Gość mlodymat Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Dostałem oficjalną odpowiedź, że w momencie, gdy auto stoi na parkingu w związku z awarią + jest jazda testowa pojazdem w związku z awarią (a była) to muszą umyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Spotkała mnie podobna sytuacja jak ta opisana na początku tematu. Wracając A4 z Gliwic do Wrocławia wyskoczył komunikat o przegrzaniu silnika i pozostawieniu silnika na wolnych obrotach. Wskazówka temperatury pokazywała 130. Wyłączyłem tempomat i wskazówka temperatury powoli wróciła na 90. Przejechałem jeszcze kawałek i wskaźnik temperatury powoli przesuwał się w kierunku 130 i ponownie włączył się komunikat o przegrzaniu. Zatrzymałem samochód i zajrzałem pod maskę. A tam wyglądało na to, że układ chłodniczy jest pusty. Potem po przekręceniu kluczyka zaczął pokazywać się komunikat o koniecznej wymianie oleju. Auto na lawetę i do Wrocławia. W poniedziałek autem ma zająć się ASO. Mam obawy czy mogło to mieć negatywny wpływ na silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Niestety moje obawy się sprawdziły. Awarii uległ silnik. Praktycznie auto od 23 XII stoi w serwisie i do końca roku zdemontowali tylko głowicę i nie potrafili udzielić informacji co było przyczyną awarii samochodu. Nie ustalili nawet gdzie nastąpił wyciek płynu chłodniczego. Firma do której przekazano głowicę do sprawdzenia miała urlop do 1 stycznia i 2 otrzymałem pierwszą informację o samochodzie: wypalone gniazda zaworowe. Jak zapytałem się co było przyczyną wypalenia gniazd pan z serwisu powiedział, że pierwszy raz spotkał się z czymś takim i nie wie co mogło być tego przyczyną, Jeżeli gniazda będą dostępne w Polsce to wymiana potrwa 2-3 dni. Jeżeli trzeba będzie je sprowadzić z Niemiec to mam dodatkowy co najmniej jeden tydzień niesprawne auto. Jak zrobią głowicę i ją zamontują to dopiero wtedy będą ustalać co jeszcze jest zepsute. Może ktoś ma jakieś przypuszczenia co mogło być przyczyną wypalonych gniazd i ewentualnie gdzie podział się płyn chłodniczy. I jeszcze może ktoś da mi jakieś namiary gdzie mogę złożyć skargę na ASO bo czas naprawy mojego samochodu powoli zaczyna mnie dobijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osman71 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Masz zamontowany gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Tak, fabryczna instalacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Wtryskiwacze gazu kończą żywot, na zubożonej mieszance latało to i gniazda mają dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osman71 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Godzinę temu, ar2r napisał: Tak, fabryczna instalacja. To juz wiesz czemu tak sie stalo... zreszta ArKos to wyjasnil. Inne sa warunki spalania gazu,szczegolnie temperatura i bardzo czesto wlasnie wypala gniazda zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Samochody z fabryczną instalacją mają mieć silniki przystosowane do gazu i gniazda nie powinny wypalać. Mokka ma przejechane 70 tyś. i moim zdaniem silnik powinien wytrzymać. Kiedyś na Polonezie na gazie przejechałem ponad 300 tys. i silnik był w dobrym stanie. Wtryskiwacze też chyba nie powinny paść po 70 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 3 godziny temu, ArKos napisał: Wtryskiwacze gazu kończą żywot, na zubożonej mieszance latało to i gniazda mają dość. Czy samochód ma jakiś komputer który jest odpowiedzialny za kontrolę składu mieszanki i nie powinien informować jak coś jest źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 To działa tak, że są "widełki" wartości. Dopóki nie wykracza poza, to nie zgłasza błędu. 9 godzin temu, ar2r napisał: Wtryskiwacze też chyba nie powinny paść po 70 tyś. Nawet nie wiesz, jak się mylisz. Wymieniałem na gwarancji parowniki, wtryskiwacze, auta miały niekiedy po 40-50 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.