Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.03.2015 uwzględniając wszystkie działy
-
Filtr kabinowy Mokka X
PUMCAT oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Pacco za temat
Witam, gdyby ktoś kupował filtr kabinowy to chciałbym zwrócić uwagę , że ten z Mokki przed liftem nie pasuje, wymiary zewnętrzne te same, ale jest wyższy o 5 mm. T NUMERY ZAMIENNIKÓW FILTRON: K1343A HENGST FILTER: E3907LC MANN-FILTER: CUK 24 003 MECAFILTER: EKR732 SOFIMA: S 4238 CA UFI: 54.238.00 QUINTON HAZELL: QFC0355 NUMERY OE GENERAL MOTORS: 13356914 GENERAL MOTORS: 13396514 OPEL: 18 08 0202 punkty -
Naprawa wyczepiającej/spadającej linki zmiany biegów BEZ wymiany/demontażu linkek
Virago535-1 oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Krystian za temat
Szybka naprawa bez kosztów. Na wyczepiającą się kulkę nałożyć 10 mm średnicy odpowiedni długi kawałek koszulki termokurczliwej, tak aby nie wystawała poza kulkę na końcu, podgrzać koszulkę zapalniczką aby się obkurczyła. W ten sposób powiększyliśmy średnicę/objętość kulki. Założyć "wyrobioną" końcówkę linki na "napawaną" koszulką termokurczliwą kulkę i problem z głowy. Ja dodatkowo przyczepiłem jednym końcem sprężynkę metalową na metalowy trzpień końcówki linki zmiany biegów, a drugi koniec sprężynki zaczepiłem powyżej uszkodzonego/naprawionego elementu aby stale lekko ciągnął całość do góry. I po problemie. Koszt naprawy prawie zerowy. Jak zrobię zdjęcie to wstawię.2 punkty -
Mokka x 2018r. klocki przód
Stefan oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Virago535-1 za temat
Witam. Ja dzisiaj byłam w ASO wymienić klocki i tarcze z przodu. Także są już dostępne zamienniki do mojej Mokki X z firmy Delphi LP3482. Nareszcie ??2 punkty -
Gadżety dla czyściochów
radd oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację vitoldo za temat
Dla porządku wrzucam. Pewnie większość z Was ma takie coś lub podobne. A dla tych co nie mają: "Grabki" do czyszczenia przedniej szyby są mega wygodne. Oczywiście gdy szyba ma być chirurgicznie czysta to nie unikniemy wzięcia w ręce mikrofibry do szyb plus dobrego płynu. Jednak gdy chodzi o porządne i szybkie przetarcie szyby to ten gadżet jest genialny. Czyścik do kratek nawiewu też jest nieźle pomyślany. Te końcówki są mikrofibrowe, zdejmowane.2 punkty -
Jak wymienić kabinowy filtr powietrza klimatyzacji Opel Mokka
vitoldo oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację komisarz24 za temat
Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do mojej prezentacji "Jak wymienić kabinowy filtr powietrza klimatyzacji Opel Mokka" Myślę ze może się Komuś przydać prezentacja podczas naprawy własnego auta. Zawarty jest w niej komplety pokaz wymiany tego właśnie filtra, niżej link do filmu. Zapraszam Prezentacja poradnik pokaz "Jak wymienić kabinowy filtr powietrza klimatyzacji Opel Mokka"2 punkty -
Uszkodzone zewnętrzne lusterko lewe
motleycrew oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację fsw za temat
Dzięki Arku Ja też nie rozumiem, bo znaleźć właściwe nazewnictwo, to urwanie łba. Chodzi o część zewnętrzną głowicy, bez silniczka. Zresztą sprawy już nie ma, pospawałem tarczę, całość skręcona, zamontowana i sprawdzona, czekam tylko na element nr 5. Na rynku sporo tego. Do Mokki jeżeli chodzi o samą obudowę głowicy , to pasują od passata, seata, insygni, mondeo, zafiry B i jeszcze jakiegoś tam. Podejrzewam że z samymi silniczkami podobnie. Ceny od 30 do 60 zł (używane), nowy to wydatek prawie 2 stówy.2 punkty -
Mokka a Crossland a Grandland
stuff oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Mam propozycję: wygoglujcie troszkę na temat awarii 3-cylindrowego silnika. Czy to VW (tak, też dali dupy - standardem jest "kopyto" w 1,4tdi) czy to Opla (tak, też dali dupy - standardem jest brak kompresji na 2-gim) czy to Toyoty (tak,. oni również dali dupy - standardem jest łańcuch rozrządu). Każdy 3-cylindrowy silnik jest o dupę rozbić i nic tego nie zmieni. Silnik ma mieć co najmniej 4 cylindry, z naciskiem na co najmniej. Kupujcie. Cieszcie się. Dla mnie mija się z prawdą, bo kopyto w 1,4tdi widziałem kilka razy, z czego przebiegi nie przekroczyły 100kkm. Co to za przebieg na całe życie? Jak typowy dziadek Zdzisio, co raz w roku na wszystkich swiętych jedzie, to ok, ale przeciętny Kowalski po kilku latach ma te 100kkm. I co? Auto na żyletki? Nie dorabiajmy ideologii do cepa. Ata dzisiaj produkuje się z założeniem, żeby wytrzymały 5-6 lat intensywnej eksploatacji, a potem mają się psuć na potęgę, żeby iść po kolejne nowe do salonu. Wszyscy producenci tak robią, nikt nic nie mówi - tajemnica poliszynela. A tak naprawdę zmowa milczenia, bo trzeba z czegoś żyć. Mercedes już pokazał, jak sobie popisowo strzelić w kolano. Wypuścił W123. Klient kupił i na 25 lat mogli go zapomnieć. Potem nieco mniejszy błąd z baleronem czyli W124. Ale i tak na długo tracili klienta. Potem poszli po rozum do głowy i wypuścili W210, który po 10 latach był jak durszlak - gnił tam, gdzie Fiata 125p rdza nie ruszała... Obudź się kolego. Nie da się zrobić dobrego silnika na 3 cylindrach , bo to po prostu wykastrowany 4-cylindrowiec. To tak, jakbyś obciął sobie jedno jądro, a potem biegał po ulicy i krzyczał "jestem prawdziwym mężczyzną!"...2 punkty -
Wymiana filtra powietrza w silniku Opel Mokka
Józek oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację komisarz24 za temat
Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do poradnika " Opel Mokka" , Myślę ze może się Komuś przydać prezentacja podczas naprawy własnego auta. Zawarty jest w niej komplety pokaz wymiany filtra powietrza silnika w samochodzie z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4 TURBO 140 KM. Niżej link do filmu2 punkty -
Jaki Olej do 1.4T
motleycrew oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Taki. Dexos nie szkodzi, to po prostu raczej słaby olej.2 punkty -
Wykaz żarówek
Mateusz111 oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ArKos za temat
Oświetlenie przodu: WY21W - kierunkowskaz przedni WY5W - kierunkowskaz boczny przedniego błotnika W21/5W - pozycyjne/dzienne dla zwykłych świateł Mokka H7 - mijania HB3 - drogowe D3S - mijania + drogowe - tylko wersje Mokka z ksenonem (AFL) H11 - doświetlanie zakrętów - tylko wersje Mokka z ksenonem (AFL) H11 - halogen (przeciwmgielne) Mokka H8LL - halogen (przeciwmgielne) Mokka X Dla Mokki w wersji z ksenonem: pozycyjne LED jest zintegrowane z reflektorem, w wypadku awarii wymiana reflektora Dla Mokki X z lampami LED - jak wyżej Oświetlenie tyłu: W5W - oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 21W - przeciwmgielne W21/5W - pozycja/stop WY21W - kierunkowskaz W16W - cofania Dodatkowy stop na klapie - wymiana całości w wypadku usterki Oświetlenie wnętrza: W5WLL - podsufitka przód 12V 10W - podsufitka tył T10-8W - bagażnik T10-8W - schowek w desce przed pasażerem2 punkty -
Skasuj błędy. Trakcja zapala się przy awarii w silniku i widocznie jest bo nie przełącza na lpg.1 punkt
-
Czyli sterownik zareagował prawidłowo bo stracił kontrolę nad "mocą'silnika. Który czujnik wymieniłeś bo do poziomu gazu jest pływak w zbiorniku.1 punkt
-
Instrukcja obsługi?! Ustawienia zapisywane Zawsze po wyjęciu kluczyka z wyłącznika zapłonu automatycznie zapamiętywane są następujące ustawienia dla kluczyka: ■ Oświetlenie ■ System Infotainment ■ Centralnego zamka Kolejne włożenie kluczyka z zapisanymi ustawieniami do wyłącznika zapłonu i przekręcenie go do położenia 1 3 128 spowoduje automatyczne przywrócenie tych ustawień. W celu skorzystania z powyższej funkcji należy włączyć opcję Personalizacja przez kier. w ustawieniach osobistych na graficznym wyświetlaczu informacyjnym. Opcję należy aktywować osobno dla każdego z kluczyków. W wersjach wyposażonych w kolorowy wyświetlacz informacyjny powyższa opcja jest zawsze włączona. Personalizacja ustawień 3 102.1 punkt
-
Tak, to prawda. Automat FWD ma filtr schowany między połówkami skrzyni, RWD dostępny jest po zdjęciu miski. Nie wprowadzaj w błąd. Masz manuala, który NIE POSIADA filtra oleju w skrzyni.1 punkt
-
1.4L (LUJ) & 1.4L (LUH) — dexos1 Gen 2 Idle Speed• 150 kpa 3000 rpm – 3500 rpm• 380 kpa – 650 kpa1 punkt
-
Wymiana oleju przekładni kątowej 2x 0,3 l FUCHS TITAN SINTOPOID LS 75W90 Wymiana oleju w tylnym dyfrze 0,7 l FUCHS TITAN SINTOPOID LS 75W90 Wymiana oleju w skrzyni biegów 1,8 l + 0,3 l skrzynia poprawiona, 2,4 + 0,4 l starsza wersja FUCHS OLEJ PRZEKŁADNIOWY TITAN SINTOFLUID 75W801 punkt
-
Pełne koło zapasowe - niedojazdowe
Mateusz111 przyznał(a) reputację MOKKER za temat
Wejdzie tylko rozmiar koła dojazdowego 👍1 punkt -
Oświetlenie LED zdobywa coraz większą popularność wśród osób poszukujących nowoczesnych i energooszczędnych rozwiązań do swoich domów. Wybór odpowiednich produktów może jednak stanowić wyzwanie, biorąc pod uwagę różnorodność dostępnych opcji. Warto zatem poznać kluczowe kryteria, które pomogą Ci dokonać właściwego wyboru. Sprawdź ofertę na Onled.pl i znajdź idealne rozwiązania dla swojego domu! Kluczowe kryteria wyboru oświetlenia LED do Twojego domu Wybór odpowiedniego oświetlenia LED do domu może być kluczowy dla stworzenia komfortowego i funkcjonalnego wnętrza. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na rodzaj i barwę światła. Oświetlenie LED dostępne jest w różnych temperaturach barwowych, od ciepłej bieli, która tworzy przytulną atmosferę, po chłodną biel, idealną do miejsc wymagających większej koncentracji, takich jak biura czy kuchnie. Ważne jest, aby dostosować barwę światła do funkcji pomieszczenia, co znacząco wpłynie na komfort jego użytkowania. Kolejnym istotnym aspektem jest efektywność energetyczna. Oświetlenie LED jest znane z niskiego zużycia energii, co przekłada się na niższe rachunki za prąd. Warto jednak zwrócić uwagę na etykiety energetyczne oraz wybierać produkty o wysokiej klasie energetycznej, które zapewnią maksymalne oszczędności. Trwałość żarówek LED również jest kluczowym czynnikiem – inwestując w produkty o długiej żywotności, unikniemy częstej wymiany żarówek i związanych z tym dodatkowych kosztów. Ostatnim, ale nie mniej ważnym kryterium, jest styl i design oświetlenia. Lampy i żarówki LED dostępne są w różnych formach i kształtach, co pozwala na dopasowanie ich do każdego wnętrza, niezależnie od jego stylu. Warto zatem zwrócić uwagę na estetykę wybieranych produktów, aby harmonijnie komponowały się z resztą wystroju sklep z oświetleniem LED Onled.pl może być świetnym początkiem w poszukiwaniu idealnego oświetlenia LED, które spełni wszystkie Twoje wymagania zarówno pod względem funkcjonalności, jak i wyglądu. Jak dobrać barwę światła LED, aby stworzyć idealną atmosferę? Dobór odpowiedniej barwy światła LED jest kluczowy dla stworzenia pożądanej atmosfery w różnych pomieszczeniach w domu. Światło LED dostępne jest w szerokim spektrum barw, które można określić w skali Kelvina (K). Światło o niskiej temperaturze barwowej, zazwyczaj od 2700K do 3000K, emituje ciepłą biel, która tworzy przytulną i relaksującą atmosferę. Tego typu światło jest idealne do salonów, sypialni i innych przestrzeni wypoczynkowych, gdzie chcemy się zrelaksować i czuć komfortowo. Światło o temperaturze barwowej w zakresie od 3500K do 4100K, określane jako neutralna biel, jest bardziej zbliżone do naturalnego światła dziennego. Jest to doskonały wybór do pomieszczeń, w których potrzebujemy dobrego oświetlenia do wykonywania codziennych czynności, takich jak kuchnie, łazienki czy biura domowe. Neutralna biel sprzyja koncentracji i jest wystarczająco jasna, by zapewnić komfortowe warunki do pracy i wykonywania precyzyjnych zadań. Na końcu spektrum znajdują się światła o temperaturze barwowej powyżej 5000K, które emitują chłodną biel lub nawet światło z lekkim odcieniem niebieskiego. Tego rodzaju oświetlenie jest najbardziej zbliżone do naturalnego światła słonecznego i jest często stosowane w miejscach wymagających wysokiej koncentracji i dokładności, takich jak gabinety, garaże czy warsztaty. Chłodne światło sprzyja pobudzeniu i poprawia zdolność koncentracji, ale może być zbyt intensywne dla przestrzeni wypoczynkowych. Dlatego ważne jest, aby dostosować barwę światła do funkcji danego pomieszczenia, tworząc tym samym idealną atmosferę, która spełni wszystkie nasze potrzeby. Energooszczędność i trwałość: Dlaczego warto zainwestować w oświetlenie LED? Inwestowanie w oświetlenie LED przynosi wiele korzyści, z których najważniejsze to energooszczędność i trwałość. Oświetlenie LED zużywa znacznie mniej energii w porównaniu do tradycyjnych żarówek. Szacuje się, że żarówki LED zużywają nawet do 80% mniej energii niż ich tradycyjne odpowiedniki, co bezpośrednio przekłada się na niższe rachunki za prąd. Dzięki temu, choć początkowy koszt zakupu żarówek LED może być wyższy, inwestycja ta szybko się zwraca, przynosząc długoterminowe oszczędności. Trwałość żarówek LED jest kolejnym istotnym atutem. Średnia żywotność żarówki LED wynosi od 15 000 do 50 000 godzin, co oznacza, że może ona działać nawet do 20 lat przy standardowym użytkowaniu. Dla porównania, tradycyjne żarówki mają żywotność około 1 000 godzin. Oznacza to, że inwestując w LED-y, unikamy częstych wymian, co dodatkowo obniża koszty eksploatacji. Trwałość LED-ów sprawia także, że są one bardziej ekologiczne, gdyż rzadziej trafiają na wysypiska śmieci, co zmniejsza ilość odpadów. Żarówki LED są bardziej odporne na uszkodzenia mechaniczne i wstrząsy, co czyni je idealnym rozwiązaniem do różnych zastosowań, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Nie emitują one również dużych ilości ciepła, co przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa użytkowania i minimalizuje ryzyko pożaru. Biorąc pod uwagę wszystkie te korzyści, inwestowanie w oświetlenie LED jest mądrym wyborem, który przynosi wymierne korzyści finansowe, ekologiczne i funkcjonalne.1 punkt
-
Steinhof Haki Holownicze to synonim solidności i bezpieczeństwa w świecie transportu. W dzisiejszych czasach, gdzie mobilność odgrywa kluczową rolę, wybór odpowiedniego systemu holowniczego staje się niezmiernie istotny. Steinhof, jako uznanego producenta haków holowniczych, zdobył zaufanie użytkowników na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się bliżej marce Steinhof i dowiemy się, dlaczego ich haki holownicze są wyborem numer jeden dla wielu kierowców. Steinhof: Haki holownicze i ich technologia Jeżeli chodzi o producenta, firmę Steinhof haki holownicze to efekt połączenia nowoczesnej technologii i solidnej konstrukcji. Marka ta jest znana z innowacyjnych rozwiązań, które sprawiają, że ich produkty wyróżniają się na tle konkurencji. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, takich jak stal czy stop aluminium, gwarantuje nie tylko wytrzymałość, ale także odporność na warunki atmosferyczne. Bez względu na to, czy jesteś właścicielem samochodu osobowego, SUV-a czy dostawczaka, Steinhof ma w swojej ofercie haki holownicze dostosowane do różnych pojazdów. Solidność to jedno, ale Steinhof idzie krok dalej, oferując także estetyczne i ergonomiczne rozwiązania. Ich haki holownicze są precyzyjnie zaprojektowane, aby doskonale komponować się z linią samochodu, jednocześnie spełniając wszystkie normy bezpieczeństwa. Nie bez powodu wielu profesjonalistów i pasjonatów samochodów decyduje się na haki holownicze właśnie z logo Steinhof. Steinhof: Haki holownicze i bezpieczeństwo Bezpieczeństwo to priorytet Steinhof, co jest szczególnie widoczne w licznych funkcjach bezpieczeństwa, jakie oferują ich haki holownicze. Wyposażone w systemy antykradzieżowe, zabezpieczenia przed przeciążeniem czy systemy zabezpieczające przed zarysowaniami, haki Steinhof gwarantują, że Twoje doświadczenia z transportem będą nie tylko bezpieczne, ale także komfortowe. Ważnym elementem są także szybkozłączki, które umożliwiają łatwe zamontowanie i demontowanie haka, nie wymagając specjalistycznego sprzętu ani umiejętności. To niezwykle istotne dla osób, które cenią sobie nie tylko bezpieczeństwo, ale także funkcjonalność i prostotę obsługi. Steinhof: Haki Holownicze w praktyce Haki holownicze Steinhof to nie tylko teoria, ale także praktyka. Dzięki ich niezawodności, wielu kierowców może cieszyć się pewnością, że ich pojazdy są gotowe na każdą podróż. Steinhof Haki Holownicze są testowane pod kątem wytrzymałości, bezpieczeństwa i zgodności z normami, co sprawia, że spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. To nie tylko produkt, to zaufanie do marki, która zdobyła uznanie na rynku motoryzacyjnym. Dlatego też, wybierając hak holowniczy, wielu kierowców decyduje się na Steinhof, wiedząc, że to gwarancja niezawodności na każdej drodze. Steinhof Haki Holownicze to nie tylko akcesorium do samochodu, to element, który zwiększa bezpieczeństwo i dodaje pewności siebie podczas podróży. Źródło zdjęć: shutterstock1 punkt
-
Nie ćpaj, bo głupoty piszesz. Jak do kogoś do domu w brudnych buciorach włazisz, to też mówisz o agresji na zwróconą uwagę? To już najwyższy czas, żeby wiedzieć jak się zachować. Interesuje mnie porządek na tym forum. Jak chciałeś zabłysnąć, to brokatem mogłeś się posypać. Widać definicja chamstwa jest Ci nieznana. Otóż to. Uszanuj zasady i korzystaj jak każdy inny. Na zwróconą uwagę w związku z niewłaściwym postępowaniem reaguj wyciągając wnioski i nie popełniając kolejny raz gaf - jak każdy inny. Jeśli masz odmienne zdanie, to załóż własne forum i tam ustalaj swoje zasady. Jeśli chcesz korzystać z tego forum, szanuj moje zasady. Proste.1 punkt
-
Moim zdaniem można spokojnie zmienić.1 punkt
-
1 punkt
-
Jakbyś poprzeglądał forum, to byś znalazł, że Fuchs Titan Sintofluid 75W90, bo było chyba z pierdylion razy o tych wymianach oleju w skrzyni. I o tym, że były 2 rodzaje M32 też byś znalazł. I o tym, że do starej wchodzi 2,4 a do nowej 1,8 też byś znalazł. I że nadstan lekki warto zrobić też.1 punkt
-
Przypadłość cewki jest znana od początku produkcji silnika, czyli od 2010 roku. Nie jest to żadne novum ani nic dziwnego. Albo 1 albo 4 cylinder - miałem tego setki. Co do jakości ASO to znam to od drugiej strony. Dlatego właśnie już tam nie pracuję, bo to nie są incydentalne przypadki i nie są to pojedyncze ASO... szkoda gadać. Zresztą napisałem na tym forum swoje w tym temacie.1 punkt
-
Tak Normalne Jeśli będzie uszkodzona skrzynka to nie. UŻYWAJ OPCJI EDYTUJ. Możesz coś dopisać, a nie produkować kilka postów.1 punkt
-
Widzę, że nic nie wiadomo. Widzę też, że wiedza skromna, skoro takie pytania padają. Może najrozsądniej jest powiedzieć mechanikowi co ma zrobić, jak jest pizda. Strzałkami zaznaczyłem, co trzeba sprawdzić pod kątem szczelności. Rurka odmy ma zaworek i ma przepuszczać tylko w jedną stronę. Rurka może być pęknięta bo jest z ciulatego plastiku zrobiona, trzeba bardzo dokładnie ją sprawdzić.1 punkt
-
Można się dostać do napinacza bez zwalania skrzyni. Zdemontować pierdylion tysięcy przewodów, rurek, wężyków, chłodniczek EGR, pokrywy zaworów i górnej bocznej pokrywy i już napinacz na wierzchu. Pół dnia roboty lekko licząc. Ale się da. Tu wymiana kompletnego rozrządu w Insignii z tym silnikiem: część 1 https://www.facebook.com/serwisopelford/photos/pcb.2047068992268248/2047068615601619 część 2 https://www.facebook.com/serwisopelford/photos/pcb.2047777065530774/20477746888643451 punkt
-
Błąd Kolektora
JakubBuickEncore przyznał(a) reputację ArKos za temat
Przyczyną uszkodzenia membrany odmy w pokrywie jest najczęściej uszkodzony zawór grzybkowy kolektora ssącego. ALE. W wypadku uszkodzenia tego grzybka w kolektorze powinien sie pojawić błąd P0299 czyli niskie cisnienie doładowania. Trzeba to po prostu zdiagnozować - da się zobaczyć czy grzybek jest w kolektorze i nie wypadł. Jak wyżej - najpierw diagnoza potem wymiana. Kolektory można też regenerować, są firmy specjalizujące się w naprawie tego zaworka. Diagnoza. Porządny warsztat i do roboty. Zasada działania: najpierw doprowadzamy do W PEŁNI POPRAWNEJ pracy na benzynie. Jeśli do tego etapu się dojdzie, to później każdy problem wskazuje na LPG. Tu też trzeba mądrze zdiagnozować. Przyczyn może być pierdylion - począwszy od niewłaściwie dobranych elementów instalacji (za słaba wydajność reduktora, za mało wydajne wtryski) poprzez kijowy montaż a skończywszy na niewłaściwej regulacji. Jeśli przy poprawnej pracy na benzynie tak jest, to może to kwestia blokady, Jeśli tylko na LPG to blokady nie ma. Zakładając, że na benzynie W PEŁNI POPRAWNIE PRACUJE. Ten silnik musi polecieć 200, nie ma opcji. Utrata mocy wskutek błędu P0171 czyli zbyt uboga mieszanka może mieć taki wpływ na osiągi. NAJPIERW doprowadź to do sprawności na benzynie a POTEM doszukuj się blokad, ograniczeń, słabszych osiągów na LPG czy cokolwiek innego.1 punkt -
Nieżle łupią-Chłodnica klimatyzacji (Inter Cars) - 611,69 -naprawdę kosztuje ok 300 zł,Wtryskiwacz LPG (4 szt.) - 1932,84 zł-orginał landirenzo ok 950 zł.1 punkt
-
1 punkt
-
Tak do 1,4 152km filtr oleju Mann W7056- 50 zł1 punkt
-
po to jest aby nocą zależy po której stronie stoisz ktoś cię nie dupnął jest to oświetlenie auta dla bezpieczeństwa1 punkt
-
Mokka 1,4T+LPG i koszmar nie przełączania się na LPG przy zimnym silniku
marekploski10@gmail.com przyznał(a) reputację Miszka74 za temat
Mnie już gwarancja nie dotyczy. Auto ma 4-ry lata i nie miało przedłużanej gwarancji. Za usługę normalnie zapłaciłem i od dziś testuję to rozwiązanie. Będę informował Was na bieżąco.1 punkt -
Nie mam gdzie tego zrobić.1 punkt
-
Jeśli miałbym co 120kkm wkładać ponad 5 tys zł w rozrząd, to chyba prędzej bym się przesiadł na rower...1 punkt
-
Niewłaściwa praca zamka drzwi bagażnika
motleycrew przyznał(a) reputację fsw za temat
I zdechł. Nowy oryginał w POTAK za 244,50 zł z przesyłką. U dilera 412 zł. Wymiana samemu łącznie z demontażem plastikowej "tapitery" i składaniem do kupy do 0,3 h (teraz mając doświadczenie byłoby z 15 minut). Niestety nie obejszło się bez małych szkód w zasadzie nie mających wpływu na całość: przy demontażu poszedł kołek pozycjonujący osłonę zaznaczony na zdjęciu numerem 1, przy montażu szlag trafił numer 2. Spinki (8 szt.) zachowały się w całości. Narzędzia to własne szpony do "odrywania" osłony po wstępnym odchyleniu plastikową płytką, by nie uszkodzić tworzywa i lakieru oraz trox T40 do odkręcenia 2 śrub. Bym zapomniał o pierwszej czynności, o demontażu kieszeni/wnęki na paluchy przy zamykaniu klapy. Podważać ją od góry tak jak ją widzimy przy otwartej klapie,. Nie po bokach ani z dołu tylko od góry - dosłownie wyskoczy sama. Nie ma tam spinek, są tylko "pazurki" po obwodzie.1 punkt -
W autoryzowanych serwisach coraz częściej zatrudnia się osoby, które nie mają dostatecznie dużo wiedzy i doświadczenia. Wszystko rozbija się o kasę. Dobry i doświadczony mechanik nie będzie pracować za śmieszne pieniądze w ASO, skoro w warsztacie niezależnym zarobi 2 razy więcej - logiczne. Skutek: niekompetencja w ASO. Poważne problemy są nie rozwiązywane lub angażuje się centralę, która do pomocy jest tak chętna, jak każdy z Was do wyrzucania gnoju z chlewu... Dobrzy mechanicy się zwalniają, bo nie chcą im podnosić pensji i na ich miejsce przychodzą nieopierzone ćwoki, które najchętniej nie robiłyby nic ale chciały zarabiać. 2000 dla gówniarza po szkole mającego 20 lat to nie najgorzej, jeśli jest na garnuszku rodziców. Dla chłopa, który ma rodzinę na utrzymaniu, jest to kwota nie do przyjęcia. I o to właśnie chodzi. ASO coraz częściej jest GORSZE od co drugiego kowala. My w naszym warsztacie naprawiamy sterowniki. ASO wymienia. My w naszym warsztacie regenerujemy podzespoły. ASO wymienia. My w naszym warsztacie mamy 1/3 cen ASO, a mimo to zarabiamy godziwe pieniądze. Powinno być odwrotnie patrząc na ceny... Nasz szef nie mieszka w willi z basenem i nie ma 10 samochodów, których wartość przewyższa dochody całego życia niejednego zwykłego człowieka. Nasz szef jest normalny i uczciwie płaci za uczciwą pracę ale wymaga zawsze jednej rzeczy: jakość. W ASO najczęściej jest jakoś. Jedna litera, a różnica ogromna.1 punkt
-
Teraz się wkurzyłem... W 7 poście od góry, na 8 stronie czyli na tej co zadałeś pytanie pisze, jaki ma być olej do automatu! Ludzie! Wy macie w dupie wszystko, czy po prostu jesteście leniwi do wyrzygania? Ulało mi się normalnie, bo staram się dbać o to forum (a robię to sam - w pojedynkę), jego przejrzystość, konkretną merytorykę, a tu dzień za dniem wpada ktoś i wali mi tego typu babola. Kuźwa, niedługo na forum o godzinę będą zadawać pytania, bo na zegarek nie będzie się chciało spojrzeć. Jak dla mnie wstyd...1 punkt
-
Usterki w waszych autach
motleycrew przyznał(a) reputację ArKos za temat
Objaw: - "awaria pojazdu, skontaktuj się z serwisem" - na diagnoskopie błąd silnika P0171 - zbyt uboga mieszanka paliwowa1 punkt -
Wymiana oleju w skrzyni biegów
motleycrew przyznał(a) reputację ArKos za temat
Powiedz konsultantom, aby bardzo dokładnie zagłębili się w lekturę. Z tego co pamiętam, jest mowa o WYMOGU wymiany filtra w wypadku naprawy skrzyni biegów, czyli jej fizycznego rozpołowienia. Przy standardowej wymianie oleju nie ma wymogu wymiany filtra. Dosłownie był tam zapis mniej więcej tej treści: "przy poważniejszych naprawach skrzyni biegów, wymagających ingerencji w podzespoły wewnętrzne wymagana jest wymiana filtra oleju". Coś w ten deseń. Nigdy nie słyszałem, żeby przy zwykłej wymianie oleju ktoś się upierał na filtr... Owszem, w RWD np. Omega czy Senator, wymieniało się filtr oleju przy wymianie oleju, bo był dostępny po zrzuceniu miski olejowej skrzyni i dostęp do niego nie wymagał rozmontowywania skrzyni. Miskę i tak trzeba było zdemontować żeby spuścić olej...1 punkt -
No .... i może mój zabytek z czasem podrożeje ... nie sprzedaję ... co najwyżej dla Toma Hanksa1 punkt
-
1 punkt
-
Mokka X 1,4 T + LPG
motleycrew przyznał(a) reputację ArKos za temat
Ja zagazowałem swoją niedawno. Stag Q-box Plus. Według tankowania wychodzi ok.9l. Jazda w mieście, temperatury mamy 0-5*C, jeżdżę dynamicznie. Na wyższych obrotach (3500-5500) na gazie jedzie lepiej niż na benzynie, co mnie niezmiernie cieszy1 punkt -
Wymiana świec
motleycrew przyznał(a) reputację ArKos za temat
Świeca to świeca. Jest sygnowana do danego modelu silnika. Marketing ma to do siebie, że udaje się wciskać ludziom kit. To tak, jakbyś zmieniał powietrze w kołach zależnie od pory roku... Świeca ma dawać iskrę i tyle. Producent montuje takie sam e świece do LPG jak i benzynowego.1 punkt -
Żeś pojechał po bandzie z tą komuną . To raczej w katol-krajach kradną kołpaki. W protest-krajach uczą szacunku dla cudzych kołpaków, dla cudzej własności i pracy, ale i tam nie brakuje tych pierwszych. Po drugie, można założyć na pewniaka, że ci, co to zrobili mają bliżej do patolo500+ niż do wspomnianego przez Ciebie okresu1 punkt
-
Nie obejrzałem pierwszych trzech meczów... Jestem tego samego zdania co focusik - tyle, że ja bym ich nieco gorzej ocenił. Dzisiaj mają szanse powalczyć, będę kibicował gorąco:)1 punkt
-
Hmmmmm... Polskę chwalą na mundialu. No bo jesteśmy jedyną jak na razie drużyną, która w meczu strzela dwie bramki i przegrywa 2:11 punkt
-
Całkiem fajnie się ten mundial oglądało, aż do momentu gdy nasze cymbały nie wyszły na boisko. Jesteśmy jedną z trzech najgorszych drużyn na tych mistrzostwach. Szacun kopacze.1 punkt
-
Jaki silnik wybrać?
JimmyMokka przyznał(a) reputację ArKos za temat
Yyyyyyyyyy... jeżdżę tym 3 lata i nie mam wrażenia, że jest mało żwawy. Powiem więcej: większość flotowych aut typu Pastuch 2.0tdi czy jakieś inne wydumki mogą powąchać. Jest słabawy przy załadowanym, na 6 biegu czuć, że brakuje, ale do normalnej jazdy, nawet dynamicznej, nadaje się dobrze. A tak z ciekawości: jak motor ma reagować na ruszanie z 2 i 3 biegu? Lubisz palić sprzęgło, czy jak? Kup se tego diesla, polecam jako mechanik. Dzięki Tobie nie zdechnę z głodu, bo szybko zawitasz w moje skromne progi i zostawisz pokaźną sumkę :D1 punkt -
Napęd 4x4
Mateusz111 przyznał(a) reputację ArKos za temat
Ma pompę zewnętrzną w tylnym dyfrze, i na stałe jest napęd tylko na przód a w razie potrzeby tył, więc to V generacja, i wiem, że nie sprawia problemów w przeciwieństwie do Insignii.1 punkt