Pacco Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Witam, czy i w jaki sposób w miarę bezboleśnie można się dostać do przewodów podłączonych do zaznaczonego przycisku, nie wiem, czy można wyjąć jakimś sposobem sam przycisk, czy trzeba w tym celu demontować cały panel sterowania nawiewami. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie automat,który by dezaktywował funkcję start -stop, w tym celu muszę dostać się do przewodów z tyłu przycisku. Może ktoś wie jak się do nich dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Demontaż panelu i wypięcie wtyczki. To jedyne sensowne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacco Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Tak, ale jak się do panelu dobrać, czy zaczynać od góry, a może z dołu, nie wiem jak wygląda mocowanie, raczej słabo by było coś urwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitoldo Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Jedyne co widziałem to demontaż elementów tunelu i konsoli dla Mokki (nie X). Niestety mechanicznie różni się to od tego co mamy w Mokka X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Na pewno najpierw mieszek lewarka won, potem ramka dolna wokół lewarka - to ma zatrzaski, trza ciągnąć tą ramkę dość dość. Schowek za lewarkiem po zdjęciu ramki powinien mieć po boku śrubki. Jak się go wyjmie, to powinno być wtedy widać mocowanie panelu i musisz pokminić co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacco Opublikowano 17 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Po przegrzebaniu internetu natknąłem się na taki filmik , widać, że jakimś sposobem Autor zdemontował sam panel klimartyzacji , chyba spróbuję pójść tą drogą. Spróbuję przetłumaczyć,może będą jakieś wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Moje prywatne zdanie: to jest ryzykowne. Zatrzaski panelu są łatwe do połamania. Klient musiał płacić mimo, że auto na gwarancji, bo kolanem niechcący wcisnął i złamał, a panel zaczął wypadać. Ostrożnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacco Opublikowano 17 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Ok, dzięki za informacje i ostrzeżenie, na razie przygotowuję się teoretycznie do tej operacji, zobaczymy czy coś z tego będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter142 Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Witam. Mam pytanie, czy po uruchomieniu silnika przyciskiem start/stop można wyłączyć ten system jeżeli na panelu centralnym nie ma przycisku "A". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sym Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Spróbuj, to się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.