ArKos Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Przy zakładaniu podwinął się oring? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Nie, nie ucieka na łączeniu, tylko gdzieś już w kabinie i sączy się po okładzinie za silnikiem. Cytat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 No to jedynym wyjściem jest według mnie zdjęcie obu przewodów i sprawdzenie sprężonym powietrzem spadku ciśnienia. Oczywiście uszczelnić wlot i wylot i mieć manometr wskazujący ciśnienie. Może chłodniczka się rozciekła przy wyprowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Puszcza coś za tą żółtą osłoną. Rozbiórka pewnie od ośrodka, konsola itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jaka żółta osłona? 🤨 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 No może raczej beżowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Nigdy nie próbowałem zdejmować, ale wygląda z wierzchu na to, że ona od środka przychodzi na grodź, czyli wygląda na konieczność demontażu deski. Chyba bym najpierw spróbował z ciśnieniem zrobić test. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 4 godziny temu, bony20 napisał: Rozbiórka pewnie od ośrodka, konsola itp.? Jeśli dobrze pamiętam, to wystarczy zdjąć osłonę przy stopach kierowcy z tunelu środkowego. Widoczna jest obudowa parownika i wprowadzenie rurek do kabiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sym Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 W dniu 2.11.2020 o 08:46, bony20 napisał: Nie, nie ucieka na łączeniu, tylko gdzieś już w kabinie i sączy się po okładzinie za silnikiem. Tam są takie łączniki, może tam. https://opel.7zap.com/pl/car/j13/c/6/13-1/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bony20 Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Dolny został wymieniony, cieknie dalej. Raczej od środka i ścieka po okładzinie i jest plama pod autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.