Skocz do zawartości

Mokka 1,4T+LPG i koszmar nie przełączania się na LPG przy zimnym silniku


Miszka74

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomaszek83
W dniu 22.07.2020 o 08:00, ArKos napisał:

Teraz faktycznie LI10 jest dostępny razem z wszystkimi gratami. Cena zabija ale jest :D

Problemem jest zawór parownika. Wymiana na inny typ rozwiązuje problem, nie wiedzieć czemu.

A możesz podesłać na jaki bo mam ten sam problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Ana.maria.pl
W dniu 30.07.2020 o 20:57, Miszka74 napisał:

 

Mnie już gwarancja nie dotyczy. Auto ma 4-ry lata i nie miało przedłużanej gwarancji. Za usługę normalnie zapłaciłem i od dziś testuję to rozwiązanie. Będę informował Was na bieżąco.

Witam, 

mam ten sam problem z instalacja LPG. Szukam osób, które maja ta sama sytuacje lub ja miały. Sprawa będzie rozpatrywana na drodze sądowej. 
 

 

W dniu 29.07.2020 o 19:34, ar2r napisał:

Miałem kilka razy czyszczony zawór i nigdy nie ponosiłem kosztów. Nie wiem dlaczego niektóre ASO biorą za to pieniądze a niektóre (tak jak mój) robią to w ramach gwarancji.

W jakim serwisie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 19.08.2020 o 17:27, Ana.maria.pl napisał:
W dniu 29.07.2020 o 19:34, ar2r napisał:

Miałem kilka razy czyszczony zawór i nigdy nie ponosiłem kosztów. Nie wiem dlaczego niektóre ASO biorą za to pieniądze a niektóre (tak jak mój) robią to w ramach gwarancji.

W jakim serwisie ?

Car Center we Wrocławiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, manymany napisał:

Ja miałem czyszczony zawór na początku lipca. Od tamtej pory przejechałem może 1000 góra 1500km i ponownie wyskoczył komunikat, że LPG nie działa.... kur... mać! i znowu 150zł za serwis w Pile?

Z Piły do Poznania nie jest daleko. Polecam Serwis Domcar ul. Polska. Miałem te same objawy co Ty. Od ostatniej wizyty zrobiłem ponad 20 tys. i żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie płaciłem ponieważ autko mam na gwarancji. Tak jak piszesz wcześniejsze serwisy sugerowały zmianę koncernu, brudny gaz, czyszczenie filtra itp. Poszli nawet dalej sugerując abym gaz kupował w Niemczech ponieważ tam gaz nie ma zanieczyszczeń. Całą sytuację przedstawiłem kierownikowi serwisu, który stwierdził, że jest to totalna bzdura i podszedł do tematu bardzo profesjonalnie. Stwierdził, że jeśli samochód ma zainstalowaną fabryczną instalację gazową to samochód musi hulać i kropka. W serwisie stał tydzień i jak wcześniej pisałem, od tego momentu zrobiłem ponad 20 tys. km i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności