Skocz do zawartości

Wyciek płynu chłodzącego.


kanat

Rekomendowane odpowiedzi

Chłodniczka jest taka sama jak w Astrze J i niestety mamy już któryś przypadek, że po wymianie uszczelek rok-półtora później cieknie chłodniczka. Trzeba ją wymienić i dać znów nowe uszczelki. Demontaż turbiny z częścią wydechu jest do tego wymagany. Tak jak za pierwszym razem. Niestety, takie części teraz produkują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymagany jest zestaw montażowy turbosprężarki czyli komplet uszczelek (pod kolektor wydechowy, pod przewody olejowe turbiny, pod przewody wodne turbiny, między turbiną a katalizatorem, pod spływ oleju z turbiny itp). Jakieś 250zł kosztuje komplet i zawiera nowe nakrętki. Plus do tego zestaw uszczelnień chłodniczki i sama chłodniczka oleju.

 

Coś takiego:

https://www.motordoctor.pl/products/12953557-zestaw-montazowy-urzadzenie-ladujace-turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zamówiłam chłodniczke. 

A dziś rano mi zaczął zbiorniczek przeciekać i ten gruby przewód. Również chyba z magistrali kapie. Pisze o tym bo już miałam tych zbiorniczkow z 10 sztuk w ciągu niecałych 5 lat wymienianych. I po raz 2 ta magistrala raczej  będzie do wymiany. 

Powiedz mi Arkos czy po takiej wymianie mogą się dziać te same rzeczy w ciągu kilku miesięcy, czy raczej jest jakiś gdzieś inny powód tego że może jest duża duże ciśnienie i płyn jest za gorący i te wszystkie uszczelki pod wpływem tej temperatury się psują???

No i ta ilość wymienianych zbiorników...raz rozszczelniony, dwa dziura...kranik pęknięty...korek nieszczelny itp. 😭😭

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Virago535-1 napisał:

czy po takiej wymianie mogą się dziać te same rzeczy w ciągu kilku miesięcy

Jakość części zamiennych w ostatnim czasie to jakieś kuriozum. Często mamy reklamacje, bo po pół roku czy kilku miesiącach część do niczego się nie nadaje.

Będzie tylko gorzej, bo trend "cena w górę, jakość w dół" mocno się pogłębia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po 3 miesiącach od wymiany znowu przeciekał zbiorniczek. Wymieniłem już pompę, termostat i inne plastikowe badziewia. Tempera pracy na termostacie GM  była 106-112 stopni. Poczytajcie forum astry,, zimny termostat modyfikacja,,. Mam od 2 miesięcy założony moduł obniżający temperaturę pracy ( na olx za 249zł). Teraz temperatura pracy to 94-96 stopni (można regulować). Zużycie paliwa nie wzrosło, osadu na korku oleju nie ma,  pewnie tylko normy spalin przekroczone. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja znowu wymieniłam zbiorniczek i termostat. Nie wiem co się dzieje ale jakbym miała powietrze cały czas w układzie. Bo gdy zgadze silnik to para wychodzi przez kranik i w zbiorniczku bulgota. 

Myślisz że to pomoże? Ten moduł?

A może coś się dzieje w silniku??? 

Pomóżcie, bo już nie wiem co z tym robić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności