Skocz do zawartości

kolumna McPhersona


zbinat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie w tym temacie.Dudnienie coraz bardziej się nasila jadąc nawet po niewielkich nierównościach dudni stuka ciężko to określić.Droga wyłożona szarą kostką przy małej prędkości można wyczuć dudnienie.Mam już od Stycznia 15tys.km i myślę że przed przeglądem pojadę prywatnie sprawdzić zawieszenie.Być może jakieś luzy na stabilizatorach,sworzniach sam nie wiem Wiem że auto nie z wyższej sfery ale tak nie może być Nawet żona która jest tylko pasażerem to słyszy.Czy wy wszyscy tak macie bo trochu was jest na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że popadasz w leciutką psychozę,mokka jest twardo zestrojona taki jej urok, moim zdaniem jak pojedziesz na ścieżkę diagnostyczną to powiedzą że wszystko wporzo.A ty będziesz lżejszy o trochę grosza.A najlepiej to zagadaj z jakimś posiadaczem opelka przedstaw swoje obawy, i proźbę porównania z krótkim przejazdem porównawczym.Tak kdyś zrobiłem nie było poblemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy mi opinia użytkownika  od tego jest nasze forum aby dzielić się opiniami kto ma jakie bolączki.Ktoś co dużo jeżdzi to wie że że na przeglądach technicznych wyskakują usterki typu sworznie gałki itd.a nawet o tym nie wie Auto od nowości i tak nie było przegląd na ścieżce kilkadziesiąt zł. Nie jestem przewrażliwionym .Będę musiał z kimś się spotkać tak jak mówisz konkretnie w mieście Gliwice ale to trudne bo nikt nie wymienia swego miasta jakby się wstydził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś co dużo jeżdzi to wie że że na przeglądach technicznych wyskakują usterki typu sworznie gałki itd.a nawet o tym nie wie

Nigdy, jak długo żyję, nie miałem Mokki z usterkami zawieszenia czy układu kierowniczego. Nigdy. Nawet takie mające >150kkm nawet łączników stabilizatora nie miały wylatanych nie mówią o sworzniach. Zawieszenie jest praktycznie identyczne jak Astra J, i nawet w Astrach flotowych po 200-250kkm nie ma żadnych problemów z zawieszeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Patrząc na co?

Bo według moich obliczeń wygląda to tak:

Koło letnie 18" 215/55R18 - średnica koła 693mm

Koło zimowe 16" 215/65R16 - średnica koła 686mm

Różnica w prześwicie wynosi 7mm. Nie mam pojęcia, skąd wziąłeś 2cm... Te 7mm różnicy masz na tych samych kołach w momencie, gdy zużyjesz w połowie opony, a jak porównasz nowe opony ze zużytymi do granicy - bieżnik na nowych ma 8-9mm, a TWI jest przy 1,5mm więc zakładając że nowe mają 8 to wychodzi 8-1,5=6,5 x2 = 13mm - tyle wynosi różnica średnic nowego i zużytego ogumienia.

Jeszcze musisz podzielić średnicę przez 2 by uzyskać różnicę w wysokości - czyli różnice obu promieni. A to tylko 3,5 mm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności