Skocz do zawartości

Mokka dla Owaina ;)


Gość Owain

Rekomendowane odpowiedzi

Mi captur sie nie podoba i moim zdaniem jest mniejszy od mokki i do tego ten dzielony Bagaznik z podłoga... Czy Kadjar jest dużo większy od mokki? Raczej nie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kajdar to taki przerobiony wyglądem nowy Quashkai, bo obecnie renault to to samo co nissan.

Co do rozmiarów to zarówno wymiar auta jak i ilość miejsca jest zdecydowanie większa. Tych aut (opla i renaulta) nie należy porównywać, bo to są inne klasy: mokka to miejski crossover, a kajdar to już miejski suv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich.W Styczniu odbieram swoja Mokke 1.4 turbo z LPG.Może ktoś wie czy ta wersja ma S&S?stop start.Co czytam specyfikacje to na rożnych stronach inaczej pisze.A prawda jest taka ze nie przywiązywałem do tego wagi aż mi tu w święta znajomy mówi ŻEBYŚ CZASAMI NIE BRAŁ AUTA Z S&S BO TO MASAKRA MAM I WIEM JAKIE TO BADZIEWIE.Trochę poczytałem i jakoś mnie to zaczyna wkurzać choć jeszcze auta w domu nie mam.Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów i przepraszam że tak wyskoczyłem jak filip z konopi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy powinien się odczulić - może być gumowy młotek i ze trzy strzały w banię. S&S prawie w każdym nowym aucie jest. Wynika to podobnie jak TMPS z unijnych dyrektyw ekologicznych. Mając S&S można z niego nie korzystać i go wyłączać - problem rozwiązany.

A specyfikację auta mamy jasną. W chwili składania zamówienia już wiadomo, co będzie mieć w konfiguracji. Nie trzeba nic szukać, tylko spytać dilera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo to się nie do wiedzialem z twojego postu a zadalem konkretne pytanie a ty ktory pracujesz w salonie opla mnie jakoś zbyles.Nie każdy pracuje w salonie i wie tyle co ty.Ale ........wracając do tematu, jak mam za każdym razem wyłanczać za każdym razem jak odpale samochód to już faktycznie jest badziewie a nie pomocna rzecz..Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś samochód i nie wiesz co zamówiłeś? Sprawdź sobie w ofercie lub konfiguracji samochodu, co to za problem. Jeśli tego z jakiegoś powodu nie masz (co dziwne) to zadzwon do swojego salonu i zapytaj.

 

Ja tego nie mam i uważam, ze to jest średnie. Miałem na weekend w aucie testowym i zamówiłem bez tego.

 

 

Nie uważam tego za badziewie, daje trochę oszczędności w spalaniu i tyle i takie są wymogi UE.

 

Większym badziewiem jest czynnik klimatyzacji montowany w mokkach, którego koszt wymiany sięga 1500 zł, ale to tez wymóg UE dla aut projektowanych po 2012 roku.

 

To czy masz system start stop nie zależy od wersji silnika a tego czy to dokupiłes czy nie. Jednak coraz cześciej montowane jest to seryjnie w aucie wiec jest duże prawdopodobieństwo, ze masz ten system

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ja tylko zadalem Pytanie.A wy mi cale historie piszecie.Nie każdy urodził się alfą i omega i wszystko od razu wie na temat Mokki.Zaraz tak wszystkich nowych posiadaczy Mokki z góry traktujecie ?Nie jeden samochód w życiu miałem ale nigdy z tym BADZIEWIEM to się pytam.DObra koniec tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Zaraz tak wszystkich nowych posiadaczy Mokki z góry traktujecie ?....

 

....

A specyfikację auta mamy jasną. W chwili składania zamówienia już wiadomo, co będzie mieć w konfiguracji. Nie trzeba nic szukać, tylko spytać dilera.

Nikt nie traktuje Cię z góry, po prostu nikt nie ma szklanej kuli w której widać jaką wersję zamówiłeś.....

Dobrze Ci koledzy radzą zapytaj sprzedawcę co masz w specyfikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 pracujesz w salonie opla mnie jakoś zbyles.

Przepraszam. Podjadę, wezmę specyfikację zamówienia, pojadę do dilera, ustalę szczegółowo co auto będzie mieć i wrócę dać znać. Tego oczekujesz?

Jak Ci się wydaje, co mogę zrobić nawet jako pracownik ASO? Zadzwonić do Kaszpirowskiego?

Dobra, koniec sarkazmów.

 

Słuchaj... Napisano wyżej, że zależy od tego, czy zamówiłeś S&S czy nie, oraz napisano, że coraz częściej jest to w standardzie. Z tego co obserwuję, obecnie sprzedawane modele mają to w standardzie i nie zależy to ani od wersji silnika ani od wersji wyposażenia. Nie pisz więc, że wiadomo jaką wersję zamówiłeś, bo "1,4 turbo z LPG cosmo" guzik mówi. Istotna jest specyfikacja zamówienia. Cosmo może mieć automat, może mieć manual. Może mieć FWD a może mieć 4x4. Nic nie wynika z tego że to cosmo. Wynika to ze specyfikacji zamówienia.

Przestań też się unosić, bo nikt Cię z góry nie traktuje - wręcz przeciwnie: Ty wyskakujesz z dziobem do ludzi. Nie wiadomo jak napisać, żebyś się nie obruszył. Pan "ą" "ę" jesteś, czy jak? Wyluzuj trochę, bo spinasz się nie wiedzieć o co.

 

P.S.

Nie jestem pracownikiem ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności