Skocz do zawartości

Usterki w waszych autach


Rekomendowane odpowiedzi

Dobra. Ja uzbierałem listę żali i pojechałem dzisiaj do ASO.

Na zielono napisane to, co będzie robione od strzału i części zamawiają.

Na pomarańczowo to, co jest zależne od dystrykta gwarancyjnego - może wyrazić zgodę a może nie. Znam gościa osobiście i ciężki kaliber z kolesia - strasznie... Zobaczymy.

Na niebiesko - będą weryfikować.

 

1. kampania 15 P 056 - przeprogramowanie modułu nadwozia

 

2. wyciek oleju z misy olejowej silnika - na początek wymienią uszczelniacz przedni jako tańsze dla nich w naprawie i w związku z umiejscowieniem wycieku. W wypadku stwierdzenia wycieku z miski, misa do uszczelnienia.

 

3. szyba opuszczana kierowcy luźna po otwarciu o kilka centymetrów - lata na boki. Rozbiorą i wymienią prowadnice szyby.

 

4. szyba opuszczana kierowcy uchylana piszczy - również podczas jazdy po nierównościach uchylona szyba popiskuje. Jak wyżej.

 

5. bąble na dekorze tapicerki drzwi kierowcy - zostanie podjęta (lub nie) decyzja dystrykta gwarancyjnego o przyznaniu wymiany tapicerki drzwi.

 

6. pofalowana tapicerka siedziska pasażera - przy prawym brzegu. Zamówiono gąbkę siedziska.

 

7. zniekształcone siedzisko kierowcy - przy zawiasie z oparciem. Zamówiono gąbkę siedziska.

 

8. długo się grzeje - silnik osiąga nominalną temperaturę pracy po przejechaniu ok. 10km, spalanie wzrosło. Zamówiono termostat - będzie wymiana.

 

9. kilkakrotnie po uruchomieniu zimnego silnika, wystąpiła początkowo praca na 3 cylindrach. Po minimalnym zagrzaniu się zjawisko ustępuje. Będą sprawdzać cewkę zapłonową i świece.

 

10. praktycznie ciągle przy zimnym silniku (np. po całonocnym postoju) "dziura w gazie" między 2000-2500 obr/min. Po zagrzaniu się z reguły ustępuje. Jak wyżej.

 

11. nierównomierne i nadmierne zużywanie się przednich tarcz hamulcowych.  zostanie podjęta lub nie decyzja dystrykta gwarancyjnego o przyznaniu wymiany tarcz i klocków przednich. Jest niebezpieczeństwo, że kretyn podejmie decyzję o przetoczeniu tarcz, co gówno da, bo klocki znowu porysują tarcze.

 

Zobaczymy co i jak - dam znać, jak będzie załatwione. Jestem upierdliwy, znam procedury GM, obowiązki gwaranta i biegle znam mechanikę, więc nikt mnie w bambuko nie zrobi, ale z tego co widzę i kumaty mechanik i kumaty doradca serwisowy się trafił.

Mam pytanie, prośbę odnośnie punktu 7, mógłbyś wstawić fotkę tego siedziska ? Zauważyłem że też mam jakoś dziwnie pofalowaną skóre w tym miejscu, tak jakby pod spodem brakowało gąbki.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/629-usterki-w-waszych-autach/page/2/#findComment-1507
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tarcze to pewnie dadzą auto na hamownię i jeśli efekt będzie taki, że hamują dobrze - to nie wymienią tarcz mimo nierównomiernego zużycia. W Serwisie w Szczecinie sam osobiście też zwróciłem im uwagę na to i powiedzieli mi, że producent nie zwraca uwagi na to jak tarcze i klocki wyglądają, tylko jak działają. Tak wiec pewnie nic nie zrobią :(

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/629-usterki-w-waszych-autach/page/2/#findComment-1510
Udostępnij na innych stronach

Po dluzszej nieobecnosci tez mi sie nazbieralo defektow, w piatek jade po raz enty do aso.Mam pytania:

1.Co jest odpowiedzialne za to ze jak wbijam 2 i 4 bieg( pol na pol) slychac tak jak bym w tworzywo stukal?Gdy delikatnie wybiore bieg jest ok. Usterka objawila sie w wakacje.A nadal na"4" biegu przy ujeciu-dodaniu gazu drozek sie rusza juz ok 3-4mm. Aso stwierdzio Autozoliborz rudnickiego,ze je ok- za niskie obroty. Tylko dziwne, ze majac i 3500tys jest tak samo...

 

2. Czy jadac w korku na 1 biegu z predkoscia 5-10km/h( klima wlaczona ) to trzymajac nieruchomo noge na gazie(sprzeglo puszczone) auto samo przyspiesza i hamuje. Sa wtedy kangurki obroty skacza +200+500 do gory. Chce jechac rowno np 8km/h majac 1100obr to za h...nie da rady bo ciagnie do gory poczy spada i tak w kolko.Jak dodam gazu jest ok. Jak wylacze klime objawy praktycznie ustepuja ale do idealu brakuje. Na gazie i benzynie jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/629-usterki-w-waszych-autach/page/2/#findComment-1514
Udostępnij na innych stronach

Ad1.

Moim zdaniem luz na łożyskach skrzyni. 

 

Ad2.

Zacząłbym na miejscu ASO od przeprogramowania sterownika silnika. Auto ma LPG i tu też może coś z tego wynikać.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/629-usterki-w-waszych-autach/page/2/#findComment-1517
Udostępnij na innych stronach

BRZECZY w okolicy kierownicy oraz jak przestawiam nadmuchy badz zwiekszam moc-aso tak maja wszystkie tylko to tak brzeczy jakby zwarcie sie robilo a do tego drzy jakby plastik.

mam wrazenie jakby kierownica ciezej sie kreciła-ale nie panikuje poczekam.

 

Jak dla mnie to auto broni sie wygladem bo wiele bym zmieniła.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/629-usterki-w-waszych-autach/page/2/#findComment-1520
Udostępnij na innych stronach

offtopic:

ArKos, czy to Twój tyłek czy nie... ale czy mógłbyś zmienić fote profilową?? Jakoś nie mam "ochoty" na taaakie widoki :o

co innego taki kobiecy tyłeczek:P

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/629-usterki-w-waszych-autach/page/2/#findComment-1525
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności