Skocz do zawartości

Mokka Cosmo RM 2015


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No to będzie elastycznie i oszczędnie. Jak rozumiem ACT to dynamiczne skalowanie pojemności silnika w zależności od aktualnego zapotrzebowania.

Wydaje się to o wiele mądrzejszym pomysłem niż jakieś 3-cylindrowe idiotyzmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ACT to odłączanie 2 cylindrów przy znikomym obciążeniu silnika. Elastyczność spora, bo 250Nm pojawia się już przy 1300 obr/min. Trochę jak w dieslu.

Dla mnie silnik 3-cylindrowy NIE ISTNIEJE, bo nie nadaje się do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności