Gość afro04@o2.pl Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Popieram ArKos. Mokka 1.4 T, przejechane 50000 tys. Paliwo 95 - wyczytałem w instrukcji , że ten silnik woli 95, stacje Orlen lub BP. Mnie zaświecało się, chyba zawsze na biegu jałowym, po jakimś czasie gasło. Po pierwszej wizycie w serwisie, odczytaniu błędu diagnozą było czyszczenie przepustnicy, koszt około 150 pln. Przestało się zaświecać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-10891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Jeżeli wyjęli przepustnicę i umyli po dwóch stronach, to szansa że przez kilkadziesiąt tyś km błąd nie powróci z tego powodu, ale jeśli tylko zsunęli rurę dolotową i obmyli z zewnątrz to rozwiązanie na krótko... Piszę z własnego doświadczenia, użytkuję ten silnik już od ładnych kilku lat w różnych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-10896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 P1101 jeśli jest, to starczy dokładne czyszczenie przepustnicy. Jest spokój na długo. Pisałem już kilka razy, poczytaj na forum Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-10900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Witam. Mam Mokkę 1,4 turbo w automacie 2014 rok przejechane 52.000km. Zaczęła pojawiać się informacja - sprawdź układ kontroli czujników parkowania, po chwili sprawdź układ wspomagania kierownicy. Po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyków pracował cały czas wentylator od klimatyzacji w kabinie ( nie od chłodnicy). Próbowałem odpalić silnik i nie dało rady. Odpaliłem z kabli i przez 2 dni nic się nie działo. Po 2 dniach podobna sytuacja. wymieniłem akumulator na nowy. Po 3 dniach to samo. Sprawdziłem ładowanie - ok. Jednak jak założyłem tester ładowania do zapalniczki okazało się że ładuje raz dobrze w granicach 14, raz ok 12. Po sprawdzeniu pokazuje błąd B1517 napięcie niskie. Może ktoś miał coś podobnego, będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-11265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 jaki akumolator parametry wg mnie to prądnica może się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-11266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Bosch S4, Pojemność 52Ah, Prąd rozruchowy EN 47Aa Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-11267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejTrzeb Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 W dniu 13.12.2018 o 12:51, ArKos napisał: Odczyt błędów może zrobić każdy warsztat. Jeśli wyjdzie P1101 to czyszczenie przepustnicy też każdy. Nie trzeba mieć do tego magistra. Witam Podepnę się do tematu bo również mam kłopoty z mokką. 2014 r. 1.4 turbo. 150tys. mnie z kolei wychodzi błąd p171 uboga mieszanka po skasowaniu check. do 20 km i zapala się z powrotem obojętnie czy jest To benzyna czy jest to gaz instalacja nowa 3000 przejechane Landi Renzo nadmienię że ten błąd wyskakiwał przed założeniem gazu nie mam już siły mój mechanik rozłożył ręce więc nie pozostaje mi nic innego jak poprosić o adres serwisu w Siemianowicach. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-12430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Czytać forum, jest na pierwszej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-12431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Farkas Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 W dniu 11.12.2018 o 09:51, tomekjmopl napisał: Heh, żyje to swoim życiem, dzisiaj kontrolka powróciła, paliwo bez zmian, 98 Lotos. Co ciekawe zapala się zawsze w tym samym miejscu, tzn. trasa obwodnicą Kraków Wsch.- Kraków Łagiewniki na tempomacie 90km/h i kontrolka zapala się zaraz po zjeździe z A4, gdy muszę stanąć na światłach do lewoskrętu w ul. Podmokłą ... Silnik pracuje oczywiście normalnie, spalanie też jest ok ... Pytanie teraz jest, jakie mogą być konsekwencje ignorowania tego błędu P1101 skoro silnik normalnie pracuje? Powodem błędu na pewno nie jest zabawa 95/98. Producent zaleca 95. Ojciec chciał być premium i lał 98, ale to nie jest nic dobrego. Zapalający się bez innych objawów check to najczęściej czujnik powietrza w dolocie. Może nieszczelność a może po prostu bląd czujnika. Przepustnica też możliwa Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-14264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Farkas Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 W dniu 22.06.2019 o 22:46, Krzysztof napisał: Bosch S4, Pojemność 52Ah, Prąd rozruchowy EN 47Aa Ale oczywiście AGN? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/482-kontrolka-silnika/page/6/#findComment-14265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.