ArKos Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 Chłodniczka jest taka sama jak w Astrze J i niestety mamy już któryś przypadek, że po wymianie uszczelek rok-półtora później cieknie chłodniczka. Trzeba ją wymienić i dać znów nowe uszczelki. Demontaż turbiny z częścią wydechu jest do tego wymagany. Tak jak za pierwszym razem. Niestety, takie części teraz produkują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virago535-1 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 14 godzin temu, ArKos napisał: Demontaż turbiny z częścią wydechu jest do tego wymagany. Czy tą część wydechu można zamontować na tych samych śrubach? A kolektor też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Wymagany jest zestaw montażowy turbosprężarki czyli komplet uszczelek (pod kolektor wydechowy, pod przewody olejowe turbiny, pod przewody wodne turbiny, między turbiną a katalizatorem, pod spływ oleju z turbiny itp). Jakieś 250zł kosztuje komplet i zawiera nowe nakrętki. Plus do tego zestaw uszczelnień chłodniczki i sama chłodniczka oleju. Coś takiego: https://www.motordoctor.pl/products/12953557-zestaw-montazowy-urzadzenie-ladujace-turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virago535-1 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Dziękuję. A chłodniczka musi być oryginalna? Są jakieś zamienniki? Może podpowiesz mi jaka mogę kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2023 Są zamienniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virago535-1 Opublikowano 6 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2023 Ok. Zamówiłam chłodniczke. A dziś rano mi zaczął zbiorniczek przeciekać i ten gruby przewód. Również chyba z magistrali kapie. Pisze o tym bo już miałam tych zbiorniczkow z 10 sztuk w ciągu niecałych 5 lat wymienianych. I po raz 2 ta magistrala raczej będzie do wymiany. Powiedz mi Arkos czy po takiej wymianie mogą się dziać te same rzeczy w ciągu kilku miesięcy, czy raczej jest jakiś gdzieś inny powód tego że może jest duża duże ciśnienie i płyn jest za gorący i te wszystkie uszczelki pod wpływem tej temperatury się psują??? No i ta ilość wymienianych zbiorników...raz rozszczelniony, dwa dziura...kranik pęknięty...korek nieszczelny itp. 😭😭 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2023 51 minut temu, Virago535-1 napisał: czy po takiej wymianie mogą się dziać te same rzeczy w ciągu kilku miesięcy Jakość części zamiennych w ostatnim czasie to jakieś kuriozum. Często mamy reklamacje, bo po pół roku czy kilku miesiącach część do niczego się nie nadaje. Będzie tylko gorzej, bo trend "cena w górę, jakość w dół" mocno się pogłębia. Virago535-1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwojniak Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Po 3 miesiącach od wymiany znowu przeciekał zbiorniczek. Wymieniłem już pompę, termostat i inne plastikowe badziewia. Tempera pracy na termostacie GM była 106-112 stopni. Poczytajcie forum astry,, zimny termostat modyfikacja,,. Mam od 2 miesięcy założony moduł obniżający temperaturę pracy ( na olx za 249zł). Teraz temperatura pracy to 94-96 stopni (można regulować). Zużycie paliwa nie wzrosło, osadu na korku oleju nie ma, pewnie tylko normy spalin przekroczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virago535-1 Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Ja znowu wymieniłam zbiorniczek i termostat. Nie wiem co się dzieje ale jakbym miała powietrze cały czas w układzie. Bo gdy zgadze silnik to para wychodzi przez kranik i w zbiorniczku bulgota. Myślisz że to pomoże? Ten moduł? A może coś się dzieje w silniku??? Pomóżcie, bo już nie wiem co z tym robić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Godzinę temu, Virago535-1 napisał: gdy zgadze silnik to para wychodzi przez kranik i w zbiorniczku bulgota. Układ chłodzenia jest nieszczelny. Trzeba dokładnie sprawdzić, dlaczego. Ciągłe wymiany zbiorniczka nic nie zmienią. Nie ubywa minimalnie płynu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.