Skocz do zawartości

Nowa insignia


Gość Buzka23

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem dzisiaj PDI czyli przegląd "zerowy" nowej Insignii w kombi. Najbogatsza wersja Elite, tu jest fajnie jeśli chodzi o wnętrze. Bazowa wersja to jakieś nieporozumienie, ale ta była fajna. Jedno co, to to, że trza wybulić za taki wózek ponad >120 tysi nie licząc dodatkowych pakietów, np kamery 360* itp itd. Niemało. W tej kasie jest już w czym wybierać. Jedno, co mnie wkurzyło, to fakt, że w furmance za te pieniądze, z fotelami AGR, kremową skórą i na pełnym wypasie, deska to IMITACJA obszycia skórą - szwy a w zasadzie ich imitacja, tak samo jak deska są plastikowe... Wstyd jak dla mnie.

IMG_20170622_121230.jpg

IMG_20170622_121247.jpg

IMG_20170622_122858.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Hehehe... Po szkoleniu :)

Będzie dzika jazda jak nowa Insignia będzie się rypać tak, jak stara :D

Z takich grubszych ciekawostek:

- całkowicie inny producent napędu 4x4

- tylny napęd NIE POSIADA dyferencjału

- maska posiada ładunki pirotechniczne odpalane w chwili wykrycia kolizji z pieszym - podnoszą maskę do góry (po stronie szyby czyli wywalają z zawiasów) aby zminimalizować urazy pieszego

- nowe silniki 1,5T benzyna, 2,0T benzyna i 2,0D 

- topowy benzyniak 2,0T 260kM @400Nm

- topowy diesel 2,0D 210kM @480Nm

- nowa skrzynia automat 8-biegowa

- nowe zawieszenie przód i tył flexride - każdy zmor osobno jest kontrolowany i indywidualnie dobiera się siłę tłumienia

- nowe algorytmy "sport" "touring" - "samouczące się"

- nowy układ hamulcowy (w starej TRW460) teraz Bosch 9 gen kontrolowany i wspomagany sterownikami wykrywającymi wręcz wszystko i przewidującymi myśli kierowcy

Ogólnie: chyba będzie z nią wesoło :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe... Po szkoleniu :)

Będzie dzika jazda jak nowa Insignia będzie się rypać tak, jak stara :D

Z takich grubszych ciekawostek:

- całkowicie inny producent napędu 4x4

- tylny napęd NIE POSIADA dyferencjału

- maska posiada ładunki pirotechniczne odpalane w chwili wykrycia kolizji z pieszym - podnoszą maskę do góry (po stronie szyby czyli wywalają z zawiasów) aby zminimalizować urazy pieszego

- nowe silniki 1,5T benzyna, 2,0T benzyna i 2,0D 

- topowy benzyniak 2,0T 260kM @400Nm

- topowy diesel 2,0D 210kM @480Nm

- nowa skrzynia automat 8-biegowa

- nowe zawieszenie przód i tył flexride - każdy zmor osobno jest kontrolowany i indywidualnie dobiera się siłę tłumienia

- nowe algorytmy "sport" "touring" - "samouczące się"

- nowy układ hamulcowy (w starej TRW460) teraz Bosch 9 gen kontrolowany i wspomagany sterownikami wykrywającymi wręcz wszystko i przewidującymi myśli kierowcy

Ogólnie: chyba będzie z nią wesoło :D :D :D

Mówiłem poczekajcie na Arka z opinia .Jak dla mnie nigdy Insigni i do tego tyle kasy.Nawiasem mówiąc co ci producenci myślą że my wszyscy to jakieś debile i wszystko łykną i to za taka kasę?Kiedyś byłem zielony ale teraz raczej zieloni w temacie nie kupują auta za taka cenę tylko biorą np takiego Arka i się nie dają w konia zrobić.Arek dzięki za opinie już ja pokazuje komuś w rodzinie kto się jak zielony napalił na to autko BO TO NOWA SUPER INSIGNIA .Taaaaaaaaa akurat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzycie na to negatywnie, a ja mimo wszystko zmianę producenta podzespołów widzę jako szanse na bolączki poprzedniej insigni. 

Trzeba kupić gwarancje na 5 lat i jezdzić. Z mokką też nie jest jakoś super bez usterek. Ja już miałem wymieniany silnik wentylatora (tak samo jak w astrze się przepalił) wciąż skrzypią mi pedały i żadne ASO nie jest wstanie sobie z tym poradzić. 

Jeśli kupuje auto to na 5 lat, kiedy mam gwarancje, zrobie 120 000 km i sprzedam. A w tym czasie z samochodem nie ma prawa się nic dziać. Moim zdaniem insignia jest spoko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz.

Nie każdy kupuje auto na 5 lat czy 120kkm. Ja mam zamiar (przynajmniej w teorii) pojeździć Mokką ok. 10 lat. Co się z tym wiąże: wszystkie felery wychodzące podczas intensywnej eksploatacji (czyt. duże przebiegi) wychodzące w trakcie flexcare są robione za friko. A ja biedny żuczek te 120kkm będę mieć po ok. 8-9 latach. I co, będę bulił jak za zboże?

Druga rzecz: Nie każdego stać (i tu chyba największy problem) żeby co 5 lat zmieniać furaka na nówkę. Niestety, nie te zarobki. Gdybym miał całe życie pracować tylko na auto, to spoko, ale sam pracuję na 4 dzioby do wykarmienia. Po prostu nie będzie mnie stać na takie szybkie zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na szczęście jestem. Niewątpliwie Mokka nie psuje się tak często, jak Insignia. Mogę powiedzieć tyle: nie ma dnia, żeby jakaś Insignia z awarią (mniejszą lub większą) nie przyjechała. Mokki jak na lekarstwo - z reguły kampania na radio lub przegląd. Odpukać - moja też się trzyma od bardzo długiego czasu.

Proporcje awarii Mokka/Insignia określiłbym na 1/50 albo więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę ile insignia jest na rynku a ile mokki. Ile insignia sprowadzonych z kręconym licznikiem. Wiesz na Arktyce występowanie grypy jest niższe niż w Polsce pytanie gdzie łatwiej się przeziebic?

Ilość awarii powinna być liczona jako średnia na 1 egzemplarz.

Tak jak wspomniałem ja miałem już wymieniany silnik wentylatora i awarii skrzypiacych pedałów nie ma końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności