mokkawrocław Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Dziękuję za diagnozę i mam kolejne pytania do ArKos. Czy wykonując powyższe prace w Mokka 1,4 turbo z 2015r i 75 tys przebiegu : 1 od razu wymienić pompę na zamiennik ( polecany w innym miejscu Hepu, Febi,) Czy wymienić elementy bezgłośnego rozrządu? Czyli jak jest z żywotnością oryginalnej pompy wody oraz elementów rozrządu. 2 Czy przy jakichkolwiek naprawach silnika lub osprzętu smaruje się nowe uszczelki jakimiś pastami ? 3 Ile litrów płynu chłodniczego trzeba kupić do tej roboty.( nie zrozumiałem wcześniejszej odpowiedzi. Z góry dziękuję za odpowiedź administratorowi i gratuluje wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Osobiście uważam, że jeśli rozrząd jest cichy a pompie nic nie dolega, to zostawiłbym to. Te rozrządy pokonują 200kkm bez problemów, więc wymiana dobrego na dobre mija się z celem. Uszczelki kładzie się na OCZYSZCZONE elementy. Płynu chłodniczego starczy bańka 4l bo w układzie jest 5.5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bojalekt Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Czyli pasek - wymiana 150 tys Wymiana rozrządu 200 tys i więcej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Łańcuch się wymienia jak go słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mokkawrocław Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Mechanik dokręcił śruby pokrywy bocznej rozrządu( -zdjęcia na stronie 2 tej rozmowy). Mówił że były poluźnione a pocenie oleju minimalne. Przy najbliższym serwisie auta napiszę czy ustąpiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi75 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam,takie pytanie,czy możliwe jest,zeby przy przebiegu 82.tys.km był do wymiany lancuch rozrządu? auto Opel Mokka 1.4 t 140 km 2013r.prod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stackburn Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Godzinę temu, tomi75 napisał: Witam,takie pytanie,czy możliwe jest,zeby przy przebiegu 82.tys.km był do wymiany lancuch rozrządu? auto Opel Mokka 1.4 t 140 km 2013r.prod. Wszystko jest możliwe. Co ile wymieniałeś olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 W praktyce nigdy nie spotkałem. W tym silniku są trwałe rozrządy. Może być tak, że ktoś dobijał silnik rzadkimi wymianami oleju i jego niskim poziomem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi75 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 olej wymieniam co ok.15 tys.km nawet czesciej,moze cos innego nawala,jutro postaram sie wrzucić filmik z praca silnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi75 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 praca silnika opel1.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.