Skocz do zawartości

Odbiór auta z salonu


Gość Tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam 

  • Jutro odbieram autko z salonu, wiem że te tematy już były ale podpowiedźcie na co jeszcze zwrócić uwagę przy odbiorze samochodu, będe wdzięczny za wszystkie sugestie.

 

Odbiegając od tematu co sądzicie o takim radiu: https://www.vidaxl.pl/e/8718475863441/radio-samochodowe-dvd-ekran-dotykowy-62-bt-sd-usb-radio-fm?gclid=CNnL_6W_ldMCFccp0wodz9cNqg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm dziwi mnie ta klapa tzn. jaki dźwięk powinien być prawidłowy???

 

A z ciekawostek będąc u dealera i sprawdzając auto czujnikiem lakieru, podszedł do mnie jeden z pracowników salonu, tak sobie luźno rozmawialiśmy

i powiedział cieką rzecz.

 

Mianowice, że niektóre z elementów w oplach są lakierowanie ręczne i z tego powodu lakier może mieć grubość dochodzącą nawet do 400um.

Bardzo mnie to zaciekawiło i nie chce mi się w to wprost wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam to ocenisz jak będziesz opuszczał ,zależy z jakiej wysokości z niskiej to tak cicho się zamyka a z wysoka to jakby zamek tarł o skobel taki zgrzyt .Jak byłem u Wawrosza Arek mi regulował i jest okey ale ciut ciut dokładniej by nie zaszkodziło. Tablica rejestracyjna tylna drga ale spoko jeszcze 10000 i przyjadę do fachury na przegląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręcznie maluje się miejsca, gdzie robot nie jest w stanie dojść, na przykład komora silnika wewnątrz - przedni pas, wnęki nadwozia itp. Z zewnątrz WSZYSTKO jest malowane przez roboty więc niech nie ściemnia. Mogą być rozbieżności grubości we wnękach, w komorze silnika czy bagażnika, ale nie na zewnątrz. Zewnętrznie dopuszcza się rozbieżności w okolicy 30-40 mikronów, a wynika to z tego, że przy rantach elementów nadwozia lakier lubi się mocniej kondensować. Malowanie elektrostatyczne ma to do siebie, że szpara między elementami nie przyciąga cząsteczek farby, więc przyciągają ją sąsiadujące elementy i stąd nieco grubiej przy obrzeżach wychodzi. Widziałem cały proces produkcji w fabryce Opla w Gliwicach - coprawda Astry, ale produkowana jest tak samo jak każdy inny Opel, bo zgodnie z polityką firmy. W każdej fabryce proces produkcji wygląda dokładnie tak samo - polityka jakości się to nazywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności