Skocz do zawartości

Mokka 1,4T+LPG i koszmar nie przełączania się na LPG przy zimnym silniku


Miszka74

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, elektron1234 napisał:

To nie ja wymieniałem tylko mnie wymieniano. Jaki typ został zamontowany nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje. Dla ważne że jest bez awaryjny. Jeżdżę już czwarty miesiąc, a robię dziennie ponad 100 km i bez problemu. Podpowiadam tylko że jest rozwiązanie. Niezbyt drogie zważywszy na co miesięczne wizyty w serwisie. Do czasu wymiany tankowałem tylko na Orlenie (słynne opowieści o jakości paliwa, co jest poniekąd prawdą, ale od tego są filtry). Obecnie tankuje gdzie popadnie. Tyle ode mnie.   

 Jak byś przypadkiem zajrzał pod maskę i z łaski swojej zrobił fotkę tego zaworu i tu zamieścił , to z pewnością wiele osób by z tej łaski skorzystało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość elektron1234

ArKos jak zwykle ma rację. Poza tym dla mnie trudna sprawa bo jestem tzw. laikiem samochodowym. Mógłbym zrobić zdjęcie czegoś innego. Wówczas byście zajechali mnie  żywcem. Dodam że występowały wszystkie symptomy, o których wspominali użytkownicy. Kombinowanie z przełączaniem automatycznym, samemu, gaz do połowy, gaz do końca itd przypominało zaklinanie deszczu. Teraz jest OK i cieszę się bezawaryjną jazdą. Obecny przebieg 64 tkm. Auto z 02.2017. Problemy zaczęły się przy 15 tkm. Reszta jest w historii tego postu.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś autko odebrałem z serwisu.  Myślę, że moje problemy się skończyły. Podejście serwisu było bardzo profesjonalne. Nie próbowano wciskać kitu typu "zły gaz". Konsultowano się  z producentem Wymieniono kilka elementów. W końcu padło na reduktor LPG - jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość elektron1234

Witam użytkowników 

Dla zainteresowanych podaje namiary na serwis ponieważ dostaje coraz więcej wiadomości a nie zawsze mogę odpisać: Auto-Service-Gaz Robert Biernat,  48-320 Skoroszyce ul. Polna 18 , 774318031.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problemy  z Lpg. W czerwcu oddałem auto do serwisu. Kierownik serwisu (DOMCAR OPEL Poznań) postawił sprawę jasno . Auto musi być sprawne i jest to sprawa honorowa. Po raz pierwszy spotkałem się z tak ludzkim podejściem do klienta. Jak do tej pory zrobiłem 10 tys i jestem bardzo zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.09.2019 o 19:08, kris02 napisał:

Też miałem problemy  z Lpg. W czerwcu oddałem auto do serwisu. Kierownik serwisu (DOMCAR OPEL Poznań) postawił sprawę jasno . Auto musi być sprawne i jest to sprawa honorowa. Po raz pierwszy spotkałem się z tak ludzkim podejściem do klienta. Jak do tej pory zrobiłem 10 tys i jestem bardzo zadowolony

 

Proszę, nie bądź naiwny. Problem z którym się mierzysz w Twoim wypadku może nie doskwierać aż tak bardzo. O ile jeździsz mało (rocznie do 20 000km) to faktycznie będziesz zadowolony, bo do serwisu trafisz 3 razy w roku na czyszczenie tego zaworu LPG. 

Inni, jeżdżący więcej mają ten problem w wersji "Deluxe" częściej. Źle wyczyszczony zawór będzie blokował się już po 3 tys km od czyszczenia. Tyle to mi się zdarza zrobić w ciągu 2 tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności