vitoldo Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 18 godzin temu, markoni napisał: Jeżdżę 3 rok na Castrolu i nic się nie stało co 15 tys wymiana .Odnośnie benzyny to z tankowaniem jest różnie ale pomimo 56tys to nigdy nie miałem tzw stuków być może zassało ci wodę nie ma jazdy na rezerwie .Ile razy się widzi jak woda kapie z tłumika.a jak jest z obrotami czy nie falują, być może zanieczyszczona przepustnica mokkawrocław napisał o spalaniu stukowym i dlatego pozwoliłem sobie odesłać go do dyskusji o specyfikacji dexos1 gen.2, która została wydana przez GM jako panaceum na spalanie stukowe (LSPI). Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/152-paliwo-na-czym-je%C5%BAdzicie/page/3/#findComment-13363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekb Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 LSPI to nie to samo co klasyczne spalanie stukowe. Są to dwa różne, choć podobne efekty, przy czym LSPI potrafi bardzo szybko uszkodzić silnik (tłoki). Groźne LSPI dotyczy zwykle wyżyłowanych silników z bezpośrednim wtryskiem. Wydaje się że znakomicie to negatywne zjawisko łagodzi odpowiedni olej (Dexos1 gen.2). Użytkownik mokkawrosław ma zapewne silnik 1,4 turbo z pośrednim wtryskiem. Tych LSPI raczej się nie ima, więc zmianą oleju problemu nie da się rozwiązać. Jeśli wystąpiło zwykłe spalanie stukowe, to pewnie jest jakiś problem ze sterowaniem silnika lub jakością paliwa. To, ze prawdopodobnie pomogło wlanie PB98 sugeruje właśnie paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/152-paliwo-na-czym-je%C5%BAdzicie/page/3/#findComment-13381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.