Piotr Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Przy wymianie oleju w skrzyni D16, na nową uszczelkę pokrywy mechanizmu różnicowego zalecana jest masa uszczelniająca czy montować na sucho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Na sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix2018 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca Witam, pisałem co prawda na forum astry, ale może tu też uzyskam podpowiedź. Posiadam Astrę J 2018, B14Net i M32, przebieg 138 tys. Zleciłem mechanikowi wymianę oleju w skrzyni i prosiłem o zalanie olejem Fuchs Sintofluid 75W80. Była to najprawdopodobniej pierwsza wymiana od nowości. Mechanik zalał ok 2.2l przy wymianie - w ostatniej butelce zostało jakieś 820-830ml. Twierdził, że olej nie miał opiłków, ale nie mierzył ile litrów wyleciało ze skrzyni. Po wymianie mam o wiele gorsze wrażenia niż przed.... Biegi zaczęły bardziej haczyć, nie wchodzą gładko. Wcześniej jedynie z 1 na 2 był największy dyskomfort..... Odkąd temperatura spadła do 5 stopni jest jeszcze gorzej. Dałem samochód jeszcze raz do mechanika i stwierdził, że największy problem jest na 2ce - na rondzie przy skręconych kołach wbijał 3 razy. Co mogło pójść nie tak? Na innym forum widziałem gdzieś taki przypadek, podobno pomógł powrót do fabrycznego oleju opla. Czy mechanik powinien dolać jeszcze ze 300ml fuchsa czy w tym roczniku tylko pogorszy to sprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.