standard, bez którego auto nie dostanie homologacji. S&S jest ekologiczną popierdółką, która musi być - tak jak TMPS. Ach ArKos nie ma to jak nasze mokki.Siora chciała kupić kia sportage czy jak jej tam po przejechaniu i porównaniu chce MOOOONIIE. A z tym S&S ja mam nowe autko (styczeń 2016) i nie mam ss bo w Moni z LPG nie montują S&S.Nie będę chwalił bo znowu coś zacykusi ale Mokka 1.4 T itd.to SUPER AUTKO Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_balcerowski Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Ja powiem krótko - mam RM2015, 1.4T i nie mam start-stopu. i dzięki bogu, bo i tak byłby wiecznie wyłączony. w silniku z turbodoładowaniem takie coś montować? tym bardziej, że po dość żwawej jeździe testowej chciałem ochłodzić trochę turbo, a tu jeb, silnik off... no to sobie myślę, że ta turbina na pewno długo pożyje i podziękowałem słyszałem od paru znajomych, że to nie tylko ta testówka miała taką fanaberię, ale każdy S&S w Oplu ma w poważaniu zdanie turbiny. Niestety, coraz bardziej widać nastawienie na zysk z serwisowania i celowe skracanie żywotności podzespołów. Ktoś się zgodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Ameryki nie odkryłeś... Dealer nie żyje ze sprzedaży aut, tylko z serwisu i części Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3563 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walker Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Zastanawiam się nad jednym parametrem silnika 1.4T.140kM - prawda9,9s do 100 ok 196km/h - widziałem filmik gdzie gość wyciska na autostradzie 216km/h no i moment obrotowy który mnie interesuje. W danych technicznych jest 200Nm. Natomiast wyczytałem że każdy kto meldował się do podkręcania silnika to ten moment na hamowni oscylował na poziomie 220Nm. Czym to jest spowodowane? Chyba producent nie zaniżałby parametru. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Producent podaje dane z obciążeniem nominalnym (zatankowany do pełna, 50kg bagażu i 2 pasażerów). Wiadomo, że pusty pojedzie lepiej. Poza tym silnik po czasie się dociera i układa i praktycznie każde auto ma lepsze osiągi po przebiegu pierwszych dziesięciu tysięcy. Ja zaraz po kupnie nie potrafiłem zejść ze zużycia 8,0 w mieście. Teraz mając 25kkm bez wysiłku mam 7l. Przyspieszenie też mam zdecydowanie lepsze niż tuż po odbiorze z salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_balcerowski Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Sam bez problemu dobijam do ogranicznika (216km/h) choć prawda jest taka, że wedle GPS tak kolorowo nie jest poza tym opony mają indeks 210km/h więc też jakaś rezerwa bezpieczeństwa musi być. Natomiast ciekawe zjawisko, choć oczywiście nie jakieś odkrywcze - maksymalna prędkość osiągalna jest na 5, a nie 6 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walker Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Mam dwa pytania:1. od ilu obrotów w silniku 1.4T pracuje sprężarka 2. Jak to jest z mocniejszym depnięciem na pedał gazu w tego typu silniku. Jeżeli skala temperatury silnika zaczyna się od 50C to można już pociskać kiedy wskazówka zacznie wzrastać powyżej tej temperatury czy trzeba czekać do osiągnięcia temperatury roboczej - u mnie jakieś 87C Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Wstaje trochę ponad 2000obr. Do osiągnięcia temperatury roboczej powinno się nie przeciążać silnika, czyli nie pałujemy, dopóki jakieś 80* na wskaźniku nie będzie - jedziemy płynnie i raczej mało dynamicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_balcerowski Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Wstaje trochę ponad 2000obr A nie 1850 obr/min? Wskazuje na to przebieg momentu obrotowego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Uważam że nie. Dopiero od 2000 z haczykiem czuć wyraźnie żwawość silnika. Do 2500 mniej więcej nic się nie dzieje. To nie diesel. Tam właśnie tak wstają turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/258-zakup-mokki-14t/page/2/#findComment-3905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.