visera Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Ja złożyłem rezygnacje na NC+ i już mam telefony z ofertami korzystniejszymi niż przed złożeniem rezygnacji. Pomimo, że zapewniano mnie, że biuro utrzymania klienta nie działa w NC+, że już nie te czasy. Jadę twardo, na razie i im odmawiam przedłużenia argumentując to, że interesuje mnie oferta TVP1, TVP2, Trwam i Polsat i TVN24 (celowo te kanały) i że zakupie je albo w Polsacie Cyfrowym albo NC+ zobaczę gdzie będzie taniej na dzień zakończenia obecnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr_86KRK Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 jak biuro utrzymania klienta nie działa Mają 3 etapowe biuro odzyskiwania i utrzymania - walcz do samego końca. mnie zaproponowali full pakiet za 79zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bojalekt Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 @ ArKos - proponuje wrócić do kablówki i poszukać czegoś lepszego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Niestety, wybór jest żaden. Tylko 1 operator... Zmonopolizował kilka dzielnic i kaplica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visera Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 jak biuro utrzymania klienta nie działa Mają 3 etapowe biuro odzyskiwania i utrzymania - walcz do samego końca. mnie zaproponowali full pakiet za 79zl O widzisz to będę teraz wiedział ile jestem w stanie ugrać. U mnie umowa kończy się w następnym miesiącu więc dam znać jak sprawa się potoczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visera Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 A więc tak, umowa dobiegła końca 31.10.2016, dostawałem i w dalszym ciągu dostaje telefony z możliwością przedłużenia oferty, aczkolwiek nawet wczoraj czyli dzień po zakończeniu umowy dostałem ofertę superpremium za 99 zł. Chyba więc czasy, że BUK było bardziej elastyczne i za wszelką cenę starało się utrzymać klienta - minęły bezpowrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.