Skocz do zawartości

Usterki w waszych autach


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia i namiary na salon podam dopiero po całej akcji. I oczywiście uzależnione jest to od sposobu załatwienia sporu.

Ogladałem w innym salonie mokke i jeśli chodzi o szczeliny również tragedia. A jak u Was.?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

U mnie  bez zarzutu prawie wszystko.na 99,9 % wszystko ok było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mokke robili w korei i podejrzewam iż ta korozja po słonej morskiej wodzie. Niechcieli mi w salonie powiedzieć co jest w niej ocynkowane mówili że coś napewno. Wv polo ma na pewno w ocynku widziałem zdrpany lakier na jednym na parkingu.

Ciekawe jak mokki będą wyglądać za 10 lat ale nie łudziłbym się że będzie tak dobrze jak w asrach III. Na podwoziu widziałem z tyłu tylko cienki podkład myślałem że pod nim jeszcze znajdzie sie gruby ocynk.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w moni X też się nie ma do czego przyczepić, ale doba myśl, zmierzę ją miernikiem lakieru w weekend. Powiedz tylko na jakich elementach masz różnicę?

Różnica duża maska a drzwi, najgrubiej jest na slupkach przednich ponad 250 nm, dach ok. 100 do 140 w zależności od miejsca _nie równe warstwy. Po za tym duzo pyłków zatopionych w lakierze. Ps. Mierzona była czysta i tak jak trzeba. Oczywiście tam gdzie powinno być cienko to jest progi wewnetrzne części w komorze ok. 50.

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica duża maska a drzwi, najgrubiej jest na slupkach przednich ponad 250 nm, dach ok. 100 do 140 w zależności od miejsca _nie równe warstwy. Po za tym duzo pyłków zatopionych w lakierze. Ps. Mierzona była czysta i tak jak trzeba. Oczywiście tam gdzie powinno być cienko to jest progi wewnetrzne części w komorze ok. 50.

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

Ok, jak tylko będę miał dostęp do miernika zobaczę jak jest u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica duża maska a drzwi, najgrubiej jest na slupkach przednich ponad 250 nm, dach ok. 100 do 140 w zależności od miejsca _nie równe warstwy. Po za tym duzo pyłków zatopionych w lakierze. Ps. Mierzona była czysta i tak jak trzeba. Oczywiście tam gdzie powinno być cienko to jest progi wewnetrzne części w komorze ok. 50.

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Na 100% była malowana - nie może być w lakierze ŻADNYCH wtrąceń ciał obcych. Grubość lakieru to potwierdza. To, że we wnękach jest okolice 50, to akurat normalne, bo tak właśnie ma być - 50-80.

Weź rzeczoznawcę (ze 300 złotych kosztuje) i z jego opinią krótka piłka: dajecie nowe i WOLNE OD WAD albo idę do sądu, powiadomię media (w tym Turbokamerę), rzecznika konsumentów, GM Poland oraz GM DE. I zrobię Wam zajebiście czarny PR w sieci.

Zachowali się jak każdy cwaniak dealer. Nie zdziwiłbym się, gdyby to był jeden z dealerów, których znam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia i namiary na salon podam dopiero po całej akcji. I oczywiście uzależnione jest to od sposobu załatwienia sporu.

 

 

Może i masz racje ale gdyby to na mnie trafiło JUŻ BYM PODAŁ do publicznej wiadomości salon i dilera, bo tak to może się ciągnąć jak zrobisz spory ambaras i się wystraszą od razu załatwisz sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w Gliwicach Sośnica jest potężna lakiernia i blacharnie.Dziennie ciężarówki do przewozu aut stoją na poboczach na wjazd,Są to auta różnych marek często uszkodzone.wg. mnie lakiernie i blacharnie działające przy ASO nie dają rady  tyle pracy że zlecają u nas, A tam wiadomo niedoświadczeni fachowcy robią na akord.Mamy Opla w Gliwicach a tu też przywożą.Jak ja odbierałem Mokkę w Styczniu po 17godż to w salonie było niezbyt jasno,konsultant załatwiał sprawy papierkowe a mnie prosił abym sobie pooglądał auto nie ma takich co by się wczołgali pod auto jak by to wyglądało.Auto powinno być podniesione na podnośniku przy dobrym świetle.Chciałem chlapacze pytanie po co to panu to szpeci tak samo lakier poprawkowy Podwozie ocynkowane miało być.Odnośnie tłumika ten nalot brązowy to konserwacja wypali się jest to często wciskanie kitu nam a żeby kupić te auto  na które nie jeden musiał ciężko pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica duża maska a drzwi, najgrubiej jest na slupkach przednich ponad 250 nm, dach ok. 100 do 140 w zależności od miejsca _nie równe warstwy. Po za tym duzo pyłków zatopionych w lakierze. Ps. Mierzona była czysta i tak jak trzeba. Oczywiście tam gdzie powinno być cienko to jest progi wewnetrzne części w komorze ok. 50.

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Witam, tak to wygląda u mnie w X:

maska ma od 90 do 100

Dach ma od 80 do 100

drzwi (wszystkie) od 80 do 110

słupki przednie od 110 do 130 tu może być niedokładny pomiar, ponieważ nie ma idealnie płaskiej powierzchni, tylko jest zaokrąglona 

klapa bagażnika od 80 do 90

błotniki przód do 80 do 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności