Skocz do zawartości

Wentylator chłodnicy.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Niestety wraz ze spadkiem temperatuty powietrza powrócił problem z włączającym się za wczesnie wentylatorem chłodniycy. W związku z tym mam pytanie. Czy Mokka ma ukryte menu na którym po wciśnięciu sekwęcji przycisków można odczytać temperature płynu chłodzącego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ArKos który czujnik temperatury odpowiada za włączanie wentylatora i co może powodować wzrost obrotów biegu jałowego do 1100 ?  We wtorek jade kolejny raz do serwisu, normalnie ręce opadają auto za tyle kasy i takie problemy, jeżeli nie naprawią to chyba napisze do centrali. Ciekawe czy mogę być na warsztacie w trakcie sprawdzania auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ArKos który czujnik temperatury odpowiada za włączanie wentylatora i co może powodować wzrost obrotów biegu jałowego do 1100 ?  We wtorek jade kolejny raz do serwisu, normalnie ręce opadają auto za tyle kasy i takie problemy, jeżeli nie naprawią to chyba napisze do centrali. Ciekawe czy mogę być na warsztacie w trakcie sprawdzania auta?

Dziękuje za pomoc ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem we wcześniejszym poście o awarii termostatu, którego skutkiem jest niepotrzebne włączanie się wentylatora. 

 

W 1.6 często padają termostaty, które mają zintegrowaną grzałkę i czujnik w obudowie. Właśnie pracujący wentylator jest objawem - sterownik wykrywając uszkodzenie zabezpiecza auto przed przegrzaniem.

Trzeba zdiagnozować samochód i odczytać błędy.

Skoro auto na gwarancji to kierunek ASO.

 

Wystarczyło przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.6 często padają termostaty, które mają zintegrowaną grzałkę i czujnik w obudowie. Właśnie pracujący wentylator jest objawem - sterownik wykrywając uszkodzenie zabezpiecza auto przed przegrzaniem.

Trzeba zdiagnozować samochód i odczytać błędy.

Skoro auto na gwarancji to kierunek ASO.

Diagnoza polega na odczytaniu wartości wskazywanych przez czujnik. Między innymi. Nie wiesz kto i co robił i czy robił czy na odczepnego podłączył MDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności