osman71 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Czy ktos mial okazje jezdzic mokka z tym silnikiem 1.4 ale 120KM? Znajomy nie umie sie zdecydowac,bo najwiekszy wybor Mokki z 2018 jest wlasnie z tym silnikiem,a opinii praktycznie nie ma. Wszystkie opinie i uwagi mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Brat ma taki silnik w Merivie. Szału nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Czuć, że zdecydowanie słabiej auto jedzie. 140kM jedzie dobrze, ale silniki różnią się tylko mapami w sterowniku. Można zrobić program... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osman71 Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Ok,dzieki tak myslalem ze po gwarancji mozna to obejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Według informacji z internetu silnik 1.4 120 KM (B14NEL, D14NEL) mechanicznie jest tym samym co 1.4 140 KM (B14NET, D14NET). Różni się tylko oprogramowaniem - Opel sztucznie "osłabia" jednostkę. Silnik ten w ogóle nie jest dostępny np. w Niemczech. W moim odczuciu silnik 120 KM jest za słaby do tego auta i źle się tym jeździ po mieście. Ciekawą opcją jest kupić wersję z 1.4 120 KM B14NEL, zapłacić 1500 zł i zrobić tuning do wersji 140 KM albo nawet więcej. Firmy oferujące tuning piszą, że z tych silników (B14NEL, B14NET) można za pomocą aktualizacji oprogramowania uzyskać ponad 160 KM (260 Nm). Robota ponoć jest prosta, silniki stare i sprawdzone - jeszcze na Astrach. Idąc tym tokiem rozumowania można mieć podstawową Mokkę X z silnikiem 1.4 140 KM (160 KM?) za mniej niż 70 000 zł + koszt wgrania nowego oprogramowania/tuningu, czyli załóżmy 1500 zł. Przed tuningiem można dołożyć do tego LPG i podczas tuningu poprosić o skalibrowanie silnika pod instalację gazową. Cenowo wychodzi niewiele więcej niż... Duster. Oczywiście utrata gwarancji murowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.