Skocz do zawartości

System Start&Stop - fanaberie.


Gość majpitek

Rekomendowane odpowiedzi

Bieg jałowy na rozgrzanym silniku książkowo wynosi 750-780obr/min. To już informacja wskazująca porównanie do stanu wskazywanego przez obrotomierz.

Przy włączeniu zapłonu zegary robią selftest. Jednym z jego elementów jest ruch wskazówek do końca skali, czyli obrotomierz na 8000 równiutko a prędkościomierz 260|

Ok. Witam admina. Pełen szacun. Rozumiem odpowiedź dotyczącą obrotów silnika. A pozostałe pytania? Sorry, ale dbam o szczegóły wyposażenia pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wskazówka powinna opaść na AUTO STOP w momencie zadziałania S&S.

A czy to AUTO czy STOP, to bym osobiście nie dociekał. Chyba, że jesteś perfekcjonistą i pedantem, dla którego 1mm różnicy stwarza poczucie dyskomfortu - wtedy ASO. Nie licz na wymianę zegarów, bo nie opisałeś żadnego symptomu awarii ani auto nie sygnalizuje nic podczas selftestu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dziś po wyjechaniu z parkingu moją Mokką X i przejechaniu kilkuset metrów zadziałał mi system S&S. Silnik się wyłączył choć jego temperatura była na poziomie 50 stopni Celsjusza. Sądziłem że nastąpić może to po osiągnięciu optymalnej temperatury pracy dla silnika. Czy też tak macie?

 

Ps. Czasami zapominam po odpaleniu wyłączyć to paskudztwo... I dziś tak się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ten chory system absolutnie nie ma racji bytu w aucie z turbiną. Gonisz, przypałujesz, turbina się porządnie zgrzeje, a to gówno Ci wyłączy silnik... Raz drugi dziesiąty setny i turbina do piachu. A płaci kto?

S&S działa po spełnieniu kilku warunków. Najwidoczniej warunek temperatury został spełniony. To, co pokazują zegary jest wartością ORIENTACYJNĄ i rozbieżności ze stanem faktycznym mogą sięgać nawet 15*C. Naprawiałem Insignię (tfu!) - wymiana termostatu i czujnika temperatury. Na zegarach było ciut poniżej 90*C a na diagnoskopie 105*C i właśnie zaczynał się otwierać termostat.

Miejcie wzgląd na to że to tylko orientacyjne wskazanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Buzka23

SS jest średni. Nie mam tego w mokce. Z początku zalowalem. Ostatnio jednak jeździłem astra z tym systemem i po 2 dniach zaczął mnie doprowadzać do szaleństwa. Jakieś rondo, szybkie zatrzymanie przed kimś i ruszenie a tu dupa bo zgasł. Średni pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie przeszkadza. Zaraz po "wsiadce" wyłączam, to tak jak z oddychaniem - odruch bezwarunkowy. Złapałem się już kilka razy na tym, że do kiepeły wpada sygnał "wyłącz", patrzę na przycisk, a tam już wcześniej, nieświadomie pozamiatałem :) Na szczęście jazdę kontroluję ... jeszcze :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledwo 280km mam zrobione i nie wyrobiłem jeszcze odruchu warunkowego... więc czasem się łapię że tego g...a nie wyłączyłem. Szkoda że system nie zapamiętuje ostatniego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności