Skocz do zawartości

System Start&Stop - fanaberie.


Gość majpitek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bojalekt

U mnie start stop działa fajnie, zwłaszcza że głównie stoję na światłach/korkach - na trasie zbędne :)

U Mnie też działa fajnie z tym że tak Mnie wku...wia, że po wejściu do auta automatycznie magiczny zielony guzik jest wciskany zaraz po kluczyku do stacyjki ...

Ale oczywiście rzecz gustu ...

Dla Mnie osobiście porażka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość macjan2016

Większość ludzi to wyłącza (przynajmniej tych których znam), powinna być opcja stałego wyłączenia lub załączenia a nie uszczęśliwianie ludzi na siłę. Ja też przyciskam zielony przycisk zaraz po stacyjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bojalekt

Większość ludzi to wyłącza (przynajmniej tych których znam), powinna być opcja stałego wyłączenia lub załączenia a nie uszczęśliwianie ludzi na siłę. Ja też przyciskam zielony przycisk zaraz po stacyjce.

Powiem więcej, system jest na tyle nieużyteczny, że np. słuchając radia wcale nie za głośno przy silniku benzynowym w Moim przypadku nie patrząc na obrotomierz ciężko w ogóle zorientować się że silnik nie pracuje, może to wręcz powodować zagrożenia (ot Tir z tyłu - zapala się zielone - Tir rusza, a ja gdybam czemu silnik zgasł - odpala - no ale to kilka sekund a Tir może być już w bagażniku) pewnie że to tylko teoria tylko wyobraźcie sobie Panowie i Panie oddając kluczyki osobie która o systemie Start Stop nie ma pojęcia ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bojalekt

A w ogóle to ArKos ten temat dostatecznie wyjaśnił w jednym z postów,

Może z grzeczności ArKos dasz linka dla innych   - poproszę ...

Pozdrawiam zdrowo myślących kierujących ...

 

EDIT: Tak się zapędziłem z tematem że to właśnie w tym wątku ArKos opisywał temat - sorki .. 2 ekrany wyżej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Mnie też działa fajnie z tym że tak Mnie wku...wia, że po wejściu do auta automatycznie magiczny zielony guzik jest wciskany zaraz po kluczyku do stacyjki ...

Ale oczywiście rzecz gustu ...

Dla Mnie osobiście porażka ...

 

Panie, Panowie, nie przesadzajcie ;)

 

Bojalekt, zacytowałem Ciebie, ale odnoszę się do wszystkich mających podobne zdanie :)

Pomyślcie ile zbędnych czynności wykonujecie po zajęciu miejsca za kierownikiem, jak podłączanie/włączanie różnych gadżetów i innych zbędnych pierdółek nawtykanych aby było ładnie (niby), a pacnięcie klapki z zielonym światełkiem sprawia tyle problemów. Zakwasów nie dostanie się od tego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bojalekt

Panie, Panowie, nie przesadzajcie ;)

 

Bojalekt, zacytowałem Ciebie, ale odnoszę się do wszystkich mających podobne zdanie :)

Pomyślcie ile zbędnych czynności wykonujecie po zajęciu miejsca za kierownikiem, jak podłączanie/włączanie różnych gadżetów i innych zbędnych pierdółek nawtykanych aby było ładnie (niby), a pacnięcie klapki z zielonym światełkiem sprawia tyle problemów. Zakwasów nie dostanie się od tego :D

Ale Mi chodziło o to że wku..wia mnie system S&S a nie wciskanie guzika - to dla Mnie wręcz "obowiązkowa przyjemność" ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

też od razu wyłączam, bo znajomy naopowiadał mi, że to może być szkodliwe dla auta, takie ciągłe "gaszenie i odpalanie", dlatego etraz odruchowo za każdym razem wyłączam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Piotr_86KRK

PO 6 dniowych testach systemu SS dochodzę do wniosku, że w porównaniu z Hondą, VW, i Toyotą to ten Oplowski system działa najlepiej. 
Jazda typowo miejska, gaśnie za każdym razem kiedy tego chce, czas "wybudzenia" jest natychmiastowy. Faktycznie po jeździe autostradowej i wpadnięciu do miasta z obwodnicy SS nie zadziałał ale przypuszczam że to normalne.
Nie widzę za to profitów z jego stosowania - spalanie jak było 8,4 tak jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam serdecznie. Mam pytanie w temacie. Jaką pozycję powinna zająć wskazówka obrotomierza w momencie włączenia systemu start-stop. W moim przypadku znajduje się na napisie AUTO, a mam wrażenie, że na początku użytkowania zatrzymywała się pomiędzy napisami AUTO - STOP. Jeżeli jest to usterką, to czy wystarczy" kalibracja" w ASO, czy wymiana całych zegarów, oczywiście też w ASO. Niby pierdoła, ale skąd mam wiedzieć czy wskazania obrotów silnika są prawidłowe. Moja Mokka to Cosmo '16 1,4 T. Pozdrawiam forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd mam wiedzieć czy wskazania obrotów silnika są prawidłowe.

Bieg jałowy na rozgrzanym silniku książkowo wynosi 750-780obr/min. To już informacja wskazująca porównanie do stanu wskazywanego przez obrotomierz.

Przy włączeniu zapłonu zegary robią selftest. Jednym z jego elementów jest ruch wskazówek do końca skali, czyli obrotomierz na 8000 równiutko a prędkościomierz 260|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności