Skocz do zawartości

Dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą.


HENMAL

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba najlepiej i najpewniej będzie jeśli kabel do przekaźnika pociągnę z wtyczki pompy odkręceniu nadkola, gdyż dostęp do tej wiązki kabli pod nogami kierowcy jest fatalny i na dodatek są tam 4 szare kable i nie mogę ustalić, który prowadzi .

do pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że z jednej strony omomierz podłączam do szarego kabelka wtyczki pompy a drugi kabelek z omomierza gdzie - do której wtyczki ? Czy ta wiązka kabli pod nogami kierowcy co wchodzi gdzieś pod środkowy tunel łączy się dalej w tym tunelu za pomocą jakiejś wtyczki i cz w związku z tym muszę rozbierać ten tunel ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że z jednej strony omomierz podłączam do szarego kabelka wtyczki pompy a drugi kabelek z omomierza gdzie - do której wtyczki ? 

Masz 4 szare. Więc po kolei do każdego i sprawdzić, na którym jest przejście. Ja ciąłem przed samym korytkiem więc i tam możesz nakłuć szare i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 4 szare. Więc po kolei do każdego i sprawdzić, na którym jest przejście. Ja ciąłem przed samym korytkiem więc i tam możesz nakłuć szare i sprawdzić.

 Znalazłem zasilanie przekażników nie znikające  po kręceniu rozrusznikiem tak jak pisałeś w kostce połączeniowej po lewej stronie (kabel fioletowy).

 

W wiązce przewodów  pod nogami kierowcy po prawej stronie są 4-ry kabelki szare (3-y cienkie i 1 grubszy - może to ten kabelek).

 

    Jednak chyba zrezygnuję z odcięcia tej pompy, ponieważ już nie jestem pewien czy wtyczka  pompy paliwa, o której pisałeś, to ta wtyczka, którą widać  od spodu samochodu przy prawym tylnym nadkolu (patrząc od spodu widać czarny kabelek i obok szary dalej nie widać ale wydaje mi się, że są zbyt cienkie).

Chcąc się dobrać do tej wtyczki aby podłączyć kabelek do sprawdzania omomierzem musiałbym  chyba demontować nadkole. 

Poszukiwanie tego kabelka do odcięcia pompy  już tak mnie zniechęciło, że chyba  sobie to  odpuszczę.

Dzięki za wszelkie rady i wyjaśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź multimetr i ustaw na omomierz. Do wtyczki pompy jeden kabelek miernika a z drugiej strony sprawdzać, na którym szarym zapiszczy. Proste :)

Ja rozwaliłem to koryto - tam są zatrzaski i da się je rozpołowić.

 Jednak ponownie zdecydowałem się na to odcięcie pompy paliwa.

Chodzi mi o  wtyczkę pompy paliwa - jak się do niej najlepiej dobrać, czy to jest ta wtyczka, którą widać od spodu auta  między zbiornikiem paliwa a prawym tylnym nadkolem  samochodu prztwierdzoną do  tego nadkola ?

Jest tam bardzo mało miejsca i za cholerę nie mogę jej rozpiąć, może znasz jakiś sposób jak to zrobić. Bardzo proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności