Skocz do zawartości

Dyskusja - wrażenia o ASO


Rekomendowane odpowiedzi

Heh dobre..., dobrze, że nie wspomniałeś o wycieku spod korka miski olejowej - tego też nie słychać. Skoro już nie chcemy samemu od czasu do czasu wjechać na kanał i sprawdzić podwozia to proponuję także zlecić mechanikowi sprawdzenie stanu oleju i płynu do spryskiwaczy za dodatkową promocyjną opłatą w wysokości 99 zł. Oczywiście z góry zakładasz, że wydane co roku 100 zł na przegląd to kasa wywalona w błoto. 

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-11573
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. temat dotyczy ASO

2. przegląd jest obowiązkowo wymagany by zachować gwarancję - wystarczy podstawowy, ale musi być

3. dywagacje o mechanikach i kosztach, to może w innym temacie - robi się burdel i z wątku przewodniego mamy temat rzekę

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-11577
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich.

Jestem już po 2 przeglądach w ASO Chorzów.

1 - miałam swój olej Castrol Edge 5W30 i usłyszałam że nie powinnam takiego wlewać bo stracę gwarancję...uparłam się i wymienili. Wymiana jeszcze tylko filtra oleju plus przegląd z rabatem ok.400zl,

2 - niedawno robiony olej plus filtr, świece i płyn hamulcowy z rabatem 20% ok. 750zl 

Również wymiana na gwarancji koła zamachowego...choć myślę że sprzęgło i docisk również powinni mi wymienić na gwarancji...czego nie zrobili.

ASKO Tarnowskie Góry - naprawa na gwarancji pompa wody po 39 tysiącach. Bez problemu i w miarę szybki termin, bo w Chorzowie musialabym czekać 2 tygodni. Porażka.

Ale już dzwieku w skrzyni biegów nie chcieli naprawić. Nic nie słyszeli. 

Tak naprawdę nie wiem ok kogo to zależy czy naprawia czy nie??? 

Każdy serwis ma lepszych serwisantów i gorszych. 

Ale co im to szkodzi otworzyć zlecenie i choć trochę się postawić na naszym miejscu!!

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12206
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam 

jestem świeżo po 1-szym przeglądzie w ASO Autożoliborz  w Warszawie.

Mam mieszane uczucia co do tego serwisu ( nie miałem wcześniej styczności z serwisem Opla ) 

Niby wszystko w porządku ale samochód miał być gotowy na 13-14 , po moim telefonie o 14:15 na infolinię tego serwisu Pani nic nie wie na temat mojego samochodu. Powiedziała że zaraz się dowie i do mnie oddzwoni.

Niestety zadzwonił do mnie Pan i powiedział że dopiero co odebrał kluczyki od mojego samochodu po myjni, dziwne skojarzenie że to było 3 minuty po moim telefonie.

Napewno na Plus że wyczyścili mi hamulce przednie i tylne w ramach przeglądu.

Czy ich odwiedzę , muszę się zastanowić.

Pozdrawiam Tomek 

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12279
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj byłem na komputerze w ASO Eurtomarket Kraków al. J. Pawła II.

Jeden pozytyw na pewno. W trakcie pogawędki jeden z panów z recepcji serwisu przypomniał mi, że w skrzyni automatycznej po 60kkm wymienia się olej, czego w oficjalnej dokumentacji Opla nie ma i wielu klientów nie jest tego świadomych. Oni klientom o tym mówią i taką usługę wykonują. Nie metodą dynamiczną ale jednak. I to samo powiedział w odniesieniu do Haldexa.

Więc ten serwis nie należy do tych, które spuszczają klienta chcącego wymienić olej w skrzyni a wręcz przeciwnie. Jak dla mnie plus.

 

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12389
Udostępnij na innych stronach

Bo zauważyli, że ludzie nie są głupi? Bo znający język angielski wyczytają, że w USA koncern GM zaleca takie wymiany? Bo Buick Encore to Mokka z rynku USA?

Z całą pewnością przekonali się, że traci się klientów, którym usiłuje się wmawiać pewne rzeczy. Zaczynają powoli myśleć perspektywicznie.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12390
Udostępnij na innych stronach

Sorki że lekko odejdę od tematu ale nie mogę się przy tej okazji powstrzymać i nie opowiedzieć historii z inną marką i innym serwisem.

Kilka lat temu serwisant robiący przegląd pieca gazowego znanej niemieckiej marki zauważył, że palnik jest lekko zdeformowany i powiedział mi, że była akcja serwisowa na te palniki bo miały wadę. Sprawdzam na stronie, jest pełna informacja o akcji. Sprawdzam numer seryjny pieca – bingo – łapię się na akcję.

Dzwonię więc następnego dnia go centralnego serwisu w W-wie i referuję swój przypadek. „Niestety akcja zakończyła się półtora roku temu”. Ja na to, że się nie zakończyła, bo mój piec spełnia kryteria a nie ma wymienionego palnika. Moja argumentacja nie odniosła skutku, poddałem się. Na co wpadłem? Wyguglałem adres globalnej strony tego producenta pieców i kliknąłem tam link YOUR REQUEST. Opisałem moją sprawę, załączyłem fotkę tabliczki z numerem seryjnym chassis i stał się cud. Następnego dnia ok. godz. 11 zadzwonił do mnie dyrektor serwisu z polskiego oddziału tej firmy i zapytał mnie na kiedy można umówić serwisanta na wymianę palnika. Jak to się stało, że najpierw akcja serwisowa się zakończyła a potem nagle się okazało, że jest do mojej dyspozycji dyrektor, palnik i serwisant? Ano moje zgłoszenie wpadło w system ticketowy bezpośrednio u producenta i zaczęły się od razu liczyć statystyki (czas reakcji, czas rozwiązania). A ponieważ wynikało z tego zgłoszenia, że klient ma rację i ma powody być niezadowolony, to nie ma sensu się upierać tylko założyć mu cholerny nowy palnik i wszyscy będą wygrani. Centrala w Niemczech zadzwoniła do Polski (albo zapewne przysłała maila) i nakazała to zrobić. Przysięgam nie ściemniam ani nie koloryzuję…

Serwis autoryzowany to pojęcie względne. Lokalny serwis ma klienta w dupie, ale producent (organizacja globalna) z reguły woli mieć 1 klienta zadowolonego = 100 nowych klientów.

Szkoda, że Opel został sprzedany Francuzom, bo w rożnych trudnych sprawach można by pukać bezpośrednio do GM USA omijając tych wesołych lolków w Warszawie, ale teraz to już nie ma sensu (za późno) ?

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12394
Udostępnij na innych stronach

Dołączam do wątku z kilkoma uwagami na tema ASO Opla w Raszynie.

1. Przy odbiorze Mokki uprzedzili o zaleceniu wymiany oleju w skrzyni automatycznej po ok. 60 tys.  Plus.

2. Po zakupie nowego samochodu proponują w krótkim czasie wymianę oleju w silniku - oczywiście odpłatnie. W zasadzie plus.

3. Skorzystałem z takiej propozycji w Mokkce - tu ASO trochę dało ciała -- opisywałem to gdzieś w innym wątku. Rodzaj oleju wpisany do książki serwisowej- Dexos 2, na fakturze Dexos 1 gen2, w serwisie MyOpel odnotowane Dexos 2. Wg obecnych zaleceń Opla powinien być Dexos 1 gen 2. Wyjaśniałem tę sprawę przy okazji po kilku miesiącach i jakoś sensownie się wytłumaczyli (szczegóły pomijam). Przy okazji rozmów uzyskałem info, że obecnie do silników benzynowych (w samochodach niezbyt starych) leją D1g2, do wysokoprężnych D2. Ten kontakt z ASO oceniam na minus.

4. Wizyty serwisowe (jeden przegląd, jedna usterka) z Crosslandem (plus, choć temat nie jest zakończony - usterka znowu się odezwała). 

5. Utrzymują kontakt z klientem, po wizytach po pewnym czasie dzwonią z pytaniem o to jak sprawuje się auto. Plus. 

6. Do kilkumiesięcznego Crosslanda kupionego u nich proponowali koła zimowe w złym rozmiarze - nie dałoby się ich założyć do tego modelu. Oferta na same opony zimowe była mocno wyśrubowana. Minus.

Ogólnie kontakt z tym ASO raczej na plus, choć trzeba się pilnować i dociekać.

Jest z kim porozmawiać w "recepcji serwisu", pod warunkiem, że trafi się na tego właściwego. 

 

Przy okazji o kontaktach z samym Oplem - pomijam szczegóły spraw, bo w tym wątku nie są istotne.

W związku z p. 3 korespondowałem bezpośrednio z Oplem w celu wyjaśnienia kwestii oleju. Odpowiedzi przychodziły szybko, choć trzeba było docisnąć, by uzyskać precyzyjną informację i ten kontakt zakończył się sukcesem.

W drugim przypadku (pytanie o rzecz, której nie wyjaśnia instrukcja obsługi, związane z wątkiem https://mokkaforum.pl/topic/924-navi950-brak-informacji-kto-dzwoni/), zostałem przez Opel potraktowany z buta - odesłali mnie do ASO. Zaznaczę, że nie próbowałem zgłaszać żadnej usterki, a tylko prosiłem o wyjaśnienia, których brakuje w instrukcji obsługi.

Co do kontaktów z samym producentem mam więc mieszane uczucia.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12398
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 25.06.2016 o 13:29, walker napisał:

Wyświetlił mi się komunikat że czas na roczny przegląd serwisowy. Na ten jeden pierwszy tradycyjnie skoczę. W związku z tym czy możecie napisać ile taka przyjemność dzisiaj kosztuje ? Dodam że z autem nic się nie dzieje.

Jeszcze jedno jeżeli ktoś się orientuje- ubezpieczam auto w pewnej znanej firmie. Zapytam czy taniej jest bezpośrednio u ubezpieczyciela w siedzibie firmy czy w salonie który też ubezpiecza w tej firmie. 

Dzięki za ewentualne odpowiedzi. 

 Co do 1 przeglądu i dezynfekcją klimy to koszt 1064 brutto opel mokka serwis Car Center Wrocław na Muchoborskiej jestem ich klientem od lat, przegląd trwał 2 godziny przymnie był sprawdzany poziom płynu chłodniczego, generalnie polecam, panowie na serwisie bardzo uprzejmi, co do ubezpieczenia w znanej firmie to tak lepszą cenę mają w serwisie jak kupowałam auto sprawdziłam ceny poza salonem w znanej firmie było drożej o prawie 350, pokusiłam się o sprawdzenie w innych firmach i na koniec zakupiłam w salonie za 2600 zł cały pakiet z holowaniem do 1200 km  i autem zastępczym dostarczanym na miejsce zdarzenia lub awarii w ciągu 8 miesięcy zrobiłam 29000 tyś. kilometrów więc na wszystko trzeba być przygotowanym

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/54-dyskusja-wra%C5%BCenia-o-aso/page/5/#findComment-12781
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności