Skocz do zawartości
Gość Buzka23

Nowa Mokka 2019

Rekomendowane odpowiedzi

To ma być jakis lift czy nowa generacja Mokki ? Bo nie widzę jakiś drastycznych zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej jak w opisie. To będzie nowa wersja Buicka i Chevy - zdjęcia są z US a tam Opel/PSA raczej kariery nie zrobi. W europie pewnie mokka zniknie a zostaną tylko te crosslandy , grandlandy i inne landy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

will probably be shared with the Peugeot 208, DS3 Crossback

Jak dla mnie już nie jest godna zainteresowania, niestety... Zapewne 3-cylindrowe gówna pod maską ze znakiem choinki i króla lwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, ArKos napisał:

 

 

Jak dla mnie już nie jest godna zainteresowania, niestety... Zapewne 3-cylindrowe gówna pod maską ze znakiem choinki i króla lwa.

Dlatego się cieszę , że udało mi się jeszcze wyrwać model z 1.4T.  Niedługo cztery gary będą tak egzotyczne jak V8 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Stackburn napisał:

/.../Niedługo cztery gary będą tak egzotyczne jak V8 ;)

No .... i może mój zabytek z czasem podrożeje ... nie sprzedaję ... co najwyżej dla Toma Hanksa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz będzie LeMokka z silniczkiem 0.9l/1600KM z fotelami z puchu i zawiasem bez stabilizatorów ;)

Zgroza dla tych którzy odbiorą auto z salonu wyprodukowane w poniedziałek lub piątek (gdzie francuziki są albo jeszcze nawaleni po niedzieli  albo już nawaleni - bo startuje weekend). Żeby było śmieszniej to nie tylko anegdota..... wręcz bliżej do faktu niż anegdoty. Jakiś czas temu pracowałem w firmie powiązanej z motoryzacją znad sekwany.Praktycznie 90% aut odbieranych od producentów jako odpady produkcyjne (nówki ale jednak każdy z mniejszą lub większą wadą) jako dzień produkcji miały właśnie poniedziałek lub piątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buzka23

Brzmi trochę nazistowsko. Idąc tym tropem wszystkie astry wyprodukowane w Polsce są bez połowy części bo Polacy powynosili części z fabryki do domu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bynajmniej - to ogromny plus dla tego sympatycznego narodu :) Dzięki Nim mieliśmy niebagatelne zyski z tych "odpadów potestowych".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nawidzę samochodów od żabojadów ,ale .Mój brat jeździ od 30 lat żabojadami i jak się go ktoś zapyta NIGDY INNEGO AUTA JAK FRANCUZ ..Nie wiem. czy tak trafia czy tak dba. średnio co 6 lat zmienia auta na liczniku 150,160 tys.i następne bierze .może ma farta ale jak twierdzi nic mu się nie popsuło większego we francuzach przez te wszystkie lata .i takiego nie przekonasz do innej marki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie premiera to się okaże jakie będzie zainteresowanie.

Mokka to mój 5 model opla i chyba ostatni.

GRANDLAND i CROSSLAND to zapewne przedsmak francuskiego opla.

Generalnie jak kiedyś było napisane - czas rozważyć VAG lub Kraje z wiśnią powiązane ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kumpla który od zawsze jeździ fordami - żadne fakty , mity , groźby , prośby do niego nie docierają ;) Facet nie zna nic innego , bo nigdy niczym innym nie jeździł - no , może jako pasażer ale to i tak nie dalej jak kilkanaście kilometrów ..... Jak mu pasuje to niech tak będzie - ja już porzuciłem nadzieję , że da się go nawrócić ;)

Ja z kolei jako pasjonat motoryzacji nie boję się niczego - czy to włoskie , francuskie , niemieckie czy jakiekolwiek inne musi spełnić tylko jeden warunek - i w moim przypadku jest to kluczowe  - widzę i wiem , że chciałbym takim jeździć - po tym jedynym pytaniu dokonuję zakupu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego że chcemy jeździć Mokką - piszemy na tym forum.

Czy będziemy chcieli podróżować w przyszłości - to się okaże ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.02.2019 o 20:50, Buzka23 napisał:

/.../ Idąc tym tropem wszystkie astry wyprodukowane w Polsce są bez połowy części bo Polacy powynosili części z fabryki do domu...

I dobrze, bo mniej części zmniejsza ryzyko ewentualnych awarii .

 

A swoją drogą, obserwując rynek moto, zacząłem się zastanawiać czy nie zrezygnować z zasady "co 10 lat zmiana" i jeździć swoją wolnossącą ile się da, dopiero zmiana, niż zmienić ją wcześniej na jakąś wyżyłowaną popierdółkę o pojemności flaszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FSM ja kupowałem z zamiarem jeżdżenia jak długo się da :) Teraz mamy taki dziwny okres przed nami że wszędzie będą odmiany hybrydowe lub elektryki więc niech te technologie się sprawdzą dopiero coś się kupi ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Jacek napisał:

FSM ja kupowałem z zamiarem jeżdżenia jak długo się da :) Teraz mamy taki dziwny okres przed nami że wszędzie będą odmiany hybrydowe lub elektryki więc niech te technologie się sprawdzą dopiero coś się kupi ;)

 

W 2009 roku wpadłem na dokładnie taki sam pomysł. Toledem III 1.6mpi przejeździłem te lata bez najmniejszych problemów (ostatni egzemplarz z tym silnikiem w PL dostępny jako nowy z salonu). Wtedy epoka turbo i downsizingu była na etapie - klient testuje i się zobaczy ;) Przez te lata większość 4-cylindrówek przeszła swoje choroby a era 3-cyl nastała, więc trzeba było się szybciej zdecydować na nowe wozidło :) Seat dostał gaz i zastąpił drugie auto w rodzinie (dojazdy do pracy i ogólnie tylko "moje" 4 kółka) - w tym okresie miałem kilka starszych różnych aut do tych celów. Wracając do meritum - teraz przez ładnych kilka lat Mokka pojeździ sobie jako rodzinny "flagowiec" ;) a jak przyjdzie czas na kolejne wymiany to zastąpi seata a co będzie zamiast niej........ diabeł wie. Tą rozterką zajmę się za łaaaaadnych kilka lat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info z innego forum 

Witajcie, 

Wszystko co dobre w końcu się kończy :) tak więc - Mokka X jaką znamy, Niemiecka konstrukcja - kończy swój żywot w gamie Opla. Ostatnie zamówienia przyjmujemy do połowy Marca. 

Corsa? Nie mamy jeszcze informacji w tym temacie. na chwilę obecną:
- Vivaro, zakończenie produkcji, 
- Adam, zakończenie produkcji w maju, 
- Mokka zakończenie produkcji, bliskie zakończenie przyjmowania zamówień. 

Corsa zadebiutuje w salonach na jesień, zapewne produkcja będzie kontynuowana do przerw wakacyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewidziałem to kilka postów wyżej ;) Toledo też kupiłem z końca produkcji i jestem bardzo z niego zadowolony - więc nie ma powodów do narzekania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buzka23

Dzieje się tak, jak w każdych innych markach po przejęciu. Opel nie musi więcej sprzedawać, opel musi więcej zarabiać. A daje to cięcie kosztów. Jedna płyta podłogowa dla całej grupy psa, jedne silniki i podzespoły. 

Opel sobie nie radził bo ponosil ogromne koszty części które produkował sam dla siebie. Zobaczcie na historię skody i grupy VAG. To oczywiste. Koszt produkcji jest bardzo zależny od nakładu, im więcej jednostek danego podzespołu tym cena za sztukę niższa. Obniży to koszty dla całej grupy.

 

Opel, którego znaliśmy się już skończył. Nie będzie miał już żadnego swojego produktu. Zafira wycofana, pozostała insygnia - ale nie na długo. 

Jedyny plus to taki że może w końcu zmieni się nastawienie serwisów OPLA, który były beznadziejne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie w buick-u tam jest mokka i insignia , co je zastąpi w ich ofercie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najważniejszy obecnie jest park z częściami do samochodów które opuściły zakłady opla.Do naszej mam nadzieję że będą bo wy złomować nie mam zamiaru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buzka23

To akurat wg mnie sprawa drugorzędna. Części będą bo to części od corsy i astry.

Ciekawią mnie inne kwestie, np. jak ta sytuacja wpłynie na wartość auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już jakiś czas temu zastanawiało mnie utrzymywanie produkcji Mokki X i Crosslanda - tak przypuszczałem , że wycofają mokkę i zostanie tylko ten dziwoląg ;) Gdyby Mokka miała płytę z PSA to pewnie Crossland nigdy by nie powstał tylko kolejna generacja Mokki. Praktycznie te same wymiary (+ dla Crosslanda za większy bagażnik). Jedyne co mnie odwiodło od zakupu to silniki i te tylne słupki - lubię inność ale takie rozwiązanie to już mnie przerosło ;) - całość wygląda jakby mało proporcjonalnie...

Spadek wartości Mokki po zakończeniu produkcji mnie nie dotyczy , bo i tak nie mam zamiaru jej sprzedawać , jak przyjdzie czas na nowe to ona i tak zostanie w rodzinie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.