Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.03.2015 w Odpowiedzi
-
Na prośbę kilku osób postaram się stworzyć szybkie KNOW HOW jak samemu wyczyścić przepustnicę w Oplu Mokka 1,4 T Jaki że trochę znam się na samochodach, mam dostęp do sprzętu robię takie naprawy we własnym zakresie, w sumie nie jest to jakaś mega skomplikowana czynność dlatego zapraszam do lektury:D Objaw problemów z przepustnicą był już poruszany na Forum, ogólnie samochód wyświetla check engine ale zasadniczo nic się nie dzieję. Jeśli ktoś ma dostęp do nawet najtańszego ELM'a jest w stanie odczytać kody DTC. Jak widać na załączonym obrazku w moim przypadku P1101 po skasowaniu powrócił po kilku dniach więc trzeba było zacząć działać: po otwarciu maski ukazuje nam się znajomy widok Zaczynamy od demontażu przewodu dolotowego między IC a przepustnicą, przykręcony obejmą na klucz 7mm. W moim przypadku zdemontowałem go od strony przepustnicy przestawiłem na bok żeby nie przeszkadzał. Ja zawsze jak mam cokolwiek z dolotu lub wydechu odkręconego zabezpieczam przewód przed przypadkowym dostaniem się do niego ciał obcych, śrubek itp itd. zazwyczaj stosuję szmatkę lub ręcznik papierowy. Po zdemontowaniu powinno to wyglądać mniejwiecej tak: Następnie trzeba odłączyć przewód sterujący przepustnicą. Wtyk jest zabezpieczony plastikowym "dinksem" trzeba uważać żeby go nie uszkodzić. tak ono wygląda po demontażu Jak już mamy wszystko odłączone, odkręcamy 4 śruby TORX30 łączące przepustnicę z kolektorem ssącym. Tak wyglądała moja przepustnica po demontażu, od strony węża z IC tragedii nie było, ale od strony kolektora już było dużo gorzej. Zabieramy się za właściwe czyszczeni mój zestaw skauta wyglądał następująco: Ja do czyszczenia użyłem zmywacza do hamulców i szczoteczki do zębów. można też kupić specjalny preparat do czyszczenia przepustnic, ale zmywacz czy benzyna ekstrakcyjna spokojnie wystarczy. Czyszczenie zajmuje parę minut, tak wygląda przed montażem. Po umyciu działamy o odwrotnej kolejności, montujemy przepustnice od kolektora. 4 śr TORX30 (ja nie wymieniałem uszczelki była jeszcze ok) Podłączenie złącza elektrycznego i zabezpieczenia go tym szarym dynksem:D Montaż przewodu IC do przepustnicy. W teorii to powinno w zupełności wystarczyć przepustnica powinna się sama zaadoptować. Z uwagi na fakt że mam w domu MDI to zrobię to jak bozia przykazała. Czyli musimy wykonać Zerowanie kompensacji przepływu powietrza w korpusie przepustnicy. po resecie w liście danych tak to wygląda No i koniec, czas operacyjny 30min max 1 godzina koszt 10zł zmywacz zadowolenie że zrobiło się coś samemu - BEZCENNE Mam nadzieję że pomogłem, jako że jest to mój pierwszy manual proszę o wyrozumiałość.3 punkty
-
Filtr kabinowy Mokka X
PUMCAT oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Pacco za temat
Witam, gdyby ktoś kupował filtr kabinowy to chciałbym zwrócić uwagę , że ten z Mokki przed liftem nie pasuje, wymiary zewnętrzne te same, ale jest wyższy o 5 mm. T NUMERY ZAMIENNIKÓW FILTRON: K1343A HENGST FILTER: E3907LC MANN-FILTER: CUK 24 003 MECAFILTER: EKR732 SOFIMA: S 4238 CA UFI: 54.238.00 QUINTON HAZELL: QFC0355 NUMERY OE GENERAL MOTORS: 13356914 GENERAL MOTORS: 13396514 OPEL: 18 08 0202 punkty -
Naprawa wyczepiającej/spadającej linki zmiany biegów BEZ wymiany/demontażu linkek
Virago535-1 oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Krystian za temat
Szybka naprawa bez kosztów. Na wyczepiającą się kulkę nałożyć 10 mm średnicy odpowiedni długi kawałek koszulki termokurczliwej, tak aby nie wystawała poza kulkę na końcu, podgrzać koszulkę zapalniczką aby się obkurczyła. W ten sposób powiększyliśmy średnicę/objętość kulki. Założyć "wyrobioną" końcówkę linki na "napawaną" koszulką termokurczliwą kulkę i problem z głowy. Ja dodatkowo przyczepiłem jednym końcem sprężynkę metalową na metalowy trzpień końcówki linki zmiany biegów, a drugi koniec sprężynki zaczepiłem powyżej uszkodzonego/naprawionego elementu aby stale lekko ciągnął całość do góry. I po problemie. Koszt naprawy prawie zerowy. Jak zrobię zdjęcie to wstawię.2 punkty -
Mokka x 2018r. klocki przód
Stefan oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Virago535-1 za temat
Witam. Ja dzisiaj byłam w ASO wymienić klocki i tarcze z przodu. Także są już dostępne zamienniki do mojej Mokki X z firmy Delphi LP3482. Nareszcie ??2 punkty -
Gadżety dla czyściochów
radd oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację vitoldo za temat
Dla porządku wrzucam. Pewnie większość z Was ma takie coś lub podobne. A dla tych co nie mają: "Grabki" do czyszczenia przedniej szyby są mega wygodne. Oczywiście gdy szyba ma być chirurgicznie czysta to nie unikniemy wzięcia w ręce mikrofibry do szyb plus dobrego płynu. Jednak gdy chodzi o porządne i szybkie przetarcie szyby to ten gadżet jest genialny. Czyścik do kratek nawiewu też jest nieźle pomyślany. Te końcówki są mikrofibrowe, zdejmowane.2 punkty -
Jak wymienić kabinowy filtr powietrza klimatyzacji Opel Mokka
vitoldo oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację komisarz24 za temat
Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do mojej prezentacji "Jak wymienić kabinowy filtr powietrza klimatyzacji Opel Mokka" Myślę ze może się Komuś przydać prezentacja podczas naprawy własnego auta. Zawarty jest w niej komplety pokaz wymiany tego właśnie filtra, niżej link do filmu. Zapraszam Prezentacja poradnik pokaz "Jak wymienić kabinowy filtr powietrza klimatyzacji Opel Mokka"2 punkty -
Mokka Cosmo RM 2015
fsw oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Nie no, tu racja. FB z MarTech-u chyba umrze śmiercią naturalną. Ale to forum będę doglądał Słowo2 punkty -
Uszkodzone zewnętrzne lusterko lewe
motleycrew oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację fsw za temat
Dzięki Arku Ja też nie rozumiem, bo znaleźć właściwe nazewnictwo, to urwanie łba. Chodzi o część zewnętrzną głowicy, bez silniczka. Zresztą sprawy już nie ma, pospawałem tarczę, całość skręcona, zamontowana i sprawdzona, czekam tylko na element nr 5. Na rynku sporo tego. Do Mokki jeżeli chodzi o samą obudowę głowicy , to pasują od passata, seata, insygni, mondeo, zafiry B i jeszcze jakiegoś tam. Podejrzewam że z samymi silniczkami podobnie. Ceny od 30 do 60 zł (używane), nowy to wydatek prawie 2 stówy.2 punkty -
Kontrolka silnika
Łobuz oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację fsw za temat
Ja tam w duchy nie wierzę, ale jak jest tak jak piszesz, to przyjąłbym to jednak za jakiś znak ... i zmieniłbym trasę.2 punkty -
Mokka a Crossland a Grandland
stuff oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Mam propozycję: wygoglujcie troszkę na temat awarii 3-cylindrowego silnika. Czy to VW (tak, też dali dupy - standardem jest "kopyto" w 1,4tdi) czy to Opla (tak, też dali dupy - standardem jest brak kompresji na 2-gim) czy to Toyoty (tak,. oni również dali dupy - standardem jest łańcuch rozrządu). Każdy 3-cylindrowy silnik jest o dupę rozbić i nic tego nie zmieni. Silnik ma mieć co najmniej 4 cylindry, z naciskiem na co najmniej. Kupujcie. Cieszcie się. Dla mnie mija się z prawdą, bo kopyto w 1,4tdi widziałem kilka razy, z czego przebiegi nie przekroczyły 100kkm. Co to za przebieg na całe życie? Jak typowy dziadek Zdzisio, co raz w roku na wszystkich swiętych jedzie, to ok, ale przeciętny Kowalski po kilku latach ma te 100kkm. I co? Auto na żyletki? Nie dorabiajmy ideologii do cepa. Ata dzisiaj produkuje się z założeniem, żeby wytrzymały 5-6 lat intensywnej eksploatacji, a potem mają się psuć na potęgę, żeby iść po kolejne nowe do salonu. Wszyscy producenci tak robią, nikt nic nie mówi - tajemnica poliszynela. A tak naprawdę zmowa milczenia, bo trzeba z czegoś żyć. Mercedes już pokazał, jak sobie popisowo strzelić w kolano. Wypuścił W123. Klient kupił i na 25 lat mogli go zapomnieć. Potem nieco mniejszy błąd z baleronem czyli W124. Ale i tak na długo tracili klienta. Potem poszli po rozum do głowy i wypuścili W210, który po 10 latach był jak durszlak - gnił tam, gdzie Fiata 125p rdza nie ruszała... Obudź się kolego. Nie da się zrobić dobrego silnika na 3 cylindrach , bo to po prostu wykastrowany 4-cylindrowiec. To tak, jakbyś obciął sobie jedno jądro, a potem biegał po ulicy i krzyczał "jestem prawdziwym mężczyzną!"...2 punkty -
Wymiana filtra powietrza w silniku Opel Mokka
Józek oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację komisarz24 za temat
Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do poradnika " Opel Mokka" , Myślę ze może się Komuś przydać prezentacja podczas naprawy własnego auta. Zawarty jest w niej komplety pokaz wymiany filtra powietrza silnika w samochodzie z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4 TURBO 140 KM. Niżej link do filmu2 punkty -
Jaki Olej do 1.4T
motleycrew oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Taki. Dexos nie szkodzi, to po prostu raczej słaby olej.2 punkty -
Wykaz żarówek
Mateusz111 oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Oświetlenie przodu: WY21W - kierunkowskaz przedni WY5W - kierunkowskaz boczny przedniego błotnika W21/5W - pozycyjne/dzienne dla zwykłych świateł Mokka H7 - mijania HB3 - drogowe D3S - mijania + drogowe - tylko wersje Mokka z ksenonem (AFL) H11 - doświetlanie zakrętów - tylko wersje Mokka z ksenonem (AFL) H11 - halogen (przeciwmgielne) Mokka H8LL - halogen (przeciwmgielne) Mokka X Dla Mokki w wersji z ksenonem: pozycyjne LED jest zintegrowane z reflektorem, w wypadku awarii wymiana reflektora Dla Mokki X z lampami LED - jak wyżej Oświetlenie tyłu: W5W - oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 21W - przeciwmgielne W21/5W - pozycja/stop WY21W - kierunkowskaz W16W - cofania Dodatkowy stop na klapie - wymiana całości w wypadku usterki Oświetlenie wnętrza: W5WLL - podsufitka przód 12V 10W - podsufitka tył T10-8W - bagażnik T10-8W - schowek w desce przed pasażerem2 punkty -
Jak się zaświecił check to błąd się zapisuje. Czy na benzynie są też problemy.Pisałem już chyba 2X ,że jak jest błąd to nie przełączy na lpg.1 punkt
-
To trzeba uruchomić lpg przez OBD za pomocą programu i pokaże błąd jak nie przejdzie procedury.1 punkt
-
Czyli sterownik zareagował prawidłowo bo stracił kontrolę nad "mocą'silnika. Który czujnik wymieniłeś bo do poziomu gazu jest pływak w zbiorniku.1 punkt
-
Instrukcja obsługi?! Ustawienia zapisywane Zawsze po wyjęciu kluczyka z wyłącznika zapłonu automatycznie zapamiętywane są następujące ustawienia dla kluczyka: ■ Oświetlenie ■ System Infotainment ■ Centralnego zamka Kolejne włożenie kluczyka z zapisanymi ustawieniami do wyłącznika zapłonu i przekręcenie go do położenia 1 3 128 spowoduje automatyczne przywrócenie tych ustawień. W celu skorzystania z powyższej funkcji należy włączyć opcję Personalizacja przez kier. w ustawieniach osobistych na graficznym wyświetlaczu informacyjnym. Opcję należy aktywować osobno dla każdego z kluczyków. W wersjach wyposażonych w kolorowy wyświetlacz informacyjny powyższa opcja jest zawsze włączona. Personalizacja ustawień 3 102.1 punkt
-
1 punkt
-
Żarówki popalone w przednich lampach. Są 2-włóknowe.1 punkt
-
Wymiana oleju przekładni kątowej 2x 0,3 l FUCHS TITAN SINTOPOID LS 75W90 Wymiana oleju w tylnym dyfrze 0,7 l FUCHS TITAN SINTOPOID LS 75W90 Wymiana oleju w skrzyni biegów 1,8 l + 0,3 l skrzynia poprawiona, 2,4 + 0,4 l starsza wersja FUCHS OLEJ PRZEKŁADNIOWY TITAN SINTOFLUID 75W801 punkt
-
krociec wodny, wyciek - wymiana
AndrzejTrzeb przyznał(a) reputację wir za temat
Witam. Podrzucam materiał z wymiany kroćca wodnego - silnik benzynowy 1,4, rok prod 2015, LPG. Nie będę się rozpisywał na temat demontażu ponieważ nie ma tam żadnych niespodzianek (instalacja LPG nie ma związku) - jedyne co sprawiło trudność to odkręcanie "korka" spustowego płynu chłodzącego u dołu chłodnicy. Korek odkręcił się bez większych problemów, i dojście do niego od góry jest znośne (osobiście mam grube łapsko). Problematyczne jest jedynie wykonanie dalszych kilku obrotów korka i, aby sobie ułatwić proponuję patent. Ja w nakrętce od pojemnika na płyn do spryskiwaczy wyciąłem od góry rowek o długości około 2cm i szer. około 1,5mm. Korek nasadziłem na "skrzydełko" korka spustowego chłodnicy - pozwala on zastosowanie większej siły - jak już złapiecie korek w palce to będziecie wiedzieli o co chodzi - sam korek chłodnicy posiada oring, na rurkę spustową chłodnicy nakładamy wężyk o śr około 1cm (przyznam że nie zmierzyłem - ale uzupełnię post o te info), podstawiamy przed zderzakiem zbiornik po płynie od spryskiwaczy - nie spuszczamy całości płynu. Wyciek miał miejsce przy 65 tyś (kiedy nabyłem auto i nie wiem ile km wcześniej nastąpił) i był powiedzmy zauważalnie dokuczliwy - przede wszystkim poza koniecznością dolewania to na postoju do kabiny dostawał się smród parującego na silniku płynu. Za kwotę 140 złotych zakupiłem zamiennik, którego wykonanie nie odbiega od oryginału. Wyciek jest efektem zastosowania przez producenta uszczelki wykonanej z "gumy" która utraciła swoje właściwości - całkowicie sparciała, zesztywniała i stała się mało elastyczna (czyli po rozciągnięciu powoli wracała do pierwotnej długości) - wg mnie celowe działanie producenta i bez komentarza. Sama obudowa króćca mocowana jest na trzy śruby (w obudowie zatopione są stalowe tuleje więc nie ma możliwości zmiażdżenia plastyku) - uszczelnienie opiera się na nacisku w/wym. uszczelki do powierzchni - gładzi bloku silnika. Na foto widać utlenienie tej powierzchni - nie zrobiłem foto po spolerowaniu, które wykonałem papierem o gradacji 1500 i 2000. Sprawdziłem, że oryginalna obudowa nie uległa żadnemu odkształceniu, które mogłoby spowodować wyciek - miejsce styku spolerowałem na płaskiej powierzchni a ślad obróbki pokazał się na całości części przylegającej. Zamiennik posiada czujnik temperatury oraz łącznik z oringiem zabezpieczany na zapinkę (stary oring również stracił swoje właściwości - foto). Po wymianie nadal czuć smród utleniającego się na silniku płynu w związku z czym silnik trzeba umyć. foto nr 1 - korek spustowy oznaczony nr 4 foto nr 2 - blok silnika z wyraźnym ciemniejszym śladem wycieku w dolnej części foto nr 3 - miejsce zużycia uszczelki foto nr 4 - wypłaszczenie oringu na łączniku (nowy ma przekrój okrągły)1 punkt -
Naprawa wyczepiającej/spadającej linki zmiany biegów BEZ wymiany/demontażu linkek
Virago535-1 przyznał(a) reputację Krystian za temat
Zdjęć oklejonej kulki nie zrobiłem, bo to żadna filozofia zrobić to. Zrobię zaraz grafikę i wstawię. Myślę że w modelu 1,6 litra cały "myk" polega na stałym lekkim do góry naciągu tego przegubu kulowego który jest na końcu linki zmiany biegów, bo jest on wciskany od dołu na tę "kulkę" i jak się "wyrobi" to po prostu spada na zasadzie siły ciążenia. A jeżeli chodzi o "wyrobiony" otwór na kulkę, to różnica przed naprawą i po jest taka że przed naprawą "wajcha" z biegów ma troszkę większy luz dystansowy i nic więcej. Po "napawaniu" kulki koszulką termokurczliwą "wajcha" "chodzi" troszkę ciaśniej i tylko tyle. Najważniejsze to nie trzymać ręki na lewarku zmiany biegów bez potrzeby w czasie jazdy bo dlatego szybciej się zużywa ta końcówka linki. Patent z takimi końcówkami linki jest powszechny i dobry ale przy podwieszonej lince jak jest w oplu nie zdaje egzaminu. Potrzeba by zawleczki aby to nie wypadało ale po co, jak linka kosztuje OEM 1000 pln, a zamiennik prawie 600. I bardzo ważne aby ta sprężyna była o bardzo słabej sile naciągu. Ona ma tylko trzymać całość na miejscu a nie na "chama" dociskać. Zdjęcia w poprzednim poście.1 punkt -
Nie ćpaj, bo głupoty piszesz. Jak do kogoś do domu w brudnych buciorach włazisz, to też mówisz o agresji na zwróconą uwagę? To już najwyższy czas, żeby wiedzieć jak się zachować. Interesuje mnie porządek na tym forum. Jak chciałeś zabłysnąć, to brokatem mogłeś się posypać. Widać definicja chamstwa jest Ci nieznana. Otóż to. Uszanuj zasady i korzystaj jak każdy inny. Na zwróconą uwagę w związku z niewłaściwym postępowaniem reaguj wyciągając wnioski i nie popełniając kolejny raz gaf - jak każdy inny. Jeśli masz odmienne zdanie, to załóż własne forum i tam ustalaj swoje zasady. Jeśli chcesz korzystać z tego forum, szanuj moje zasady. Proste.1 punkt
-
Serwis poza ASO - co warto uwzględnić?
sceptyczny przyznał(a) reputację ArKos za temat
Świece przy LPG co 30k wymieniasz. Filtr fazy ciekłej co 30k, lotnej co 15k, płyn hamulcowy co 2 lata, chłodniczy co 3, klima co 2 lata.1 punkt -
Jakbyś poprzeglądał forum, to byś znalazł, że Fuchs Titan Sintofluid 75W90, bo było chyba z pierdylion razy o tych wymianach oleju w skrzyni. I o tym, że były 2 rodzaje M32 też byś znalazł. I o tym, że do starej wchodzi 2,4 a do nowej 1,8 też byś znalazł. I że nadstan lekki warto zrobić też.1 punkt
-
Przypadłość cewki jest znana od początku produkcji silnika, czyli od 2010 roku. Nie jest to żadne novum ani nic dziwnego. Albo 1 albo 4 cylinder - miałem tego setki. Co do jakości ASO to znam to od drugiej strony. Dlatego właśnie już tam nie pracuję, bo to nie są incydentalne przypadki i nie są to pojedyncze ASO... szkoda gadać. Zresztą napisałem na tym forum swoje w tym temacie.1 punkt
-
Można się dostać do napinacza bez zwalania skrzyni. Zdemontować pierdylion tysięcy przewodów, rurek, wężyków, chłodniczek EGR, pokrywy zaworów i górnej bocznej pokrywy i już napinacz na wierzchu. Pół dnia roboty lekko licząc. Ale się da. Tu wymiana kompletnego rozrządu w Insignii z tym silnikiem: część 1 https://www.facebook.com/serwisopelford/photos/pcb.2047068992268248/2047068615601619 część 2 https://www.facebook.com/serwisopelford/photos/pcb.2047777065530774/20477746888643451 punkt
-
Zagotowało i wyplulo płyn chłodniczy
karykrakow przyznał(a) reputację vitoldo za temat
A no i tyle warta cała elektronika i automatyka. O tym, że trzeba jechać i wymienić olej to nie zapomni CI napisać. Ale jak się dzieje coś naprawdę ważnego to cisza....1 punkt -
Zobacz w ustawieniach na wyświetlaczu czy nie jest włączony tryb automatyczny lub ostatnio używany.Włącz tryb ręczny.1 punkt
-
Z założenia sprężarka włącza się co jakiś czas, u mnie też było kłapanie. Ma to niby zapobiegać zastaniu się podzespołów i kumulowaniu wilgoci w układzie. Czy zima czy lato miałem kłapanie. Z tego co ustaliłem to tak ma być.1 punkt
-
1. Przekręcić kluczyk w stacyjce do pozycji umożliwiającej uruchomienie wycieraczek 2. Uruchomić wycieraczki 3. W dogodnej pozycji wycieraczek, szybko przekręcić kluczyk w stacyjce z powrotem do pozycji początkowej umożliwiającej jego wyjęcie 4. GOTOWE - wycieraczki ustawione w pozycji umożliwiającej prace serwisowe np. wymianę1 punkt
-
Tak do 1,4 152km filtr oleju Mann W7056- 50 zł1 punkt
-
Myślę, że "5" byłaby z przodu spokojnie1 punkt
-
Dźwięk 1.4 T 2016r.
motleycrew przyznał(a) reputację ArKos za temat
https://allegro.pl/oferta/zawor-par-paliwa-opel-astra-j-corsa-d-1-4turbo-9137405059?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe+-+Układ+paliwowy&gclid=Cj0KCQjw59n8BRD2ARIsAAmgPmIYsscCEWksqxrdYzP-PMxYhZZtjRu7-v2YZmd1CJj1XTCfrspMDXAaAjPJEALw_wcB1 punkt -
To się nazywa światła postojowe. VW miał to już 30 lat temu. Wiele marek to ma. Zastosowanie: kolega wyżej napisał. Możesz włączyć tylko lewe stojąc po prawej, nie musi żreć akumulatora 2 razy bardziej.1 punkt
-
po to jest aby nocą zależy po której stronie stoisz ktoś cię nie dupnął jest to oświetlenie auta dla bezpieczeństwa1 punkt
-
To i lepiej, że nic tu nie ma o Oplach. Chcesz aby Twoja bryka znalazła się na tej samej liście co Kia Piccanto i na ten przykład Smart? ?1 punkt
-
No przykro mi... Mogę polecić mojego przyjaciela, fachman górna półka. Pracowaliśmy razem w jednym ASO. https://www.google.com/maps/place/Autodiagnostyka+Skalik+Tadeusz/@50.2278982,18.8240199,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x838e02f6e0aee555!8m2!3d50.2278982!4d18.82401991 punkt
-
Jeśli miałbym co 120kkm wkładać ponad 5 tys zł w rozrząd, to chyba prędzej bym się przesiadł na rower...1 punkt
-
1 punkt
-
Mokka 1,4T+LPG i koszmar nie przełączania się na LPG przy zimnym silniku
marekploski10@gmail.com przyznał(a) reputację Sym za temat
Jak byś przypadkiem zajrzał pod maskę i z łaski swojej zrobił fotkę tego zaworu i tu zamieścił , to z pewnością wiele osób by z tej łaski skorzystało.1 punkt -
Trzeba brać póki jeszcze są te benzyny (4 gary) - niedługo to będzie tak egzotyczne jak wolnossące V121 punkt
-
Teraz się wkurzyłem... W 7 poście od góry, na 8 stronie czyli na tej co zadałeś pytanie pisze, jaki ma być olej do automatu! Ludzie! Wy macie w dupie wszystko, czy po prostu jesteście leniwi do wyrzygania? Ulało mi się normalnie, bo staram się dbać o to forum (a robię to sam - w pojedynkę), jego przejrzystość, konkretną merytorykę, a tu dzień za dniem wpada ktoś i wali mi tego typu babola. Kuźwa, niedługo na forum o godzinę będą zadawać pytania, bo na zegarek nie będzie się chciało spojrzeć. Jak dla mnie wstyd...1 punkt
-
No .... i może mój zabytek z czasem podrożeje ... nie sprzedaję ... co najwyżej dla Toma Hanksa1 punkt
-
Myślę, że jeśli rozpatrywać takie wynalazki, to może zainteresować się czymś takim? https://allegro.pl/radio-fabryczne-opel-astra-10-4-android-gps-i7512643109.html Może gdzieś da się znaleźć do Mokki takiego tableta1 punkt
-
Żeś pojechał po bandzie z tą komuną . To raczej w katol-krajach kradną kołpaki. W protest-krajach uczą szacunku dla cudzych kołpaków, dla cudzej własności i pracy, ale i tam nie brakuje tych pierwszych. Po drugie, można założyć na pewniaka, że ci, co to zrobili mają bliżej do patolo500+ niż do wspomnianego przez Ciebie okresu1 punkt
-
Moja żona jeździ mokką 2014r i nie miał samochód dosłownie żadnej awarii nic nie skrzypi i nie tłucze żadnych problemów z elektroniką olej oploski deksos 2 nie wiem czy trafiła się jakaś udana czy jak mówią niektórzy mechanicy są ludzie co zepsują każdy samochód nieumiejąc jeździć.1 punkt
-
O widzisz Buzka23 - może się skuszę na te nową mapkę..., choć miesiąc temu kupiłem kolejną roczną licencję NaviExperta (ogólnie aplikację polecam!)1 punkt
-
Tak szczęśliwym że działy Ci się pomyliły.1 punkt
-
Te niebieskie to podobno jest model 22853740. A czujniki 13598773 podobno (???) tak wyglądają: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-powietrza-w-kolach-opel-mokka-i6566400357.html# Ale na Aliexpress są identyczne z tym samym nr GM: https://m.aliexpress.com/s/item/32776714229.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.3d2c41caB1BeIq#autostay Kanclerz sp.z o.o. sprzedaje prawdopodobnie produkt sprowadzony z Chin. Jeśli tak, to zdecydowanie taniej będzie zakupić te czujniki na Aliekspress. Tylko 252 zł za komplet 4 sztuk.1 punkt